Barcelona Atletisme
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Mejores posteadores
Tuareg
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_rcap 
nu
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_rcap 
Xandri
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_rcap 
admin
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_rcap 
bubul
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_rcap 
Carlos
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_rcap 
piececitos
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_rcap 
Husky
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_rcap 
menotti
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_rcap 
toni
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 9 Vote_rcap 

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dc Mar 01, 2023 10:50 pm
Últimos temas
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 EmptyDt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard

» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 EmptyDt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard

» Curses diverses o diverses curses...
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 EmptyDg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul

» Ha fallecido Rossend Cals
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 EmptyDt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani

» campionat espanya
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 EmptyDt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti

» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 EmptyDv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg

» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 EmptyDj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti

» MARCAS Y RANKING
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 EmptyDc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos

» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
Curses diverses o diverses curses... - Página 9 EmptyDc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos

Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Estadístiques
Tenim 58 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Tiotidesgold

Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.

Curses diverses o diverses curses...

+23
menotti
urko
Erik
Carlos
S(u)port-R
Angelazo
spidi
monkey
Dani
iñaki
sergi
Yanki
claude
Husky
Jordi
Joan
piececitos
nu
Tuareg
Xandri
admin
bubul
toni
27 participantes

Pàgina 9 de 11 Previ  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Següent

Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dg Set 12, 2010 9:23 pm

Como los de Horta no cuentan nada, algunos que hemos corrido en otros sitios podemos explicar.
En la Pujada al'Ermita de Altafulla, 2 kms todos subiendo y con fuertes desniveles he ganado por cuarto año en la categoria M50-59 quedando el 10º de la general. He tardado 9'18", creo que 3" más lento que en 2009.
En la misma carrera el Tito ha quedado el 2º de M60 y + tardando sobre 11' y pico.

De más alto nivel tengo otras noticias, en las categorías de 55, en el Campeonato de España de Milla en Ruta celebrado en Córdoba, la Ma Rosa Busquets ha quedado tercera y el Gerard Tortajada se ha proclamado campeón.
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Husky Dg Set 12, 2010 9:59 pm

Hola!

Aquest matí ha estat especialment maco per a mí. Cursa atlètica pel meu barri a primera hora, on hi havia un munt de gent coneguda tant de corredors com a la organització; una representació important de membres del nostre club i parelles acompanyats corrent o donant suport; uns bons resultats del crono (no els se però segur que han estat bons, que caram); rodatge post cursa "completet" gràcies a l'amic Xènio; cerveseta de germanor, i cap a migdia ballada de sardanes amb la meva mare a plaça Eivissa (per fer Païs i de passada fer bessons).

Una servidora té dos ritmes: un d'alegre, i un de lent que és ultra-lent. Eiiii que n'estic molt satisfeta de tenir-los ehhhhh. El lent m'ha anat molt bé per a les pujades ja que és una manera d'afrontar l'esforç dignament i l'alegre pel pla i la baixada per agafar millors sensacions. Avui m'han anat molt bé tots dos. El meu temps ha estat de 26'22" i m'han dit que sí, que la distància era de 5km, o sigui que molt bé.

Ha estat un plaer trobar-me amb totes i tots, i ..... feiem molt de goig. Very Happy


Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  enric Dl Set 13, 2010 11:32 am

Vinga doncs, explico la meva .Boniiiisimes sensacions físiques durant tota la cursa, si hi ha un però es el de haver perdut el sentit del ritme i no saber cóm vaig en cada moment, això angoixa una miqueta i m'ha fet dubtar a la sortida on he compartit el primer quilometre amb els amics Toni i Jose ( segons el Garmin dels collons del Toni anàvem massa ràpids) i sobre tot a la pujada del passeig Universal, a posteriori es fàcil, ja ho sé, però podria haver pujat mes ràpid.
L'únic adelantament sofert des de el quilometre 1 ha estat a la recta d'arribada, on m'ha passat com un coet un nano que quan he vist ja em tenia guanyat l'esprint, ha sigut ell qui m'ha dit el meu temps 19:50. Molt, molt content i ara a la Mercè amb un altra plantejament més arriscat.

