Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
Estadístiques
Tenim 58 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Tiotidesgold
Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.
Curses diverses o diverses curses...
+23
menotti
urko
Erik
Carlos
S(u)port-R
Angelazo
spidi
monkey
Dani
iñaki
sergi
Yanki
claude
Husky
Jordi
Joan
piececitos
nu
Tuareg
Xandri
admin
bubul
toni
27 participantes
Pàgina 7 de 11
Pàgina 7 de 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Curses diverses o diverses curses...
Company Toni, jo també he pagat "l'impost revolucionari solidari".
El jordi and company també estan apuntats, o sigui que farem un bon grupillo...
El jordi and company també estan apuntats, o sigui que farem un bon grupillo...
Cursa de la Villa Olímpica
Avui he corregut els 10 Km de la Villa Olímpica.
Força calor i bones sensacions...
D'entrada he sortit a rodar-la i fer uns 43', però m'he trobat bé i he anat incrementant el ritme, al final els darrers quilòmetres tots per sota de 4' el Km. Això si la cursa és força plana.
Al final 40' 37'' i com he dit amb la sensació que hagués pogut fer menys.
Ens veiem per Can Dragó.
Toni
Força calor i bones sensacions...
D'entrada he sortit a rodar-la i fer uns 43', però m'he trobat bé i he anat incrementant el ritme, al final els darrers quilòmetres tots per sota de 4' el Km. Això si la cursa és força plana.
Al final 40' 37'' i com he dit amb la sensació que hagués pogut fer menys.
Ens veiem per Can Dragó.
Toni
toni- soci/a accionista
- Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009
Felicitats Toni, molt bona marca!!!!!
Aqui a EEUU estic entrenant amb una calorassa i una humitat impresionant... He trobat uns jovenets universitaris per entrenar aqui a Ithaca (nova york) pero el mes vell te 23 anys, aixi que jo estic en plan abuelete! (aqui els agrada anar per la muntanya com les cabras, a tu t'agradaria aixo!)
fins ara, records a tothom!
Yanki
Aqui a EEUU estic entrenant amb una calorassa i una humitat impresionant... He trobat uns jovenets universitaris per entrenar aqui a Ithaca (nova york) pero el mes vell te 23 anys, aixi que jo estic en plan abuelete! (aqui els agrada anar per la muntanya com les cabras, a tu t'agradaria aixo!)
fins ara, records a tothom!
Yanki
Yanki- soci/a de junta
- Nombre de missatges : 47
Data d'inscripció : 15/12/2009
He estado una semana esperando si salian los resultados de las dos pero como no salen completos informo con lo que se.
Corri el jueves 5 de agosto la cursa de Vespella de Gaia, 7 kms de asfalto y montaña, 2,5 de subida con gran porcentaje y descenso y llano en la vuelta.
Quede el 23 de la general en una carrera en la que sali a rodar lo mas rapidamente posible pero sin involucrarme en luchas por posicion. No estuvo mal, tardando 30m 8 segundos.
El sabado 7 de agosto volvi a correr en Torredembarra 4km160metros, tarde 16min.16seg. quedando el cuarto de la categoria M50-59.
Disculpad la ausencia de acentos pero ahora vere que teclado tengo configurado en este ordenador en el que todos los tildes salen cambiados.
Corri el jueves 5 de agosto la cursa de Vespella de Gaia, 7 kms de asfalto y montaña, 2,5 de subida con gran porcentaje y descenso y llano en la vuelta.
Quede el 23 de la general en una carrera en la que sali a rodar lo mas rapidamente posible pero sin involucrarme en luchas por posicion. No estuvo mal, tardando 30m 8 segundos.
El sabado 7 de agosto volvi a correr en Torredembarra 4km160metros, tarde 16min.16seg. quedando el cuarto de la categoria M50-59.
Disculpad la ausencia de acentos pero ahora vere que teclado tengo configurado en este ordenador en el que todos los tildes salen cambiados.
Tuareg- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009
En vez de configurar tu teclado, configurate tú (con acento) y haz vacaciones.
Yo ayer fui al lago de Can Dragó y además de jugar con mis hijos, me marqué unos largos. Uno contra el crono, incluído en el pique de quién tarda menos de los mellizos y su amigo. 20-25m que gané con 13'' por 21'' del mejor de ellos. Luego que me llamen vieja y mesa camilla si quieren!
Y por la tarde, más deporte, en la bolera. Germán, se puede compaginar deporte y diversión vacacional. Yo me lo monto mejor, no Menotti? Ah, de las dos partidas gané una por 115 con un strike y 3 semis, y en la otra quedé 2a. Algo queda de la campanas universitarias en el Bowling Pedralbes!
Buen resto de verano a todos!
Y por la tarde, más deporte, en la bolera. Germán, se puede compaginar deporte y diversión vacacional. Yo me lo monto mejor, no Menotti? Ah, de las dos partidas gané una por 115 con un strike y 3 semis, y en la otra quedé 2a. Algo queda de la campanas universitarias en el Bowling Pedralbes!
Buen resto de verano a todos!
nu- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 192
Nu, me obligas a responder al Menotti y eso que no lo pretendía.
He corrido dos carreras y trotado por los bosques pero no estoy entrenando. Además paseo en bici con mi hija la caminadora, llevándole el agua y los bártulos.
Por último, buceo a ratos y fui dos días con mis dos hermanos a recorrer la via verde Ojos Negros entre Santa Eulalia (40 km más allá de Teruel) y Segorbe. En total 170 km con bicicleta de montaña en dos etapas.
También mucho descanso, recogida de agua y escurrido de toallas previniendo inundaciones y algún juego de mesa.
Saluditos y buenas vacaciones.
He corrido dos carreras y trotado por los bosques pero no estoy entrenando. Además paseo en bici con mi hija la caminadora, llevándole el agua y los bártulos.
Por último, buceo a ratos y fui dos días con mis dos hermanos a recorrer la via verde Ojos Negros entre Santa Eulalia (40 km más allá de Teruel) y Segorbe. En total 170 km con bicicleta de montaña en dos etapas.
También mucho descanso, recogida de agua y escurrido de toallas previniendo inundaciones y algún juego de mesa.
Saluditos y buenas vacaciones.
Tuareg- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 208
jajaja yo ni el clavo.....
Carlos- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 114
Eh, Carlos, entre poc i massa, ya veo que tú rien de rien...
Muy bien Germán, eso es aprovechar bien el tiempo!! Todo un padrazo cuidando a tu niña caminadora!
Muy bien Germán, eso es aprovechar bien el tiempo!! Todo un padrazo cuidando a tu niña caminadora!
nu- soci/a fundador
Així m`agrada que s`animi el fòrum, i jo m`apunto al carro.
Germán, Lo de las inundaciones no lo diras por las del dia 12, por que si es asi, era yo hechando cubos de agua desde un avion sobre la vertical del camp de tarragona,penedes,garraf,etc.... con lo tranquilo que estaba yo en Tenerífe,viendo loros,delfines, demonios saliendo del Teide (subi en teleférico, porque subir mas de 3.500m como entrenamiento y con chancletas de playa,vaya, un poquito pasadito, ja,ja,ja....) Aunque parece que en las islas se estàn poniendo las pilas con esto de las carreras,ahora en setiembre se correrrà la 2 ª media del puerto de la cruz (que harton de subir y bajar por que allí de llano, nada de nada). Y ala al entrar en Catalunya, toma, el aire estaba un poco revuelto y el estomago también.
En quan a entrenaments i curses, l`última va ser a la Floresta el 25 de juliol de 5k (molta pujada, però malgrat tot vaig correr per sota de 5`el km) i aquesta setmana he tornat a trotar una mica (el dll vaig fer 5k a la carretera de les aigües i el dx 7k per torre baró) i ahir m`en vaig anar a nedar a llançà amb tota la familia i demà aniré a correr un altre estoneta, a veure si el dia 29 a ripollet faig un bon paper, com a minim disfrutar una estona.
Ahí queda eso.
Espero que tothom estigui disfrutant de les vacances
El "bubul".
Germán, Lo de las inundaciones no lo diras por las del dia 12, por que si es asi, era yo hechando cubos de agua desde un avion sobre la vertical del camp de tarragona,penedes,garraf,etc.... con lo tranquilo que estaba yo en Tenerífe,viendo loros,delfines, demonios saliendo del Teide (subi en teleférico, porque subir mas de 3.500m como entrenamiento y con chancletas de playa,vaya, un poquito pasadito, ja,ja,ja....) Aunque parece que en las islas se estàn poniendo las pilas con esto de las carreras,ahora en setiembre se correrrà la 2 ª media del puerto de la cruz (que harton de subir y bajar por que allí de llano, nada de nada). Y ala al entrar en Catalunya, toma, el aire estaba un poco revuelto y el estomago también.
En quan a entrenaments i curses, l`última va ser a la Floresta el 25 de juliol de 5k (molta pujada, però malgrat tot vaig correr per sota de 5`el km) i aquesta setmana he tornat a trotar una mica (el dll vaig fer 5k a la carretera de les aigües i el dx 7k per torre baró) i ahir m`en vaig anar a nedar a llançà amb tota la familia i demà aniré a correr un altre estoneta, a veure si el dia 29 a ripollet faig un bon paper, com a minim disfrutar una estona.
Ahí queda eso.
Espero que tothom estigui disfrutant de les vacances
El "bubul".
bubul- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 149
Si, el foro estival se anima. Yo, después de mi merecido descanso, he retomado los rodajes de velocista (es decir a poca velocidad); ya llevo un par. Y también he añadido alguna caminata.
Si algún día quereis hacer un rodaje en carretera de las aguas o similar avisad y montamos un grupito (más que nada para charlar, lo de rodar es secundario).
Si algún día quereis hacer un rodaje en carretera de las aguas o similar avisad y montamos un grupito (más que nada para charlar, lo de rodar es secundario).
Pues yo me acabo de inscribir a un gym.......que no es UBAE (por supuesto), para hacer un poquito de ejercicio. Empiezo el 1 de septiembre.....
Ya veremos como va por eso, nunca en mi vida me he metido en un gimnasio, a ver que tal.....
Ya veremos como va por eso, nunca en mi vida me he metido en un gimnasio, a ver que tal.....
Carlos- soci/a fundador
Bubul, ens veiem diumenge a Ripollet. Em vaig inscriure fa unes dues setmanes amb intenció de ''testear-me'' tot i no ser una cursa precisament adient per fer un bon registre, però a arribat la caloreta africana i he enganxat un refredat de puta mare, total que aniré diumenge sí o sí però amb l'única intenció de rodar i començar a sentir-me atleta de nou.
enric- soci/a simpatitzant
- Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 20/01/2009
FANTÀSTIC !!! La meva intenció es la mateixa, no perdre gaire, vaja, un rodatge amb motivació extra.
"ànimo y al toro"
bubul
"ànimo y al toro"
bubul
bubul- soci/a fundador
Ostres Enric jo també he enganxat un refredat de la òstia. I per acabar-ho d'adobar aquesta suposada setmana de vacances fora de casa he patit una enorme contractura a l'esquena i vaig haver d'anar a urgències a punxar-me i ara a base de Diazepan i d'esterilla elèctrica. Així que de p__a mare!! Jo també he fet cosetes durant l'estiu, però hauré d'esperar per arrencar la temporada.
Vaja merda de vacances... L'única cosa bona és que amb el Diazepan vaig col·locada tot el dia i em desapareix l'insomni de nit!
Bona sort a tots dos en la cursa de Ripollet!!!!
Vaja merda de vacances... L'única cosa bona és que amb el Diazepan vaig col·locada tot el dia i em desapareix l'insomni de nit!
Bona sort a tots dos en la cursa de Ripollet!!!!
nu- soci/a fundador
Ostras Enric. Buenas noticias que ya empiezas a correr. Cuento contigo para la liga de veteranos, jejeje. No te lesiones.
Suerte Enric y Bubul.
Suerte Enric y Bubul.
Bons i cruixits dies (gracias Menotti), L`Enric es un fora de sèrie ,fins i tot amb febre ell anava com una rosa per aquell trencacàmes (de l`Eric ja ni parlo, imagineu-vos-ho).
L`Enric va estar-me estirant tota l`estona,però el fondero que tinc al fons del fons es va quedar adormit en el limbo i em va abandonar, però ja tinc uns puntets mès per la lliga d`internet (motivació extra), ara a recuperar-se i per la mercè "a machacar o machacarme", per que veieu la desfondada un exemple: 1er 5000,23:38 2on 5000,26:08
bubul
L`Enric va estar-me estirant tota l`estona,però el fondero que tinc al fons del fons es va quedar adormit en el limbo i em va abandonar, però ja tinc uns puntets mès per la lliga d`internet (motivació extra), ara a recuperar-se i per la mercè "a machacar o machacarme", per que veieu la desfondada un exemple: 1er 5000,23:38 2on 5000,26:08
bubul
bubul- soci/a fundador
Tens raó Bubul, el traçat de la cursa es una veritable cabronada. Sortida en pujada-pujada fins el km 1,3, baixada que "ti cags" fins el 2, planer fins el 3,6 i tornem a pujar fins el 5 (ara es una pujada suau però constant) i donat que el recorregut és de dues voltes a un circuit ens trobem que seguim pujant fins el 6 i pico, pues eso, una cabronada.
De tota manera no ho expliques tot, a la sortida em vas deixar i vas tirar pal monte com les cabres precisament amb l'Eric i no et vaig agafar fins quasi el km. 2. Si vas agafar els parcials t'adonaràs que vas sortir massa ràpid, jo vaig marcar 4:41 i 4:11 per poder agafar-te i en un trencacames com aquell ja no vas poder regular. La part positiva Bubul és que vas patir molt, molt...i vas acabar!! felicitats.
Per la meva part, és cert que vaig anar fàcil però també és veritat que estic rodant bastant des de fa un parell de mesos (avui 50' més de muntanya) i començo a agafar el to.
Quines ganes tinc de començar a fer fartlecks!!!!
De tota manera no ho expliques tot, a la sortida em vas deixar i vas tirar pal monte com les cabres precisament amb l'Eric i no et vaig agafar fins quasi el km. 2. Si vas agafar els parcials t'adonaràs que vas sortir massa ràpid, jo vaig marcar 4:41 i 4:11 per poder agafar-te i en un trencacames com aquell ja no vas poder regular. La part positiva Bubul és que vas patir molt, molt...i vas acabar!! felicitats.
Per la meva part, és cert que vaig anar fàcil però també és veritat que estic rodant bastant des de fa un parell de mesos (avui 50' més de muntanya) i començo a agafar el to.
Quines ganes tinc de començar a fer fartlecks!!!!
enric- soci/a simpatitzant
- Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 20/01/2009
Hoy he realizado mis primeros 25 minutos de rodaje de la temporada.........estoy que me salgo.......
Pero no os digo a que ritmo........
Pero no os digo a que ritmo........
Carlos- soci/a fundador
El que dius es ben cert Enric (com pot ser que tingues l`Erik "el vikingo" al costat i jo tant tranquil ) la inexperiencia es paga i confondre els noms també (Enric es amb qui havia d`anar, no Erik) els parcials son de 4`33"-4`13" i 4`20" el que sumen 13`06" en 3k, osease 4`22" el km (sempre tenint en compte que els garmins fan de les seves,continua sent una burrada) però tinc molt de temps per apendre.
Felicidades Carlos, el primer paso es el que mas cuesta y lo del ritmo, no le des importància, mira que me paso a mi por chulito , ja,ja,ja...
Bubul
Felicidades Carlos, el primer paso es el que mas cuesta y lo del ritmo, no le des importància, mira que me paso a mi por chulito , ja,ja,ja...
Bubul
bubul- soci/a fundador
Bueno, bueno.......segundo dia seguido que corro un poquito......hoy han 35 minutos.....y pelo más rápido.....parezo un "bala".....
Carlos- soci/a fundador
Hola holitaaaaaa
"ja sóm aquí, ja hem arribat, nanianoniano nia no nià, .... (l'original diu això moltes vegades)
Després d'un descontrol im-presionant durant dos mesos (rotllo: ara surto un dia a correr, i no hi torno fins al cap de 10 dies, i coses així), avui he anat soleta cap a Torre Baró. I m'he mortttttttttttttt Ho fe malament d'entrada perquè he sortit a les 11.30 (jilipolles ja ho se). Abans d'arribar a torre baró he hagut de parar en una ombreta per beure el te de la meva petaca (les pastes només les porto a la tarda). La calor em feia anar petada i sense poder agafar el ritme. Mentre pujava m'anava fent la il·lusió que a la baixada aniria millor, i ca!!!! A la baixada he agafat flato.
Res, que ho he fet tant malament, que em sembla que el pròxim dia hi aniré a les 9.00 del matí o a les 20.00 per treure'm el mal regust (i no serà d'aqui a 10 dies).
Jo de moment a lo mio, a rodar tranquil·leta, és l'únic que se fer bé. I això no és atletisme oi????????
Fins aviat
"ja sóm aquí, ja hem arribat, nanianoniano nia no nià, .... (l'original diu això moltes vegades)
Després d'un descontrol im-presionant durant dos mesos (rotllo: ara surto un dia a correr, i no hi torno fins al cap de 10 dies, i coses així), avui he anat soleta cap a Torre Baró. I m'he mortttttttttttttt Ho fe malament d'entrada perquè he sortit a les 11.30 (jilipolles ja ho se). Abans d'arribar a torre baró he hagut de parar en una ombreta per beure el te de la meva petaca (les pastes només les porto a la tarda). La calor em feia anar petada i sense poder agafar el ritme. Mentre pujava m'anava fent la il·lusió que a la baixada aniria millor, i ca!!!! A la baixada he agafat flato.
Res, que ho he fet tant malament, que em sembla que el pròxim dia hi aniré a les 9.00 del matí o a les 20.00 per treure'm el mal regust (i no serà d'aqui a 10 dies).
Jo de moment a lo mio, a rodar tranquil·leta, és l'únic que se fer bé. I això no és atletisme oi????????
Fins aviat
Husky- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 111
Ja m`agradaria a mi veure que "llevas en la petaquilla", Te !!! bromes a part, les vacances tenen aquestes coses, penses anar a entrenar a l`endemà, i resulta que vas a sopar por ahí, arrives a les tantes a casa i l`endemà ja t`ha passat l`hora d`anar a entrenar, a partir d`ara a fer bondat, sopar lleuger, anar a dormir com els nens i l`endemà ben d`hora quant el sol tot just despunta a l`horitzò a trotar amb el sò d`els ocellets i algun que altre senglar i el dia 12 a reventar todos los cronos pujant pel passeig universal ànims que despres farem unes en el quimet.
PD: si el ds aneu a el dg
ens veiem.
bubul
PD: si el ds aneu a el dg
ens veiem.
bubul
bubul- soci/a fundador
Bona reentrada de vacances, a totes i tots...
De fet no patiu, les vacances estan per això, per a descansar. Ja tenim tota la temporada per a córrer i entrenar.
Aixó si els exercicis obligats per vacances són:
Levanatamiento de birra
i Tants CP's com es pugui.
Ens veiem a Can Dragó, que jo ahir vaig anar a rodar amb el Sergi i em fan mal les cames
De fet no patiu, les vacances estan per això, per a descansar. Ja tenim tota la temporada per a córrer i entrenar.
Aixó si els exercicis obligats per vacances són:
Levanatamiento de birra
i Tants CP's com es pugui.
Ens veiem a Can Dragó, que jo ahir vaig anar a rodar amb el Sergi i em fan mal les cames
toni- soci/a accionista
- Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009
Pàgina 7 de 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Pàgina 7 de 11
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Dt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard
» Curses diverses o diverses curses...
Dg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul