Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
Estadístiques
Tenim 58 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Tiotidesgold
Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.
Curses diverses o diverses curses...
+23
menotti
urko
Erik
Carlos
S(u)port-R
Angelazo
spidi
monkey
Dani
iñaki
sergi
Yanki
claude
Husky
Jordi
Joan
piececitos
nu
Tuareg
Xandri
admin
bubul
toni
27 participantes
Pàgina 8 de 11
Pàgina 8 de 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: Curses diverses o diverses curses...
Molt be, Toni, a posar-se les piles que es el que toca.
Husky, el dv per la tarda vaig voler seguir el recorregut de la cursa d`Horta, es durilla, sobretot molta pujada, des de que es comença a pujar del carrer tajo fins a campoamor s`ha de pendre amb calma, el 2n km comença amb baixada, pero a partir del polisportiu, fins al parc de la unitat, amb calma també, aqui ve pla i una bona baixada per congres on es pot apretar una mica fins al passeig universal on s`han d`apretar les dents donç despres arriba el passeig de Valldaura (fals plà) fins a salses (per mí el tram mès exigent es aquest, universal-valldaura), de salses fins a plaça eivissa baixada i carrera a tot drap (tot i que hi ha algún revolt xungo i estret), en definitiva es un trencacames peró l`últim km es una benedicció comparat amb el altres, el que te de bò es que corra per tot el barri convertint-la en molt popular (que es el que toca en festes).
ens veiem dg
Bubul
Husky, el dv per la tarda vaig voler seguir el recorregut de la cursa d`Horta, es durilla, sobretot molta pujada, des de que es comença a pujar del carrer tajo fins a campoamor s`ha de pendre amb calma, el 2n km comença amb baixada, pero a partir del polisportiu, fins al parc de la unitat, amb calma també, aqui ve pla i una bona baixada per congres on es pot apretar una mica fins al passeig universal on s`han d`apretar les dents donç despres arriba el passeig de Valldaura (fals plà) fins a salses (per mí el tram mès exigent es aquest, universal-valldaura), de salses fins a plaça eivissa baixada i carrera a tot drap (tot i que hi ha algún revolt xungo i estret), en definitiva es un trencacames peró l`últim km es una benedicció comparat amb el altres, el que te de bò es que corra per tot el barri convertint-la en molt popular (que es el que toca en festes).
ens veiem dg
Bubul
bubul- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009
Bubul; yo tambien ayer fui a conocer el circuito; es una montaña rusa; no hay nada plano; o para arriba o para abajo; te doy toda la razón la zona dura es universal-valldaura; piensa que al llegar arriba de universal ya esta; giras y ves que valldaura sube; y nada de falso plano; la primera mitad de valldaura sube; lo único es que a partir de aqui es a saco; jajajaj; si te quedan piernas. Yo me he apuntado; los que vayan nos vemos el domingo. Ah y por cierto; y eso es seguro; no hace ni de coña 5km; vamos como que le deben faltar 500 mts por no decir mas (sino me equivoque, que lo dudo porque yo soy muy listo y eso es imposible); pues parandome en cada cruce para ver el plano; por la acera; con gente cruzandose y sin forzar tarde 26 minutos en hacerla; vamos que no; pero da igual; veremos las clavadas de la gente en valldaura (o la mia como me pase); despues de estar maduritos del paseo universal; jajjajaj.
Lo bonito es por uno de los barrios en el cual tengo muchos recuerdos de hace muchos, muchos años.
Lo bonito es por uno de los barrios en el cual tengo muchos recuerdos de hace muchos, muchos años.
Pero aouita; ¿tu a que vienes?; ¿a correr o al vermout?; la respuesta despues de la publicidad; please.
quina xerinola que farem !!! piececitos, he medido la carrera en el google earth y da exactamente 5k, en el garmin me dio 4k 900m, con la ruedecita no se, a lo mejor es que estas muy rapido.
El tema de "medidas" siempre a sido muy espinoso,¿ algun dia se inventara algo que mida bien ? ja,ja,ja...
por cierto donde pone calle verneda deberia poner venecia, por que si no tener que ir al barri de sant martí se haria un poco largo
El tema de "medidas" siempre a sido muy espinoso,¿ algun dia se inventara algo que mida bien ? ja,ja,ja...
por cierto donde pone calle verneda deberia poner venecia, por que si no tener que ir al barri de sant martí se haria un poco largo
bubul- soci/a fundador
Rápido; jajajajaj; pero si me pesa la barriga del verano; en los primeros 100 mts ya estoy que no puedo. No a menos que me equivocara a mi con el garmin me dio 4500; pero igual me equivoque en algun cruce; pero es lo mismo; es divertida; sobre todo cuando la acabas y te vas a tomar el vermout; o no?
Hola a tots, com us veig molt animats i encara que l'estiu ha fet "estragos" en el meu cos (be, l'estiu no la cervesa si)
també m'apunto a la cursa d'Horta... o millor a l'aperitiu??? jejeje
Vinga ens veiem allà el diumenge... ufff José ya me da miedo ese recorrido del que hablas.
salut
també m'apunto a la cursa d'Horta... o millor a l'aperitiu??? jejeje
Vinga ens veiem allà el diumenge... ufff José ya me da miedo ese recorrido del que hablas.
salut
Toño- soci/a de junta
- Nombre de missatges : 40
Data d'inscripció : 26/01/2009
Jo també havia pensat fer-la. Però quan vaig veure el recorregut i afegint-hi la descripció del Bubul... he decidit que no. No tinc moral ni forces per tanta pujada. A més tinc una altra excusa. A la mateixa hora hi ha la presentació i foto oficial del nou equip de bàsquet dels bessons. Així que vagi molt bé als escaladors i escaladores! I bon profit després!
nu- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 192
No et volia desanimar, Nu, pero "quien avisa no es traidor".
bubul
bubul
bubul- soci/a fundador
Yo también iré a la cursa. Principalmente estoy interesado en lo del Vermout. Nos veremos por allí.
La zona de la cursa -de subidas y bajadas- es donde ruedo habitualmente en verano. Y de ahí la velocidad en la que ruedo siempre Para una cursa es bastante duro el circuito.
Hasta el domingo BCN At.
PD. El que llegue antes a meta (de BCN at.) tiene asegurado puesto en la liga en 3000 obs. y martillo.
La zona de la cursa -de subidas y bajadas- es donde ruedo habitualmente en verano. Y de ahí la velocidad en la que ruedo siempre Para una cursa es bastante duro el circuito.
Hasta el domingo BCN At.
PD. El que llegue antes a meta (de BCN at.) tiene asegurado puesto en la liga en 3000 obs. y martillo.
Genial, Menotti!! A ver quien és el chulito que llega primero!
Ja que ho tinc aquí mateix avui jo també he anat a primera hora a fer el recorregut de la cusa d'Horta i ........... res, que àpali, que molts ànims a tots i força, sobretot molta força per acabar el p...o passeig Universal.
Fins aviadet
Ja que ho tinc aquí mateix avui jo també he anat a primera hora a fer el recorregut de la cusa d'Horta i ........... res, que àpali, que molts ànims a tots i força, sobretot molta força per acabar el p...o passeig Universal.
Fins aviadet
Husky- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 111
Ves Menotti, ya no hace falta que vaya...
Ah, Aouita, suposo que et refereixes a la cursa i al vermouth. Per si de cas (la segona cosa no fos) la presentació de bàsquet dels bessons és el CP Roser, a les 9:30.
Sort a tots i totes!
Ah, Aouita, suposo que et refereixes a la cursa i al vermouth. Per si de cas (la segona cosa no fos) la presentació de bàsquet dels bessons és el CP Roser, a les 9:30.
Sort a tots i totes!
nu- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 192
Para información general; este fin de semana; concretamente el día 11 se celebra el Campeonato de España de 10 Km y Milla en ruta; en Cordoba.
Por lo visto; y según los listados de inscritos es posible que tengamos representación de Barcelona Atletisme en las Millas tanto femenina como masculina; por parte de Mª Rosa Busquets y Gerard Tortajada; suerte a los dos en el caso de competir; pues las últimas noticias que teniamos de ellos estaban recuperandose de sendas lesiones.
Por lo visto; y según los listados de inscritos es posible que tengamos representación de Barcelona Atletisme en las Millas tanto femenina como masculina; por parte de Mª Rosa Busquets y Gerard Tortajada; suerte a los dos en el caso de competir; pues las últimas noticias que teniamos de ellos estaban recuperandose de sendas lesiones.
Hola a totes i tots els hortacorredors,
que no és el mateix que corredors horteres...
L'Alèxia i jo també ens hem apuntat,
L'Alèxia és la meva parella i s'està iniciant al fons i podria ser una altra del barcelona atletisme.
Que tal si quedem diumenge a les 8,15 h al costat de la benzinera del carrer Tajo per escalfar junts?
Toni
que no és el mateix que corredors horteres...
L'Alèxia i jo també ens hem apuntat,
L'Alèxia és la meva parella i s'està iniciant al fons i podria ser una altra del barcelona atletisme.
Que tal si quedem diumenge a les 8,15 h al costat de la benzinera del carrer Tajo per escalfar junts?
Toni
toni- soci/a accionista
- Nombre de missatges : 84
Jajajaj; seremos la marea roji-negra.
Por mi de acuerdo; a tragar gasolina, a las 8,15
Por mi de acuerdo; a tragar gasolina, a las 8,15
L'Eric and me també ens hem inscrit i ahir sota la pluja també vaig fer el circuit. Patirem companys, patirem i en el Quimet ho remullarem.
enric- soci/a simpatitzant
- Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 20/01/2009
És que hi ha....
Homes, mig homes i CAGAMADURRIES........................
He vist el perfil i puja i baixa, però amb desnivells de 30m i prou...
L'Alèxia també bé, algú té pensat seguir un ritme una mica per sota de 6' 30'' el Km per acompanyar-la?
Que si no l'hauré d'acompanyar jo i quan arrivem a meta us haureu fotut totes les birres del Quimet....
Homes, mig homes i CAGAMADURRIES........................
He vist el perfil i puja i baixa, però amb desnivells de 30m i prou...
L'Alèxia també bé, algú té pensat seguir un ritme una mica per sota de 6' 30'' el Km per acompanyar-la?
Que si no l'hauré d'acompanyar jo i quan arrivem a meta us haureu fotut totes les birres del Quimet....
toni- soci/a accionista
8,15 ok.
bubul
bubul
bubul- soci/a fundador
Pero cuantos seremos?
Erik, Enric, Toni, Alèxia, Bubul, Aouita, Toño, Husky, Josep, Piececitos
Vermoutheros
Menotti; Lourdes; Eli; Montse?; Nu?
Erik, Enric, Toni, Alèxia, Bubul, Aouita, Toño, Husky, Josep, Piececitos
Vermoutheros
Menotti; Lourdes; Eli; Montse?; Nu?
Hola,
Estaré (estaremos) a las 8.15 h en la gasolinera.
Toni, yo iré con la Carolina, pero nuestro ritmo serà mucho más lento que el de l'Alèxia.
También me apunto a los de las
Sabeis si habrá guardaropa?
Menotti
Estaré (estaremos) a las 8.15 h en la gasolinera.
Toni, yo iré con la Carolina, pero nuestro ritmo serà mucho más lento que el de l'Alèxia.
También me apunto a los de las
Sabeis si habrá guardaropa?
Menotti
¿Pero esto que es?
¡Hasta el Menotti corriendo populares... y duras!
¿Nos hemos vuelto todos locos o qué?
¡Hasta el Menotti corriendo populares... y duras!
¿Nos hemos vuelto todos locos o qué?
Tuareg- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 208
Locura total !!! despues de esta a la marathon de collserola que ahi si que hay subiditas.
bubul
bubul
bubul- soci/a fundador
Molta sort a tots i a passar-ho bé diumenge!
Xandri- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 157
Bubul, el Toni i jo ja estem inscrits a la Mitja de Collserola si t'animes ja saps quan més serem, més riurem
sergi- soci/a simpatitzant
- Nombre de missatges : 36
Ostres, jo ho deia de broma !!!, vosaltres potser sí que riureu , peró jo em faria un fart de plorar.
A l`agost vaig seguir un troset de la mitja, vaig anar de can coll a can borrell i un trosset mes enllà, vaig quedar mort i quant vaig veure en el garmin el desnivell (450m de desnivell acumulat + i - ) vaig pensar, quants milers de metres serà tota la mitja? nomes de pensar-hi, espanta.
A l`agost vaig seguir un troset de la mitja, vaig anar de can coll a can borrell i un trosset mes enllà, vaig quedar mort i quant vaig veure en el garmin el desnivell (450m de desnivell acumulat + i - ) vaig pensar, quants milers de metres serà tota la mitja? nomes de pensar-hi, espanta.
bubul- soci/a fundador
Raul,
Jo l'he feta més d'una vegada i és una cursa molt maca. No podem ni imaginar-nos el que tenim a tocar de casa.
Alhora el que és més cansat és la pujada inicial, on hi ha moments que sembla que pujis escales, després ja és un pujar i baixar i ni te'n adones i ja estàs un altre cop al velòdrom.
S'anima algú més...................
Jo l'he feta més d'una vegada i és una cursa molt maca. No podem ni imaginar-nos el que tenim a tocar de casa.
Alhora el que és més cansat és la pujada inicial, on hi ha moments que sembla que pujis escales, després ja és un pujar i baixar i ni te'n adones i ja estàs un altre cop al velòdrom.
S'anima algú més...................
toni- soci/a accionista
Pàgina 8 de 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Pàgina 8 de 11
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Dt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard
» Curses diverses o diverses curses...