enric
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Toño Dl Set 13, 2010 11:46 am

Hola a tots, per un velocista com jo aquests 5Qm han servit d'entrenament. Del quilometre 2,5 al 3 patint amb la pujada del passeig Universal. El coco ha pogut i he recuperat forces pels dos últims quilometres en baixada. Gràcies a la Sandra pels seus ànims quan faltaven uns 300m, em diu: "que haces tú aqui" i jo dic "eso me pregunto yo".
Al final com bon velocista que soc he pogut fer un petit sprint.
Maco el prerodatge amb els vermells del BCN Atletisme i després tost juntets fent la cerveseta a la plaça Eivissa.
Comença la temporada amb noves il·lusions i nous reptes!!!

salut!!!

Toño
Toño
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 40
Data d'inscripció : 26/01/2009
Edad : 57

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  piececitos Dl Set 13, 2010 11:47 am

Excelente experiencia para un velocista; jajajaj; primeros compases de la Cursa con Toni y Enric (estos fonderos patateros); que poco a poco se fueron distanciando (dificil de llevar un ritmo, debido a las constantes variaciones del terreno); sobre el 3km; me pasa Eugeni; para despues sufrir un poco al final del Paseo Universal; despues ya todo más llevadero; para acabar en un tiempo de 21,30 (4,15 más o menos el km; que no esta nada mal); como puntas de 170 pulsaciones; y una media de 164 (esto para los estadisticos); por cierto exactos los 5km; al menos en mi Garmin (5010 mts) que es podometro. Lo mejor, lo mejor el gran grupo que eramos; las cervecitas y las patatas bravas del Eric (jo como traga). Enric compralé el pañuelico.
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  toni Dl Set 13, 2010 1:09 pm

Igual que l'Enric, molt bones sensacions...

Després de l'aturada estival, jo amb els 10 dies que porto de rodatge encara estic metabolitzan les cervesses de l'estiu.
A la cursa he sortit amb l'Enric i el Jose, però ja al km 1,5 l'Enric se'n ha anat i fins la darrera baixada l'anava veient. Després m'ha passat elXenio però l'he pogut adelantar més endavant.
Finalment 20' 30'', molt content, doncs no creia que pogués anar tant ràpid.

L'Alèxia, que d'aqui poc anirà al grup d'iniciació, per ser la seva primera cursa també li ha anat molt bé, 27'47''.

Apa fins la propera :campay:

Ja tinc ganes de veure la foto de grup. Realment feiem impressió i goig tots els del Barcelona atletisme.
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  menotti Dl Set 13, 2010 2:47 pm

Carolina se estrenó como "atleta" y ha corrido su primera cursa. Yo le he acompañado. Ha ido muy bien.

Y ahora el domingo vendré a la de la Mercè.
menotti
menotti
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 110
Data d'inscripció : 19/01/2009

http://www.babelan.net

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dl Set 13, 2010 4:29 pm

Magnifica experiència ahir, es la cursa on m`he sentit millor, no m`he deixat emborratxar per la marabunta , he aconseguit marcar el meu propi ritme i gestionar-lo molt bé, al final 22`40" (4`34" el k), pot-ser el correr a casa i la gran quantitat de companys ha influit, ara fins la "merce" fecicitats a tots.

pd: Sandra i Marc, em va fer molta il.lusio que vinguessiu.

bubul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Cursa Mercè 2010

Missatge  Husky Dc Set 15, 2010 12:32 am

El diumenge aniré a fer d'acompanyant de la Carolina a la cursa de la Mercè. Si algu més del nou grup d'entrenament no ha fet mai 10 km i li fa gràcia fer-ho acompnayada, doncs ja ho sabeu, m'ofereixo a portar l'ampolla d'aigua i donar molts ànims durant tot el recorregut. cheers cheers

Avui hem tingut molt bon entrenament amb la Cristina!!!! bounce bounce
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Xandri Dc Set 15, 2010 9:10 am

Ei, Bbul!!! Molt bé!!!!

A nosaltres també ens va fer molta gràcia presenciar el continu passi d'atletes del BCN At!! Feia un goig...!!!! I després cap a Collserola a entrenar/caminar pel nou circuit!!!

Ara la Mercè! A mi tb em toca animar!! Bien!!! Molta sort a totes i tots, els antics i els que s'estrenen!!!

Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  menotti Dc Set 15, 2010 1:39 pm

En esto de las curses no tengo mucha experiencia: Dejan salir con startings en la Mercè?

Si vienes Sandra, me puedes esperar a partir del km 2 con una botellita de oxigeno. Y Marc en el Km 6 con una camilla. Es por si acaso.

Si no me reconoceis yo llevaré esta cara: :roig:
menotti
menotti
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 110
Data d'inscripció : 19/01/2009

http://www.babelan.net

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  piececitos Dc Set 15, 2010 1:42 pm

Sobre todo Menotti no te olvides las zapatillas del clavos; pero con los de 9 mm; para que agarres más y mejor en las curvas y no derrapes
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dt Set 21, 2010 11:45 pm

Al final la broma Razz de la mitja de collserola s`ha tornat realitat, com podia desaprofitar l`ocasiò ?, una cursa que surt a 1 k de casa meva (per anar escalfant i per refredar al final), sería imperdonable no anar-hi, a més amb el Toni i el Sergi, pot ser molt divertit bounce , la sortida es clar per que despres tocara patir affraid (pot ser que l`acabi caminant :cargol: , però fins les 5 de la tarda no tanquen el control final confused ). Quan era petitó sempre anavem d`excursió amb la família a sant medir, la font dels caçadors, can çerdà, can borrell, vista rica,el fortí (on jugavem a mosqueters o scaramuche :lluita: que eren les pel.licules que feien dissabte a la tarda) i recordo que quan arribavem a casa estava fet pols :snif: , peró sempre i tornavem.
Ara potser em sentirè com aquell marrec que no aixecava un pam de terra i tornaré a recordar com arribava de fet pols despres de l`excursió i espero com abans tornar-hi moltes vegades.
"DIOS MÍO QUE TIERNO ME HE PUESTO" !!!

Vinga que despres :pinta: :pinta: :pinta:
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  piececitos Dc Set 22, 2010 9:41 am

Bubul; es que en el fondo eres un romántico.
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  sergi Dc Set 22, 2010 9:56 am

Així m'agrada bubul, els fonderos patateros anem a per totes i una mitja de muntanya per Collserola s'ha d'aprofitar i després :pinta: :pinta: i el que faci falta. Ja quedarem per la cursa.
sergi
sergi
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 60

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  toni Dc Set 22, 2010 7:59 pm

Qui més s'apunta????????????????? Shocked Shocked

Ni que sigui a pas de :cargol: ja veuràs com l'acabes...

Si mal no recordo la part més dura era la primera pujada, després és molt bonica.

Ja quedarem, felicitats per apuntar-te.

Ara ja ets un fondero patatero de veritat :aplaude: :dacord: :fan:
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Husky Dc Set 22, 2010 10:24 pm

Aixxxxxx mira que la volia fer ehhh, però he quedat Cool

Que noooo, que no he quedat. Aquell dia organitzem el cross contra les violències de gènere. Ja ho vaig mirar ja per inscriure'm, peròvaserqueno. (En serio que ho vaig mirar).

Raül jo he fet aquesta mitja dues o tres vegades, en les primeres edicions. Mig corrent, mig caminant. La recordo com el recorregut més maco que he fet mai, i tal com et passa a tu, molt entranyable perquè és una mica el meu pati gran.

Recordo que de Can Borrel a Sant Medir hi havia uns corriols una mica trencacames (potser ara ja no passa per allà) i uns camps preciosos. Perquè saps que ets a Collserola que sinó sembla que stiguis molt lluny de Barna. I quan arribes a Vista Rica, l'última PUJADETA, després "a tumba abierta". Que vagi molt bé.

I bona Mercè a tothom!!!!

PD: i les fotikos de la cursa d'Horta i de la Mercè?? L'Enric surt al vídeo de la cursa que el Nick ha penjat a faceebok. És el nostre home fort i mediàtic (i l'únic que surt de BCN Atletisme) Laughing Laughing
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dj Set 23, 2010 11:34 am

La veritat Husky es que es un cap de setmana farcít d`actes, i espero que us vagi molt bé.
En quan a la mitja, ahir vaig fer un tastet, sortida velodrom (donan-t`hi la volta com surt al plànol) i muntanya amunt per la font de la marquesa i forat del vent amb algún troçet caminant (els que hi heu passat no cal que us digui on) i baixada per la pista fins la desviació de la font dels caçadors i can cerdà,retorn fins al forat del vent portell de valldaura i "a tumba abierta" altre cop el velòdrom i d`aqui a caseta, aprox. uns set km del recorregut i gairebè 300m de desnivell amb un ritme de mig de 7 i pico,gairebé 8 (espero fer la cursa en menys de 3 hores).
En refèrencia al trencacames pasat can borrell encara existeix (dura pujada i baixada rodolant) aquest trosset el vaig fer un dia d`estiu des de can coll, però crec que la clau es la llarga pujada des de can borrel fins a dalt de vistarica "i una miqueta més" passant per sant medir (es molt llarg).
El que no sè es cada quant hi ha avituallaments i si son prou complerts

Raul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  toni Dj Set 23, 2010 6:23 pm

tens raó, la darrera pujada la recordo molt llarga i cansada.

Però ja veuràs que la faràs en 2 hores i molt poc. Jo he estat veient els resultats i al 2006 vaig fer 1h45' i al 2007 1h 48'.

Ja ho veuràs

ànims

Toni
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  piececitos Dj Set 23, 2010 10:24 pm

Que se me había olvidado

Las fotos de La Cursa d'Horta; las que tengo

http://pikeo.orange.es/pikeo.jsp?ctx=3c696e6974207665723d22322e30223e3c6973733e747275653c2f6973733e3c756e3e70696563656369746f733c2f756e3e3c6169643e39333332353c2f6169643e3c2f696e69743e

piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty El Prat

Missatge  Alèxia Dt Set 28, 2010 6:40 pm

Hola companys,
vaig dir que milloraria i HO HE FET!!!! 54:38!!
No haguès estat possible sense el Toni fent de llebra, però... aconseguit!!! Gràcies Toni!!
Ara, no sé si podré abaixar gaire més la marca, va ser força dur.
Caldrà molt entrenament, segur, però... "a eso vamos", no?
Alèxia
Alèxia
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 20/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dt Set 28, 2010 9:06 pm

MOLT BE Very Happy !!! Els principis son molt durs, peró conforme millores "encara que sembli impossible" el cos i la ment es van acostumant i el famós "cuquet" comença a devorar-te i ja no pots parar fins , assolir el títol de "fondero patatero " i "más allaaa"(, a més amb la llebre que fas servir, l`exit està assegurat bounce (lo digo yo que també l`he tingut de llebre) ENDAVANT !!!
I aixó va pel llebre, ahir vaig fer un entrenu "guapo" 14km, sortint de casa vaig passar per les llars mundet i cap amunt fins dalt de tot, despres vaig baixar a Sant Medir i des d`allà vaig seguir la ruta de la mitja fins gairebé el portell de valldaura, tornant a baixar per llars mundet. Volía coneixer la pujada des de sant medir, es durilla Twisted Evil peró potser no tant com me l`imaginaba (meny 1k o 2k que deu ni do affraid ) apa, ens veiem dg. :campay:

bubul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  toni Dt Set 28, 2010 9:55 pm

Ostres, ostres, ostres ... ja estàs reconeixent el terreny?

Sortim a les 8.30h

Per tant que tal si quedem a les 7h 45' allà mateix on donen els dorsal, així anem amb calma i escalfem una miqueta, no cal gaire.

Toni Shocked
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dc Set 29, 2010 11:15 am

OK MACKAY, 7,45H

bubul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  sergi Dc Set 29, 2010 1:17 pm

Perfecte, jo també hi seré a les 7h 45', ara bé ja veurem si la meva ingle em deixa córrer sense problemes.
sergi
sergi
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 60

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 9 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 9 de 11 Previ  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum