Qui està Connectat
En total hi ha 25 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 25 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
Estadístiques
Tenim 58 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Tiotidesgold
Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.
Calendari competicions
4 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Calendari competicions
Hola,
En esta sección iré poniendo información de las competiciones que llegan al club para el que le pueda interesar. Curses, medias, meetines,...
En esta sección iré poniendo información de las competiciones que llegan al club para el que le pueda interesar. Curses, medias, meetines,...
Editat per darrera vegada per menotti el Dt Set 14, 2010 10:24 am, editat 1 cop en total
XXVI Maratón y Media Maratón de Benidorm
XXVI Maratón y Media Maratón de Benidorm que se celebrará los dias 27 y 28 de Noviembre de 2010.
Para consulta de inscripciones:
E-mail: benidorm@somesport.com
Teléfono: 650 112 202
Fax: 902 012 365
http://www.benidormmediomaraton.com
Uploaded with ImageShack.us
Para consulta de inscripciones:
E-mail: benidorm@somesport.com
Teléfono: 650 112 202
Fax: 902 012 365
http://www.benidormmediomaraton.com
Uploaded with ImageShack.us
Milla de Balsareny
Milla de Balsareny 2010
La milla de Balsareny tindrà lloc al proper 18 de setembre de 2010 a partir de les 18h a la plaça de l’ajuntament.
- Diverses categories. 1609m.
- La inscripció gratuïta els menors de 13 anys, majors de 14 anys 3€, el mateix dia una hora abans.
- Premis i Obsequis
- Trofeu els tres primes de la general i el primer de cada categoria, per l'atleta més jove i pel més gran.
- Bossa d’obsequis per a tots els participants.
La milla de Balsareny tindrà lloc al proper 18 de setembre de 2010 a partir de les 18h a la plaça de l’ajuntament.
- Diverses categories. 1609m.
- La inscripció gratuïta els menors de 13 anys, majors de 14 anys 3€, el mateix dia una hora abans.
- Premis i Obsequis
- Trofeu els tres primes de la general i el primer de cada categoria, per l'atleta més jove i pel més gran.
- Bossa d’obsequis per a tots els participants.
Editat per darrera vegada per menotti el Dt Set 14, 2010 10:24 am, editat 1 cop en total
Curses de Roda de Ter
Obertes las inscripcions per les curses de Roda de Ter a celebrar el proper dia 10 d'Octubre de 2010.
Aquest any arribarem a la XXVIIª edicio de la Mitja Marato, la XIVª Curse de 10Km i la XIIª del Cros Escolar.La Mitja Marató es puntuable per la 5ª Challenge de Mitges Maratons,Gran Premi Diputacio de Barcelona i la Cursa de 10km es puntuable per la lliga de Internet de la Champion Xip.
Els participants de les dues curses ( Mitja Marató i Cursa 10 km ) tindran una bossa d’obsequis i una tovallola de bany.
En el Cros Escolar bossa d’obsequis i una motxilla.
Es sortejarà un cap de setmana a Andorra.Una nit en mitja pensió i habitación doble per a dues persones, gentilesa de Viatges Alemany.
Sorteig de un pernil, i material esportiu cedit per diferents firmes comercials i de la Comissió Atlètica.
Al acabar les curses Botifarrada,diferent clases de fruite,llogurs, veures i café.
Inflament de globos aerostàtic cedit per Viatges Alemany, per tot el public en general i per els mes menuts un inflable de bàsquet cedit per la Diputació de Barcelona.
I com a novetat tindrem la estimada presencia del nostre amic Ronald Mc Donald que a part de animación entregara vegudes i vales d’invitacio de la cadena Mc. Donald.
El Cros Escolar com a novetat la Sortida i Arribada per las diferents categories sera al mateix lloc.
PER INSCRIPCIONS A INTERNET : http://inscripcions.rodadeter.cat/
Aquest any arribarem a la XXVIIª edicio de la Mitja Marato, la XIVª Curse de 10Km i la XIIª del Cros Escolar.La Mitja Marató es puntuable per la 5ª Challenge de Mitges Maratons,Gran Premi Diputacio de Barcelona i la Cursa de 10km es puntuable per la lliga de Internet de la Champion Xip.
Els participants de les dues curses ( Mitja Marató i Cursa 10 km ) tindran una bossa d’obsequis i una tovallola de bany.
En el Cros Escolar bossa d’obsequis i una motxilla.
Es sortejarà un cap de setmana a Andorra.Una nit en mitja pensió i habitación doble per a dues persones, gentilesa de Viatges Alemany.
Sorteig de un pernil, i material esportiu cedit per diferents firmes comercials i de la Comissió Atlètica.
Al acabar les curses Botifarrada,diferent clases de fruite,llogurs, veures i café.
Inflament de globos aerostàtic cedit per Viatges Alemany, per tot el public en general i per els mes menuts un inflable de bàsquet cedit per la Diputació de Barcelona.
I com a novetat tindrem la estimada presencia del nostre amic Ronald Mc Donald que a part de animación entregara vegudes i vales d’invitacio de la cadena Mc. Donald.
El Cros Escolar com a novetat la Sortida i Arribada per las diferents categories sera al mateix lloc.
PER INSCRIPCIONS A INTERNET : http://inscripcions.rodadeter.cat/
Editat per darrera vegada per menotti el Dt Set 14, 2010 10:23 am, editat 1 cop en total
XXII edició de la Cursa de fons a Sant Muç-RUBI
XXII edició de la Cursa de fons a Sant Muç-RUBI a celebrar el proper 10 d'octubre de 2010.
10 km
UAR
http://www.uar.es/
Tel 93 5882762
10 km
UAR
http://www.uar.es/
Tel 93 5882762
Editat per darrera vegada per menotti el Dt Set 14, 2010 10:23 am, editat 1 cop en total
Mitja Marató "Ciutat de Tarragona"
Mitja Marató "Ciutat de Tarragona", podeu trobar més informació a http://www.mitjatarragona.cat
28 noviembre 2010, 10 h
28 noviembre 2010, 10 h
Editat per darrera vegada per menotti el Dt Set 14, 2010 10:23 am, editat 1 cop en total
MITJA MARATÓ DEL PONT DE SUERT
Dissabte 18 de Setembre de 2010 a les 18 h
Per portar a terme la inscripció adresseu-vos a la pàgina web de la cursa:
http://www.mitjaelpontdesuert.com
Per portar a terme la inscripció adresseu-vos a la pàgina web de la cursa:
http://www.mitjaelpontdesuert.com
CURSA DONEM LA CARA PER LA SIDA
La cursa se celebrarà el dia 3 d’octubre de 2010 pels volts de Can Ruti, a Badalona. És una cursa que en la seva pràctica totalitat es fa per camins de muntanya a la Serralada de Marina. Té diversos circuits i categories; circuit llarg de 10 km, curt de 3 km i mini pels més petits (recorregut simbòlic per a nens i nenes de 3 a 8 anys).
Es tracta d’una cursa solidària ja que el 100% de les inscripcions es destinen als projectes de la Fundació Lluita contra la Sida (www.flsida.org). Hi ha descomptes per a grups i també per fer la inscripció abans del 4 de setembre. Aprofiteu-los!
Tota la informació de la cursa la trobareu al web http://www.flsida.org/cursa
Es tracta d’una cursa solidària ja que el 100% de les inscripcions es destinen als projectes de la Fundació Lluita contra la Sida (www.flsida.org). Hi ha descomptes per a grups i també per fer la inscripció abans del 4 de setembre. Aprofiteu-los!
Tota la informació de la cursa la trobareu al web http://www.flsida.org/cursa
III CARRERA POPULAR VILLA DE CASABERMEJA SUBIDA A LA ERMITA DE CASABERMEJA
PARA MÁS INFORMACIÓN: http://www.clubatletismocasabermeja.es/iii_carrera_popular_villa_de_casabermeja_atletismo.htm
CARRERA COMPETITIVA, PARTICIPATIVA Y SOLIDARIA
COMPETITIVA: Con premios en Metálico y trofeos para los vencedor@s.
PARTICIPATIVA: Con medallas, diplomas y sorteos para tod@s los que lleguen a Meta. Fomentamos la participación de familias (desde bebés hasta todas las edades). Pueden realizar el recorrido caminando y disfrutando de maravillosas vistas de Casabermeja.
SOLIDARIA: Colaboramos con ONGs y Asociaciones Benéficas.
Fecha: 21 de Noviembre de 2010.
Hora: CARRERA: 10:30 horas - MINI-CARRERA: 12:00 horas.
- Categoría "Bebés" (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
Sin trofeos pero si tienen medalla, diploma, participación en los distintos sorteos, etc... deberán ir acompañados por una persona mayor, todo ello por llegar a Meta. Tan solo se premiará al bebé masculino y femenino más joven de la carrera.
- Categoría Pre-Benjamín (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
- Categoría Benjamín (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
- Categoría Alevín (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
- Categoría Infantiles (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
- Categoría Cadetes (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
- Categoría Juveniles (Masculina y Femenina): Salida a las 10:30 horas (Pabellón de Deportes Cubierto).
- Categoría Absoluta A (Masculina y Femenina): Salida a las 10:30 horas (Pabellón de Deportes Cubierto).
- Categoría Absoluta B (Masculina y Femenina): Salida a las 10:30 horas (Pabellón de Deportes Cubierto).
- Categoría Veteranos (Masculina y Femenina): Salida a las 10:30 horas (Pabellón de Deportes Cubierto).
MINI-CARRERA: Es la competición obligatoria para las categorías de Bebés, Benjamín, Alevín, Infantiles y Cadetes, siendo opcional para las categorías de Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos. Para aquellas personas que deseen participar en la "Mini-Carrera" y, por edad, correspondan a las categorías de Juveniles y Absoluta indicarles que tendrán derecho a Medallas, Diplomas y acceso a todos los sorteos, pero no podrán optar a los premios en metálico ni trofeos.
CARRERA: Es la competición obligatoria para las categorías de Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos que deseen optar a todos los premios de la carrera (Premios en Metálico, Trofeos, Medallas, sorteos, etc...). Si algún participante de las categorías "Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos" desean participar en la "Mini-Carrera" deberán de acogerse a las condiciones de la misma.
OPCIONAL: Para aquellas personas que deseen competir en la "Carrera" y posteriormente deseen acompañar a sus hijos/familiares en la "Mini-Carrera" indicarles que las Medallas y Diplomas no son acumulativos, es decir, recibirán su correspondiente Medalla y Diploma cuando terminen la participación en su competición.
NOVEDAD: A la finalización de la Mini-Carrera habrá una pequeña competición de unos 200 metros de distancia para los más pequeños (tod@s l@s participantes de la categoría "Bebés" que así lo deseen) con premios y regalos que consistirán en pequeños trofeos y bolsas de chucherias.
Retirada de Dorsales: Desde las 09:00 a las 10:15 horas (el día de la carrera en el Pabellón de Deportes Cubierto) para los participantes de las categorías Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos. Desde las 10:30 hasta las 11:30 (el día de la carrera en el Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja) para el resto de categorías. L@s corredor@s que se inscriban en el último mes en el Excmo. Ayto. de Casabermeja recibirán en el momento de la inscripción su correspondiente dorsal.
Categorías:
Categorías Oficiales (Federación Andaluza Atletismo) Año Nacimiento
Bebés (esta categoría no es oficial) Años 2005 - 2006 - 2007 - 2008 - 2009 - 2010
Pre-Benjamín (esta categoría no es oficial) Años 2003 y 2004
Benjamín Años 2001 y 2002
Alevín Años 1999 y 2000
Infantiles Años 1997 y 1998
Cadetes Años 1995 y 1996
Juveniles Años 1993 y 1994
Absoluta A Años entre 1985 y 1992
Absoluta B Años entre 1975 y 1984
Veteranos Años 1974 y anteriores
Recorrido:
MINI-CARRERA ® Categorías "Bebés", Pre-Benjamín, Benjamín, Alevín, Infantiles y Cadetes: Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja - Iglesia Nuestra Señora del Socorro - Calle Real - Calle Llana - Plaza de la Alcubilla - Camino de la Alcubilla (camino empedrado por mitad del monte a las espaldas de Casabermeja) - Camino del Chorro (carretera de los Montes de Málaga) y Área Recreativa "El Chorro" / Ermita de Casabermeja.
CARRERA ® Categorías Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos: Pabellón de Deportes Cubierto de Casabermeja - Calle Bicevendido - Calle Paseo Puerto de la Horca - Calle Fuente de Abajo - Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja - Iglesia Nuestra Señora del Socorro - Calle Real - Calle Llana - Plaza de la Alcubilla - Camino de la Alcubilla (camino empedrado por mitad del monte a las espaldas de Casabermeja) - Camino del Chorro (carretera de los Montes de Málaga) y Área Recreativa "El Chorro" / Ermita de Casabermeja.
Observaciones: En el transcurso de la carrera habrá 3 puntos de avituallamiento, ubicados en los siguientes lugares:
- Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja (avituallamiento de agua).
- Camino del Chorro (avituallamiento de agua).
- Línea de Meta (avituallamiento de agua y bebida isotónica).
Descripción del Recorrido: El recorrido de la Carrera Oficial Villa de Casabermeja transcurre por un camino entre el Pabellón de Deportes Cubierto de Casabermeja, pasando por el Centro de Casabermeja (Casco Antiguo - Iglesia Nuestra Señora del Socorro - Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja). En su primera parte del recorrido nos encontraremos con una zona llana, pasando a una pendiente ascendente hasta llegar a la Iglesia de Nuestra Señora del Socorro. Seguidamente pasaremos por una zona llana para continuar por una pendiente ascendente de bastante dificultad, continuaremos el recorrido por una zona llana (con pequeñas subidas y bajadas) desde donde podremos observar maravillosas vistas de Casabermeja y su vegetación. Seguidamente realizaremos una pequeña subida hasta llegar a un pequeño puente de madera en el cual abandonaremos dicho camino para adentrarnos en la Carretera de los Montes de Málaga empezando una nueva subida hasta el Área Recreativa El Chorro y la Ermita, lugar donde está situada la línea de Meta.
Muy Importante = La salida de las carreras está en un punto distinto a la línea de Meta.
El recorrido en imágenes y con las distancias exactas - Pulse aquí.
Pulse sobre siguiente la imagen para abrirla en una nueva ventana ampliada (Formato JPG)
Distancia del Recorrido: 1,7 Km para la Mini-Carrera de las categorías "Bebés", Pre-Benjamín, Benjamín, Alevín, Infantiles y Cadetes (Salida: Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento de Casabermeja) y 2,4 Km para la Carrera de las categorías Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos.
Organiza: Club Atletismo Casabermeja y Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja.
Inscripciones: Pueden confirmar su suscripción mediante cualquiera de estas 3 opciones:
1) En la sede de nuestro club (exclusivamente desde el Miércoles 15 de Septiembre del 2010 hasta el Viernes 5 de Noviembre de 2010), adjuntando justificante del pago mediante ingreso en cuenta o transferencia bancaria (2103 3011 61 0010023753) en el momento de la misma (para los socios de nuestro club es imprescindible presentar el Carné de Socio en el momento de realizar la suscripción). PARA L@S PARTICIPANTES DE LAS CATEGORÍAS JUVENILES, ABSOLUTA (A Y B) Y VETERANOS ES IMPRESCINDIBLE INDICAR SI VAN A PARTICIPAR EN LA CARRERA O EN LA MINI-CARRERA.
2) En el Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja (exclusivamente desde el Miércoles 15 de Septiembre del 2010 hasta el Viernes 12 de Noviembre de 2010 a las 13:00 horas), adjuntando justificante del pago mediante ingreso en cuenta o transferencia bancaria (2103 3011 61 0010023753) en el momento de la misma (para los socios de nuestro club es imprescindible presentar el Carné de Socio en el momento de realizar la suscripción). PARA L@S PARTICIPANTES DE LAS CATEGORÍAS JUVENILES, ABSOLUTA (A Y B) Y VETERANOS ES IMPRESCINDIBLE INDICAR SI VAN A PARTICIPAR EN LA CARRERA O EN LA MINI-CARRERA.
3) Realizando una transferencia bancaria (entre el Lunes 23 de Noviembre de 2009 y el Miércoles 17 de Noviembre de 2010) en el número de cuenta 2103 3011 61 0010023753 de Unicaja. Es imprescindible enviar el justificante de la transferencia al correo electrónico clubatletismocasabermeja@gmail.com indicando el nombre y apellidos del/la participante, la fecha de nacimiento y el club al que pertenece en caso de estar inscrito en algún club de atletismo; PARA L@S PARTICIPANTES DE LAS CATEGORÍAS JUVENILES, ABSOLUTA (A Y B) Y VETERANOS ES IMPRESCINDIBLE INDICAR SI VAN A PARTICIPAR EN LA CARRERA O EN LA MINI-CARRERA. (Por favor, para confirmar su suscripción reclamen la misma si en un plazo de 48 horas no le hemos confirmado su participación. Con esto evitaremos problemas con el envío/recepción de correos electrónicos. Gracias y disculpen por las molestias). La organización de la carrera no se hace responsable en ningún momento de ingresos bancarios sin identificar.
Precio Inscripciones: - 2 € para los miembros del Club Atletismo Casabermeja
- 3 € por participante (para inscripciones de la misma unidad familiar con un mínimo de 4 personas)
- 2,50 € por participante (para inscripciones familiares con un mínimo de 6 personas)
- 2,50 € por participante (para equipos que presenten un mínimo de 5 inscripciones)
- 4 € para el resto de los participantes
- 12 € el día de la Carrera (¡MUY IMPORTANTE! = Hasta terminar con los dorsales disponibles o hasta que la organización así lo determine por cualquier motivo o por la proximidad de la hora de inicio de la carrera. Para poder inscribirse en esta opción de "última hora" el dinero ha de ser entregado en efectivo a la organización y en horario de 08:45 a 09:00 horas).
Fecha de Inscripciones: Entre el Lunes 23 de Noviembre de 2009 y el Miércoles 17 de Noviembre de 2010. Por favor, en el caso de realizar una transferencia bancaria asegúrense que esté dentro de la fecha de Inscripción (no nos hacemos responsables de devoluciones de transferencias bancarias erróneas). Muchas gracias.
Premios:
- Premios en metálico (Pte. de confirmación por la Organización).
- Trofeos para los 3 primeros Clasificados de cada Categoría (masculinos y femeninos - EXCEPTO LA CATEGORÍA "BEBÉS").
- Medalla para todos los participantes que lleguen a Meta (incluidos los Bebés).
- Diploma para todos los participantes que lleguen a Meta (incluidos los Bebés).
- Trofeos a l@s venced@r locales (Casabermeja) absolutos de la carrera (3 primeros Clasificados).
- Trofeos a l@s venced@r absolutos de la carrera pertenecientes al Club Atletismo Casabermeja (3 primeros Clasificados).
- Trofeos a los clubes con más atletas que terminen la prueba (se contabilizará la "Carrera" y la "Mini-Carrera").
- Trofeos a los participantes masculino y femenino más veteranos que lleguen a Meta (se podrá pedir D.N.I.).
- Trofeos a los participantes masculino y femenino más jóvenes ("Bebés" - se podrá pedir libro de familia o equivalente).
- Comida gratuita para Atletas y acompañantes (Pte. confirmación con el Excmo. Ayto. de Casabermeja).
- Sorteo de 1 Bono de 4 Sesiones de Fisioterapia valorado en 105 € por gentileza de Fisioterapeuta Laura Cano Montiel.
- Sorteo de Revistas de Atletismo por gentileza de Zona Run&Race.
Otros datos de interés:
- Comida gratuita para Atletas y acompañantes (Pte. confirmación con el Excmo. Ayto. de Casabermeja).
- Cronometraje oficial de la carrera (se dará un ticket personalizado a los atletas al pasar por la línea de Meta).
- Habrá 2 microondas para calentar biberones y papillas de bebé, a disposición de quienes lo necesiten.
- Se montará una barra de bar alternativa para quienes quieran otro tipo de comida a la que ofrece la organización de la carrera (Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja).
- Se habilitarán plazas de aparcamiento gratuitas, en la zona de la salida de la carrera y especialmente en la Meta.
Saludos,
--
Webmaster Web Club Atletismo Casabermeja
http://www.clubatletismocasabermeja.es
clubatletismocasabermeja@gmail.com
CARRERA COMPETITIVA, PARTICIPATIVA Y SOLIDARIA
COMPETITIVA: Con premios en Metálico y trofeos para los vencedor@s.
PARTICIPATIVA: Con medallas, diplomas y sorteos para tod@s los que lleguen a Meta. Fomentamos la participación de familias (desde bebés hasta todas las edades). Pueden realizar el recorrido caminando y disfrutando de maravillosas vistas de Casabermeja.
SOLIDARIA: Colaboramos con ONGs y Asociaciones Benéficas.
Fecha: 21 de Noviembre de 2010.
Hora: CARRERA: 10:30 horas - MINI-CARRERA: 12:00 horas.
- Categoría "Bebés" (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
Sin trofeos pero si tienen medalla, diploma, participación en los distintos sorteos, etc... deberán ir acompañados por una persona mayor, todo ello por llegar a Meta. Tan solo se premiará al bebé masculino y femenino más joven de la carrera.
- Categoría Pre-Benjamín (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
- Categoría Benjamín (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
- Categoría Alevín (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
- Categoría Infantiles (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
- Categoría Cadetes (Masculina y Femenina): Salida a las 12:00 horas (Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento).
- Categoría Juveniles (Masculina y Femenina): Salida a las 10:30 horas (Pabellón de Deportes Cubierto).
- Categoría Absoluta A (Masculina y Femenina): Salida a las 10:30 horas (Pabellón de Deportes Cubierto).
- Categoría Absoluta B (Masculina y Femenina): Salida a las 10:30 horas (Pabellón de Deportes Cubierto).
- Categoría Veteranos (Masculina y Femenina): Salida a las 10:30 horas (Pabellón de Deportes Cubierto).
MINI-CARRERA: Es la competición obligatoria para las categorías de Bebés, Benjamín, Alevín, Infantiles y Cadetes, siendo opcional para las categorías de Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos. Para aquellas personas que deseen participar en la "Mini-Carrera" y, por edad, correspondan a las categorías de Juveniles y Absoluta indicarles que tendrán derecho a Medallas, Diplomas y acceso a todos los sorteos, pero no podrán optar a los premios en metálico ni trofeos.
CARRERA: Es la competición obligatoria para las categorías de Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos que deseen optar a todos los premios de la carrera (Premios en Metálico, Trofeos, Medallas, sorteos, etc...). Si algún participante de las categorías "Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos" desean participar en la "Mini-Carrera" deberán de acogerse a las condiciones de la misma.
OPCIONAL: Para aquellas personas que deseen competir en la "Carrera" y posteriormente deseen acompañar a sus hijos/familiares en la "Mini-Carrera" indicarles que las Medallas y Diplomas no son acumulativos, es decir, recibirán su correspondiente Medalla y Diploma cuando terminen la participación en su competición.
NOVEDAD: A la finalización de la Mini-Carrera habrá una pequeña competición de unos 200 metros de distancia para los más pequeños (tod@s l@s participantes de la categoría "Bebés" que así lo deseen) con premios y regalos que consistirán en pequeños trofeos y bolsas de chucherias.
Retirada de Dorsales: Desde las 09:00 a las 10:15 horas (el día de la carrera en el Pabellón de Deportes Cubierto) para los participantes de las categorías Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos. Desde las 10:30 hasta las 11:30 (el día de la carrera en el Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja) para el resto de categorías. L@s corredor@s que se inscriban en el último mes en el Excmo. Ayto. de Casabermeja recibirán en el momento de la inscripción su correspondiente dorsal.
Categorías:
Categorías Oficiales (Federación Andaluza Atletismo) Año Nacimiento
Bebés (esta categoría no es oficial) Años 2005 - 2006 - 2007 - 2008 - 2009 - 2010
Pre-Benjamín (esta categoría no es oficial) Años 2003 y 2004
Benjamín Años 2001 y 2002
Alevín Años 1999 y 2000
Infantiles Años 1997 y 1998
Cadetes Años 1995 y 1996
Juveniles Años 1993 y 1994
Absoluta A Años entre 1985 y 1992
Absoluta B Años entre 1975 y 1984
Veteranos Años 1974 y anteriores
Recorrido:
MINI-CARRERA ® Categorías "Bebés", Pre-Benjamín, Benjamín, Alevín, Infantiles y Cadetes: Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja - Iglesia Nuestra Señora del Socorro - Calle Real - Calle Llana - Plaza de la Alcubilla - Camino de la Alcubilla (camino empedrado por mitad del monte a las espaldas de Casabermeja) - Camino del Chorro (carretera de los Montes de Málaga) y Área Recreativa "El Chorro" / Ermita de Casabermeja.
CARRERA ® Categorías Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos: Pabellón de Deportes Cubierto de Casabermeja - Calle Bicevendido - Calle Paseo Puerto de la Horca - Calle Fuente de Abajo - Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja - Iglesia Nuestra Señora del Socorro - Calle Real - Calle Llana - Plaza de la Alcubilla - Camino de la Alcubilla (camino empedrado por mitad del monte a las espaldas de Casabermeja) - Camino del Chorro (carretera de los Montes de Málaga) y Área Recreativa "El Chorro" / Ermita de Casabermeja.
Observaciones: En el transcurso de la carrera habrá 3 puntos de avituallamiento, ubicados en los siguientes lugares:
- Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja (avituallamiento de agua).
- Camino del Chorro (avituallamiento de agua).
- Línea de Meta (avituallamiento de agua y bebida isotónica).
Descripción del Recorrido: El recorrido de la Carrera Oficial Villa de Casabermeja transcurre por un camino entre el Pabellón de Deportes Cubierto de Casabermeja, pasando por el Centro de Casabermeja (Casco Antiguo - Iglesia Nuestra Señora del Socorro - Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja). En su primera parte del recorrido nos encontraremos con una zona llana, pasando a una pendiente ascendente hasta llegar a la Iglesia de Nuestra Señora del Socorro. Seguidamente pasaremos por una zona llana para continuar por una pendiente ascendente de bastante dificultad, continuaremos el recorrido por una zona llana (con pequeñas subidas y bajadas) desde donde podremos observar maravillosas vistas de Casabermeja y su vegetación. Seguidamente realizaremos una pequeña subida hasta llegar a un pequeño puente de madera en el cual abandonaremos dicho camino para adentrarnos en la Carretera de los Montes de Málaga empezando una nueva subida hasta el Área Recreativa El Chorro y la Ermita, lugar donde está situada la línea de Meta.
Muy Importante = La salida de las carreras está en un punto distinto a la línea de Meta.
El recorrido en imágenes y con las distancias exactas - Pulse aquí.
Pulse sobre siguiente la imagen para abrirla en una nueva ventana ampliada (Formato JPG)
Distancia del Recorrido: 1,7 Km para la Mini-Carrera de las categorías "Bebés", Pre-Benjamín, Benjamín, Alevín, Infantiles y Cadetes (Salida: Iglesia Nuestra Señora del Socorro / Excmo. Ayuntamiento de Casabermeja) y 2,4 Km para la Carrera de las categorías Juveniles, Absoluta (A y B) y Veteranos.
Organiza: Club Atletismo Casabermeja y Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja.
Inscripciones: Pueden confirmar su suscripción mediante cualquiera de estas 3 opciones:
1) En la sede de nuestro club (exclusivamente desde el Miércoles 15 de Septiembre del 2010 hasta el Viernes 5 de Noviembre de 2010), adjuntando justificante del pago mediante ingreso en cuenta o transferencia bancaria (2103 3011 61 0010023753) en el momento de la misma (para los socios de nuestro club es imprescindible presentar el Carné de Socio en el momento de realizar la suscripción). PARA L@S PARTICIPANTES DE LAS CATEGORÍAS JUVENILES, ABSOLUTA (A Y B) Y VETERANOS ES IMPRESCINDIBLE INDICAR SI VAN A PARTICIPAR EN LA CARRERA O EN LA MINI-CARRERA.
2) En el Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja (exclusivamente desde el Miércoles 15 de Septiembre del 2010 hasta el Viernes 12 de Noviembre de 2010 a las 13:00 horas), adjuntando justificante del pago mediante ingreso en cuenta o transferencia bancaria (2103 3011 61 0010023753) en el momento de la misma (para los socios de nuestro club es imprescindible presentar el Carné de Socio en el momento de realizar la suscripción). PARA L@S PARTICIPANTES DE LAS CATEGORÍAS JUVENILES, ABSOLUTA (A Y B) Y VETERANOS ES IMPRESCINDIBLE INDICAR SI VAN A PARTICIPAR EN LA CARRERA O EN LA MINI-CARRERA.
3) Realizando una transferencia bancaria (entre el Lunes 23 de Noviembre de 2009 y el Miércoles 17 de Noviembre de 2010) en el número de cuenta 2103 3011 61 0010023753 de Unicaja. Es imprescindible enviar el justificante de la transferencia al correo electrónico clubatletismocasabermeja@gmail.com indicando el nombre y apellidos del/la participante, la fecha de nacimiento y el club al que pertenece en caso de estar inscrito en algún club de atletismo; PARA L@S PARTICIPANTES DE LAS CATEGORÍAS JUVENILES, ABSOLUTA (A Y B) Y VETERANOS ES IMPRESCINDIBLE INDICAR SI VAN A PARTICIPAR EN LA CARRERA O EN LA MINI-CARRERA. (Por favor, para confirmar su suscripción reclamen la misma si en un plazo de 48 horas no le hemos confirmado su participación. Con esto evitaremos problemas con el envío/recepción de correos electrónicos. Gracias y disculpen por las molestias). La organización de la carrera no se hace responsable en ningún momento de ingresos bancarios sin identificar.
Precio Inscripciones: - 2 € para los miembros del Club Atletismo Casabermeja
- 3 € por participante (para inscripciones de la misma unidad familiar con un mínimo de 4 personas)
- 2,50 € por participante (para inscripciones familiares con un mínimo de 6 personas)
- 2,50 € por participante (para equipos que presenten un mínimo de 5 inscripciones)
- 4 € para el resto de los participantes
- 12 € el día de la Carrera (¡MUY IMPORTANTE! = Hasta terminar con los dorsales disponibles o hasta que la organización así lo determine por cualquier motivo o por la proximidad de la hora de inicio de la carrera. Para poder inscribirse en esta opción de "última hora" el dinero ha de ser entregado en efectivo a la organización y en horario de 08:45 a 09:00 horas).
Fecha de Inscripciones: Entre el Lunes 23 de Noviembre de 2009 y el Miércoles 17 de Noviembre de 2010. Por favor, en el caso de realizar una transferencia bancaria asegúrense que esté dentro de la fecha de Inscripción (no nos hacemos responsables de devoluciones de transferencias bancarias erróneas). Muchas gracias.
Premios:
- Premios en metálico (Pte. de confirmación por la Organización).
- Trofeos para los 3 primeros Clasificados de cada Categoría (masculinos y femeninos - EXCEPTO LA CATEGORÍA "BEBÉS").
- Medalla para todos los participantes que lleguen a Meta (incluidos los Bebés).
- Diploma para todos los participantes que lleguen a Meta (incluidos los Bebés).
- Trofeos a l@s venced@r locales (Casabermeja) absolutos de la carrera (3 primeros Clasificados).
- Trofeos a l@s venced@r absolutos de la carrera pertenecientes al Club Atletismo Casabermeja (3 primeros Clasificados).
- Trofeos a los clubes con más atletas que terminen la prueba (se contabilizará la "Carrera" y la "Mini-Carrera").
- Trofeos a los participantes masculino y femenino más veteranos que lleguen a Meta (se podrá pedir D.N.I.).
- Trofeos a los participantes masculino y femenino más jóvenes ("Bebés" - se podrá pedir libro de familia o equivalente).
- Comida gratuita para Atletas y acompañantes (Pte. confirmación con el Excmo. Ayto. de Casabermeja).
- Sorteo de 1 Bono de 4 Sesiones de Fisioterapia valorado en 105 € por gentileza de Fisioterapeuta Laura Cano Montiel.
- Sorteo de Revistas de Atletismo por gentileza de Zona Run&Race.
Otros datos de interés:
- Comida gratuita para Atletas y acompañantes (Pte. confirmación con el Excmo. Ayto. de Casabermeja).
- Cronometraje oficial de la carrera (se dará un ticket personalizado a los atletas al pasar por la línea de Meta).
- Habrá 2 microondas para calentar biberones y papillas de bebé, a disposición de quienes lo necesiten.
- Se montará una barra de bar alternativa para quienes quieran otro tipo de comida a la que ofrece la organización de la carrera (Excelentísimo Ayuntamiento de Casabermeja).
- Se habilitarán plazas de aparcamiento gratuitas, en la zona de la salida de la carrera y especialmente en la Meta.
Saludos,
--
Webmaster Web Club Atletismo Casabermeja
http://www.clubatletismocasabermeja.es
clubatletismocasabermeja@gmail.com
IV Cursa Solidària País del Cava
Data: diumenge 17 d'octubre de 2010.
Uns 13 km aproximadament.
Inscripció a la cursa: https://www.caixapenedes.com/cursadelcava/cursa_main.asp
Uns 13 km aproximadament.
Inscripció a la cursa: https://www.caixapenedes.com/cursadelcava/cursa_main.asp
3ª Edición de El Cross El Juncaral (Huesca)
16 de Octubre de 2010 a las 11 horas.
Recorrido de 11 kms.
Las inscripciones, que son gratuitas, las podeis realizar hasta el dia 14 de Octubre en: http://www.eljuncaral.com y en email: eljuncaral@gmail.com
Recorrido de 11 kms.
Las inscripciones, que son gratuitas, las podeis realizar hasta el dia 14 de Octubre en: http://www.eljuncaral.com y en email: eljuncaral@gmail.com
Calendari Català de Cros
Ya tenemos el calendario http://www.fcatletisme.cat/Circulars/circulars2010/circ21-10.pdf y como club debemos destacar, en Veteranos, las fechas de los campeonatos de Catalunya y España de Clubs, el 23 de Enero en Sabadell y el 6 de Febrero a desiganr sede aunque es muy probable que sea en la Comunidad Valenciana (suenan Alcudia de Carlet y Elda).
Dicho está, cada uno sabrá cuales son sus prioridades pero si alguno o alguna prepara el cross que no olvide que en esas fechas se contará con él o ella.
Dicho está, cada uno sabrá cuales son sus prioridades pero si alguno o alguna prepara el cross que no olvide que en esas fechas se contará con él o ella.
Tuareg- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009
Re: Calendari competicions
Menotti ponte al dia que me estás fallando. Este fin de semana quería correr donde y como fuese pero no he recibido tu calendario así que...solo por TU culpa he llegado tarde a todas partes. El caso es que he intentado apuntarme en alguna : Manresa, Mediterrani, incluso la de la Dona, pero estaban todas las inscripciones cerradas. Tinc monoooo.
Si los abonados al podium de este año: Jesús,Joan,David... necesitan a alguien para que les aguante las mochilas en otra exhibición...
Si los abonados al podium de este año: Jesús,Joan,David... necesitan a alguien para que les aguante las mochilas en otra exhibición...
enric- soci/a simpatitzant
- Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 20/01/2009
Re: Calendari competicions
Homeeee!!! Enric "a un veterano como tu no le puede pasar esto" (ja no hi ha respecte), en canvi el Sergi i el Toni correrán a la Sagrera (espero no desvelar ningún secreto) i aixó que no sortia a la llista del Menotti, i jo als 10k d`el Mediterrani i les noies a la Cursa de la Dona.
una abraçada a tothom i que les curses surtin bé
Bubul
una abraçada a tothom i que les curses surtin bé
Bubul
bubul- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009
Cros de Santa Cristina
El cros de Santa Cristina que es tenia que disputar el dia 1 de novembrede 2010 a quedat suspes.
56è Cros de Calldetenes
56è Cros de Calldetenes: 7 de novembre de 2010 a la zona esportiva municipal.
Els horaris de les curses són els següents:
10:00 Aleví femení: 800 m.
10:10 Aleví masculí: 1600 m.
10:20 Infantil femení: 1000 m.
10:30 Infantil masculí: 2600 m.
10:45 Cadet femení: 1600 m.
10:55 Cadet masculí: 3800 m.
11:15 Junior/Juvenil/Veterans femení: 3200 m.
11:35 Junior/Juvenil/Veterans masculí: 5400 m.
12:00 PreBenjamí/Benjamí masculí i femení: 400 m.
12.01 Benjamí masculí i femení: 800 m.
12:05 Promesa/Sènior femení: 6000 m.
12:30 Promesa/Sènior masculí: 8800 m.
Les inscripcions són gratuïtes i es obligatori fer-hi constar la llicència federativa.
En les diferents categories de veterans cal que hi consti la data de naixement complerta
del atleta. Es trametran sols per e-mail a l’adreces següents:
CLUB ATLETISME CALLDETENES
e-mail: croscalldetenes@gmail.com
CLUB ATLÈTIC VIC
e-mail: cavic@cavic.cat
Els/les atletes veterans/nes que vulguin participar en la seva cursa corresponent,
han de fer constar en la inscripció la seva condició de veterans/nes, data de naixement i
l’edat. Si algun/a atleta volen participar en la cursa sènior ho ha de indicar
explícitament.
També se n’ha d’enviar una còpia a la Federació Catalana d’Atletisme.
El termini d’inscripció finalitza el dia 4 de Novembre de 2010.
Hi haurà trofeus per als tres primers classificats de cada categoria.
Hi haurà premi en metàl·lic pels 5 primers atletes federats, tant masculí com
femení de les curses Promesa/Sènior respectivament:
1r premi 600 €
2n premi 400 €
3r premi 200 €
4t premi 100 €
5è premi 50 €
Els horaris de les curses són els següents:
10:00 Aleví femení: 800 m.
10:10 Aleví masculí: 1600 m.
10:20 Infantil femení: 1000 m.
10:30 Infantil masculí: 2600 m.
10:45 Cadet femení: 1600 m.
10:55 Cadet masculí: 3800 m.
11:15 Junior/Juvenil/Veterans femení: 3200 m.
11:35 Junior/Juvenil/Veterans masculí: 5400 m.
12:00 PreBenjamí/Benjamí masculí i femení: 400 m.
12.01 Benjamí masculí i femení: 800 m.
12:05 Promesa/Sènior femení: 6000 m.
12:30 Promesa/Sènior masculí: 8800 m.
Les inscripcions són gratuïtes i es obligatori fer-hi constar la llicència federativa.
En les diferents categories de veterans cal que hi consti la data de naixement complerta
del atleta. Es trametran sols per e-mail a l’adreces següents:
CLUB ATLETISME CALLDETENES
e-mail: croscalldetenes@gmail.com
CLUB ATLÈTIC VIC
e-mail: cavic@cavic.cat
Els/les atletes veterans/nes que vulguin participar en la seva cursa corresponent,
han de fer constar en la inscripció la seva condició de veterans/nes, data de naixement i
l’edat. Si algun/a atleta volen participar en la cursa sènior ho ha de indicar
explícitament.
També se n’ha d’enviar una còpia a la Federació Catalana d’Atletisme.
El termini d’inscripció finalitza el dia 4 de Novembre de 2010.
Hi haurà trofeus per als tres primers classificats de cada categoria.
Hi haurà premi en metàl·lic pels 5 primers atletes federats, tant masculí com
femení de les curses Promesa/Sènior respectivament:
1r premi 600 €
2n premi 400 €
3r premi 200 €
4t premi 100 €
5è premi 50 €
25a Pujada i Baixada a Guanta
Em complau comunicar-vos que ja hem iniciat les inscripcions de la 25a Pujada i Baixada a Guanta, prova organitzada pel Club Atlètic Sentmenat i la regidoria d’esports.
Si ens voleu acompanyar el diumenge 7 de novembre (2010) us recomano fer la inscripció quan més aviat millor, ja que el tancament es realitzarà el dia 2 de novembre o en arribar a 1.000 atletes.
El pitral es podrà recollir el dissabte dia 6 a la sala Ecus (Pg. Anselm Clavé, 90) de 5 a 9 de la tarda, coincidint amb l’obertura de l’exposició fotogràfica i passi d’audiovisual dels 25 anys d’història de la cursa. També el mateix diumenge fins mitja hora abans de la sortida.
Trobareu tota la informació al web http://www.sentmenat.cat i les inscripcions a http://www.atletisme.com
Gràcies per la vostra confiança
Pere Domènech
Secretari del Club Atlètic Sentmenat
Si ens voleu acompanyar el diumenge 7 de novembre (2010) us recomano fer la inscripció quan més aviat millor, ja que el tancament es realitzarà el dia 2 de novembre o en arribar a 1.000 atletes.
El pitral es podrà recollir el dissabte dia 6 a la sala Ecus (Pg. Anselm Clavé, 90) de 5 a 9 de la tarda, coincidint amb l’obertura de l’exposició fotogràfica i passi d’audiovisual dels 25 anys d’història de la cursa. També el mateix diumenge fins mitja hora abans de la sortida.
Trobareu tota la informació al web http://www.sentmenat.cat i les inscripcions a http://www.atletisme.com
Gràcies per la vostra confiança
Pere Domènech
Secretari del Club Atlètic Sentmenat
IV San Silvestre de Lloret de Mar
La 4ª edición de la San Silvestre de Lloret de Mar, “La Sansi”, se celebrará el próximo 19 de diciembre de 2010 a partir de las 10:00h.
Las inscripciones para La Sansi 4 estarán abiertas a partir de las 19:00h. en http://www.lasansi.com y en El Puntet de Lloret.
Para más información, pueden visitar la web oficial de la carrera (www.lasansi.com).
Las inscripciones para La Sansi 4 estarán abiertas a partir de las 19:00h. en http://www.lasansi.com y en El Puntet de Lloret.
Para más información, pueden visitar la web oficial de la carrera (www.lasansi.com).
Circuit Gironí de Cros - Gran Premi Consell Comarcal de la Selva – VII Trofeu Diputació de Girona
Comença la temporada de cros i torna a les comarques gironines el Circuit Gironí de Cros - Gran Premi Consell Comarcal de la Selva – VII Trofeu Diputació de Girona. El més antic dels circuits catalans arriba a la 20ena edició en un estat de forma excepcional.
Enguany el calendari es composa d'11 jornades. Reconegut com un circut exemplar pel que fa a organització i participació ofereix als participants i als seus acompanyants, a més de la possibilitat de practicar l’atletisme en la modalitat de Cros, una bona oportunitat de visitar els paratges de les diferents poblacions i comarques organitzadores de la província de Girona. En aquesta edició el Cros ens porta a les comarques de l’Alt Empordà, la Garrotxa, el Gironés, el Pla de l’Estany, la Selva i a més el Maresme.
El calendari 2010/2011 es composa de les següents proves:
XV Cros d’Olot
31 d’octubre de 2010
XXXVII Cros de Santa Coloma de Farners
07 de novembre de 2010
XXVIII Cros de Sant Hilari Sacalm
14 de novembre de 2010
XIII Cros Ciutat de Girona
21 de novembre de 2010
X Cros de Salt
28 de novembre de 2010
XVII Cros de Riudellots de la Selva
05 de desembre de 2010
XVI Cros de Malgrat de Mar
08 de desembre de 2010
VI Cros de Ventalló
12 de desembre de 2010
XXVI Cros de Caldes de Malavella
19 de desembre de 2010
X Cros de Banyoles
09 de gener de 2011
XXII Cros de Vidreres
05 de febrer de 2011
Pel que fa al Gran Premi puntuen les sis millors posicions de cada atleta, com cada temporada els guanyadors seran convidats a participar durant un cap de setmana al Cros Internacional d’Andorra que es celebra al mes de març.
Com les darreres temporades els atletes només s’han d’inscriure a una de les proves per poder mantenir el mateix dorsal durant la resta de jornades, com bé sabeu la inscripció és gratuïta. Com a novetat enguany la inscripció es fa mitjançant el web del Consell Comarcal de la Selva a http://www.selva.cat/esports/cros
Com les darreres temporades el seguiment de les curses, els resultats, les fotos i les classificacions es podran consultar a http://www.selva.cat/esports
Enguany el calendari es composa d'11 jornades. Reconegut com un circut exemplar pel que fa a organització i participació ofereix als participants i als seus acompanyants, a més de la possibilitat de practicar l’atletisme en la modalitat de Cros, una bona oportunitat de visitar els paratges de les diferents poblacions i comarques organitzadores de la província de Girona. En aquesta edició el Cros ens porta a les comarques de l’Alt Empordà, la Garrotxa, el Gironés, el Pla de l’Estany, la Selva i a més el Maresme.
El calendari 2010/2011 es composa de les següents proves:
XV Cros d’Olot
31 d’octubre de 2010
XXXVII Cros de Santa Coloma de Farners
07 de novembre de 2010
XXVIII Cros de Sant Hilari Sacalm
14 de novembre de 2010
XIII Cros Ciutat de Girona
21 de novembre de 2010
X Cros de Salt
28 de novembre de 2010
XVII Cros de Riudellots de la Selva
05 de desembre de 2010
XVI Cros de Malgrat de Mar
08 de desembre de 2010
VI Cros de Ventalló
12 de desembre de 2010
XXVI Cros de Caldes de Malavella
19 de desembre de 2010
X Cros de Banyoles
09 de gener de 2011
XXII Cros de Vidreres
05 de febrer de 2011
Pel que fa al Gran Premi puntuen les sis millors posicions de cada atleta, com cada temporada els guanyadors seran convidats a participar durant un cap de setmana al Cros Internacional d’Andorra que es celebra al mes de març.
Com les darreres temporades els atletes només s’han d’inscriure a una de les proves per poder mantenir el mateix dorsal durant la resta de jornades, com bé sabeu la inscripció és gratuïta. Com a novetat enguany la inscripció es fa mitjançant el web del Consell Comarcal de la Selva a http://www.selva.cat/esports/cros
Com les darreres temporades el seguiment de les curses, els resultats, les fotos i les classificacions es podran consultar a http://www.selva.cat/esports
Cursa de 10 Km de Sant Vicenç dels Horts
El proper diumenge 7 de novembre (2010) tindrà lloc la 2a edició de la Cursa de 10 Km de Sant Vicenç dels Horts.
L’activitat està organitzada per l’Institut Municipal d’Esports amb la col·laboració de les diferents entitats esportives locals, que s’encarregaran de l’organització del refrigeri, control circuit, difusió i promoció. Així com del recolzament de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, Diputació de Barcelona, i les marques Sport, Isostar, Caixa Penedès, Cal Pelè, McDonalds, Caryma Equip, Controls informàtics Champion Chip, ...
Recorda que pots realitzar les teves inscripcions a:
- Oficina d’Atenció Ciutadana (edifici de la Foneria, C/ Claverol 6-8 de Sant Vicenç dels Horts)
De dilluns a divendres de 9 a 14h
- Piscina Municipal Montserrat Canals (Carrer del Claverol, 2-4 de Sant Vicenç dels Horts)
De dilluns a divendres, de 7.30 a 22h i dissabte, de 9 a 20h
Per internet: http://www.svh.cat/esports
L’activitat està organitzada per l’Institut Municipal d’Esports amb la col·laboració de les diferents entitats esportives locals, que s’encarregaran de l’organització del refrigeri, control circuit, difusió i promoció. Així com del recolzament de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, Diputació de Barcelona, i les marques Sport, Isostar, Caixa Penedès, Cal Pelè, McDonalds, Caryma Equip, Controls informàtics Champion Chip, ...
Recorda que pots realitzar les teves inscripcions a:
- Oficina d’Atenció Ciutadana (edifici de la Foneria, C/ Claverol 6-8 de Sant Vicenç dels Horts)
De dilluns a divendres de 9 a 14h
- Piscina Municipal Montserrat Canals (Carrer del Claverol, 2-4 de Sant Vicenç dels Horts)
De dilluns a divendres, de 7.30 a 22h i dissabte, de 9 a 20h
Per internet: http://www.svh.cat/esports
XXXVII CROS DE SANTA COLOMA DE FARNERS
El XXXVIIè CROS DE SANTA COLOMA DE FARNERS que se celebra el proper dia 07 de Novembre de 2010 al circuit del parc de Sant Salvador de Santa Coloma de Farners.
Les inscripcions cal fer-les, abans del dimecres 3 de novembre, directament al
web http://www.selva.cat/esports/cros. (No s’admetran inscripcions al circuit). Només caldrà
inscriure’s un cop per poder participar en totes les jornades del Gran Premi, aquell atleta que
s’inscriu per una jornada no caldrà que ho torni a fer per les posteriors, per això ha de
conservar el seu dorsal.
Cada participant només tindrà dret a participar en una sola prova, el fet de fer-ho en
dues serà penat amb la desqualificació d’ambdós proves.
A totes les curses hi haurà una sola classificació per ordre d’arribada. A les curses en
les que hi participin diferents categories la classificació es farà per separat.
Tindran premis els 10 primers de cada prova, els 3 primers rebran un trofeu i els 7
següents medalla.
Uploaded with ImageShack.us
Les inscripcions cal fer-les, abans del dimecres 3 de novembre, directament al
web http://www.selva.cat/esports/cros. (No s’admetran inscripcions al circuit). Només caldrà
inscriure’s un cop per poder participar en totes les jornades del Gran Premi, aquell atleta que
s’inscriu per una jornada no caldrà que ho torni a fer per les posteriors, per això ha de
conservar el seu dorsal.
Cada participant només tindrà dret a participar en una sola prova, el fet de fer-ho en
dues serà penat amb la desqualificació d’ambdós proves.
A totes les curses hi haurà una sola classificació per ordre d’arribada. A les curses en
les que hi participin diferents categories la classificació es farà per separat.
Tindran premis els 10 primers de cada prova, els 3 primers rebran un trofeu i els 7
següents medalla.
Uploaded with ImageShack.us
XXXIX Cros Antoni Amorós (Santa Coloma de Gramenet)
XXXIX Cros Antoni Amorós: 28 de novembre de 2010 a Santa Coloma de Gramenet, a partir de les 9 h. al circuit del parc de Can Zam.
Reglament del XXXIX Cros Antonio Amorós. Gran Premi La Caixa.
XXVIII Gran Premi Internacional Cerveses Damm.
Art. 1. El club Unió Colomenca d’Atletisme amb l’autorització de la Federació Catalana d’Atletisme, el patrocini de
l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i la col·laboració de l’Institut Municipal d’Esports (IME), organitza el XXXIX
Cros Antoni Amorós, que se celebrarà el proper día 28 de novembre de 2010, a partir de les 9 h. al circuit del parc de
Can Zam.
Art. 2. Els horaris i les distancies de les curses, així com el plànol del recorregut, s’indiquen en un full annex.
Art. 3. Tots els atletes hauran de tenir la seva llicència corresponent, tramitada per a la temporada en curs.
Art. 4. Les inscripcions s’enviaran per e-mail, en fulls separats per a cada categoría, a la Unió Colomenca d’Atletisme:
ucatletisme@gmail.com.
El termini d’admisió fi nalitza a les 21 hores del dia 26 de novembre de 2010.
Art. 5. Cada participant només podrà participar en una sola prova. El fet de participar en dues curses es penalitzarà
amb la desqualifi cació en ambdues proves.
Art. 6. A totes les curses hi haurà dues classifi cacions, una d’individual i una altra per equips de quatre corredors. A les
curses on participi simultàneament més d’una categoría, hi haurà una classifi cació individual separada per a cadascuna
d’aquestes categories. La classifi cació per equips a les categories juvenil femení, junior femení i promesa femení es farà
comptant només les tres primeres clasifi cades.
Art. 7 Premis. Es donarà trofeig als tres primers classifi cats de cada categoria. En veterans s’estableixen dues categories
(A de 35 a 45 anys y B de 46 anys en endavant). També hi haurà trofeig per als primers equips de quatre atletes
sènior masculí, sènior femení, veterà masculí i veterà femení. Tant a la cursa sènior-promesa masculí com a la sèniorpromesa-
veterà femení tindran premi en metàlic els cinc primers classifi cats de la general: 1r, 250 €; 2n, 200 €; 3r,
150 €; 4t, 100 € i 5è 60 €. Els tres primers equips de quatre atletes sènior masculí i sènior femení tindran premi en
metàlic: 1r, 250 €; 2n, 200 € i 3r, 150 €. Els tres primers classifi cats de la general de la categoria veterà masculí i
veterà femení rebran: 1r, 60 €; 2n, 30 € i 3r, 20 €. Els tres primers equips de quatre atletes veterà masculí i veterà
femení obtindran un premi de: 1r, 150 €; 2n, 100 € i 3r, 50 €. Per últim, els tres primers classifi cats conjuntament de
la prova junior i juvenil masculí i junior i juvenil femení rebran uns vals per a la compra de material esportiu de: 1r, 60 €,
2n, 30 € i 3r, 20 €.
Art. 8. Les reclamacions s’hauran de presentar per escrit al jutge arbitre, acompanyades de 30 € com a diposit, i
només se n’acceptaran fi ns al cap de 30 minuts un cop s’hagi conegut la classifi cació de la cursa. En cas que s’accepti
la reclamació, es tornarà el dipòsit.
Art. 9. Les curses només es podran suspendre per inclemencia del temps, o per qualsevol altre problema, si ho determina
el jutge àrbitre.
Art. 10. Tot allò no previst en aquest Reglament es resoldrà d’acord amb el Reglament de la IAAF.
Art. 11. El club Unió Colomenca d’Atletisme, la Federació Catalana d’Atletisme i el Consell Esportiu del Barcelonés Nord
no es fan responsables del perjudicis morals i/o materials que puguin causar o causar-se els participants i espectadors
durant aquesta competició.
Art. 12. CONTROL INFORMATIC XIP. Totes les curses es controlaran informàticament mitjançant un xip que es durà lligat
obligatòriament a la sabatilla. Aquest xip serà imprescindible per disputar la cursa i donar-ne la classifi cació ofi cial.
Aquest xip s’haurà de recollir, com a molt tard, mitja hora abans de l’inici de la cursa.
El retorn del xip serà obligatori. Un cop retornat, es rebran els obsequis prevists per l’organització.
Art. 13. A les 9 hores se celebrarà una cursa OPEN per a atletes no federats majors de 18 anys. Les inscripcions
es faran per e-mail: ucatletisme@gmail.com i es limitarà el número de inscrits a 300. Els propietaris del chip groc de
Championchip poden còrrer amb el seu xip indicant el codi a la inscripció. El formulari per la inscripció es pot baixar a la
web de la Unió Colomenca d’Atletisme: http://www.uca.cat
Art. 14. El fet d’inscriure’s en aquesta competició implica l’acceptació total del qu estableix aquest Reglament.
Reglament del XXXIX Cros Antonio Amorós. Gran Premi La Caixa.
XXVIII Gran Premi Internacional Cerveses Damm.
Art. 1. El club Unió Colomenca d’Atletisme amb l’autorització de la Federació Catalana d’Atletisme, el patrocini de
l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i la col·laboració de l’Institut Municipal d’Esports (IME), organitza el XXXIX
Cros Antoni Amorós, que se celebrarà el proper día 28 de novembre de 2010, a partir de les 9 h. al circuit del parc de
Can Zam.
Art. 2. Els horaris i les distancies de les curses, així com el plànol del recorregut, s’indiquen en un full annex.
Art. 3. Tots els atletes hauran de tenir la seva llicència corresponent, tramitada per a la temporada en curs.
Art. 4. Les inscripcions s’enviaran per e-mail, en fulls separats per a cada categoría, a la Unió Colomenca d’Atletisme:
ucatletisme@gmail.com.
El termini d’admisió fi nalitza a les 21 hores del dia 26 de novembre de 2010.
Art. 5. Cada participant només podrà participar en una sola prova. El fet de participar en dues curses es penalitzarà
amb la desqualifi cació en ambdues proves.
Art. 6. A totes les curses hi haurà dues classifi cacions, una d’individual i una altra per equips de quatre corredors. A les
curses on participi simultàneament més d’una categoría, hi haurà una classifi cació individual separada per a cadascuna
d’aquestes categories. La classifi cació per equips a les categories juvenil femení, junior femení i promesa femení es farà
comptant només les tres primeres clasifi cades.
Art. 7 Premis. Es donarà trofeig als tres primers classifi cats de cada categoria. En veterans s’estableixen dues categories
(A de 35 a 45 anys y B de 46 anys en endavant). També hi haurà trofeig per als primers equips de quatre atletes
sènior masculí, sènior femení, veterà masculí i veterà femení. Tant a la cursa sènior-promesa masculí com a la sèniorpromesa-
veterà femení tindran premi en metàlic els cinc primers classifi cats de la general: 1r, 250 €; 2n, 200 €; 3r,
150 €; 4t, 100 € i 5è 60 €. Els tres primers equips de quatre atletes sènior masculí i sènior femení tindran premi en
metàlic: 1r, 250 €; 2n, 200 € i 3r, 150 €. Els tres primers classifi cats de la general de la categoria veterà masculí i
veterà femení rebran: 1r, 60 €; 2n, 30 € i 3r, 20 €. Els tres primers equips de quatre atletes veterà masculí i veterà
femení obtindran un premi de: 1r, 150 €; 2n, 100 € i 3r, 50 €. Per últim, els tres primers classifi cats conjuntament de
la prova junior i juvenil masculí i junior i juvenil femení rebran uns vals per a la compra de material esportiu de: 1r, 60 €,
2n, 30 € i 3r, 20 €.
Art. 8. Les reclamacions s’hauran de presentar per escrit al jutge arbitre, acompanyades de 30 € com a diposit, i
només se n’acceptaran fi ns al cap de 30 minuts un cop s’hagi conegut la classifi cació de la cursa. En cas que s’accepti
la reclamació, es tornarà el dipòsit.
Art. 9. Les curses només es podran suspendre per inclemencia del temps, o per qualsevol altre problema, si ho determina
el jutge àrbitre.
Art. 10. Tot allò no previst en aquest Reglament es resoldrà d’acord amb el Reglament de la IAAF.
Art. 11. El club Unió Colomenca d’Atletisme, la Federació Catalana d’Atletisme i el Consell Esportiu del Barcelonés Nord
no es fan responsables del perjudicis morals i/o materials que puguin causar o causar-se els participants i espectadors
durant aquesta competició.
Art. 12. CONTROL INFORMATIC XIP. Totes les curses es controlaran informàticament mitjançant un xip que es durà lligat
obligatòriament a la sabatilla. Aquest xip serà imprescindible per disputar la cursa i donar-ne la classifi cació ofi cial.
Aquest xip s’haurà de recollir, com a molt tard, mitja hora abans de l’inici de la cursa.
El retorn del xip serà obligatori. Un cop retornat, es rebran els obsequis prevists per l’organització.
Art. 13. A les 9 hores se celebrarà una cursa OPEN per a atletes no federats majors de 18 anys. Les inscripcions
es faran per e-mail: ucatletisme@gmail.com i es limitarà el número de inscrits a 300. Els propietaris del chip groc de
Championchip poden còrrer amb el seu xip indicant el codi a la inscripció. El formulari per la inscripció es pot baixar a la
web de la Unió Colomenca d’Atletisme: http://www.uca.cat
Art. 14. El fet d’inscriure’s en aquesta competició implica l’acceptació total del qu estableix aquest Reglament.
Editat per darrera vegada per menotti el Dj Nov 11, 2010 11:00 am, editat 1 cop en total
Re: Calendari competicions
Ya se sabe la sede del próximo Campeonato de España de Veteranos al Aire Libre (por tercera vez) será en Águilas (Murcia) del 24 al 26 de Junio.
Y el de Clubes de Veteranos el 18 de Junio en Madrid (Moratalaz)
Los otros campeonatos estatales son el de Pista Cubierta Veterano en Antequera (Málaga) el 5 y 6 de Marzo, el de Cross de Clubs en Vitoria el 6 de Febrero y el Individual de Cross en Haro (La Rioja) el 27 de Febrero.
En Ascó el Pentatlón 1 de octubre, Pentatlón de Lanzamientos 2 de octubre, 10.000 metros lisos y 10 KM marcha en Pista del 1 y 2 de Octubre.
13 de Febrero Campeonato de España de Maratón (Individual y Equipos) Sevilla
6 de Marzo Campeonato de España de Marcha en Ruta Benicassim (Castellón)
10 de Abril Campeonato de España de Medio Maratón (Ind. y Equipos) Pollença (Mallorca)
16 de Abril Campeonato de España de 10km en Ruta Camargo (Cantabria)
14 de Mayo Campeonato de España de Milla en Ruta Aranda de Duero (Burgos)
21 y 22 de Mayo Campeonato de España de Combinadas Arona (Tenerife)
19 de Junio Campeonato de España de Montaña A determinar
Los Campeonatos Internacionales serán:
16 al 20 Campeonato de Europa en Pista Cubierta Gante (Bélgica)
13 al 15 mayo Campeonato de Europa en Ruta Thionville/Yutz (FRA)
6 al 17 de Julio Campeonato del Mundo de Aire Libre Sacramento (EEUU)
Y el de Clubes de Veteranos el 18 de Junio en Madrid (Moratalaz)
Los otros campeonatos estatales son el de Pista Cubierta Veterano en Antequera (Málaga) el 5 y 6 de Marzo, el de Cross de Clubs en Vitoria el 6 de Febrero y el Individual de Cross en Haro (La Rioja) el 27 de Febrero.
En Ascó el Pentatlón 1 de octubre, Pentatlón de Lanzamientos 2 de octubre, 10.000 metros lisos y 10 KM marcha en Pista del 1 y 2 de Octubre.
13 de Febrero Campeonato de España de Maratón (Individual y Equipos) Sevilla
6 de Marzo Campeonato de España de Marcha en Ruta Benicassim (Castellón)
10 de Abril Campeonato de España de Medio Maratón (Ind. y Equipos) Pollença (Mallorca)
16 de Abril Campeonato de España de 10km en Ruta Camargo (Cantabria)
14 de Mayo Campeonato de España de Milla en Ruta Aranda de Duero (Burgos)
21 y 22 de Mayo Campeonato de España de Combinadas Arona (Tenerife)
19 de Junio Campeonato de España de Montaña A determinar
Los Campeonatos Internacionales serán:
16 al 20 Campeonato de Europa en Pista Cubierta Gante (Bélgica)
13 al 15 mayo Campeonato de Europa en Ruta Thionville/Yutz (FRA)
6 al 17 de Julio Campeonato del Mundo de Aire Libre Sacramento (EEUU)
Tuareg- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009
41è Cros Ciutat de Mataró
Dia 14 de Novembre (2010) al circuit permanent del cami dels Contrabandistes [darrera del Mataró Park).
REGLAMENT DEL 41è. CROS CIUTAT DE MATARÓ
Art. 1> El Club Grup Atletisme Lluïsos-Mataró, amb l'autorització de la Federació Catalana d'Atletisme, organitza el 41è Cros Ciutat de Mataró a celebrar-se el proper dia 14 de Novembre al circuit permanent del cami dels Contrabandistes [darrera del Mataró Park).
Art. 2> Els horaris i distàncies de les curses així com un plànol del recorregut s'indiquen en full annex.
Art. 3> Tots els atletes hauran de tenir la seva corresponent llicència tramitada per a la temporada en curs.
Art. 4> Les inscripcions seran enviades per escrit i en fulls separats per a cada categoria al e-mail galluisos@galluisos.cat finalitzant el termini d'admissió a les 21.00 hores del dia .11 de novembre. S’ hauran d’ enviar exclusivament en el full annex. No s’ acceptaran inscripcions en cap altre model.
Es respondran tots el mails d’inscripcions confirmant la bona rebuda del mateixos. Si el dia de la cursa algú no té pitrall assignat haurà de presentar com a comprovant el mail de confirmació. Sense aquest requisit, no es formalitzarà cap inscripció el mateix dia 14.
Art. 5> Cada participant solament tindrà dret a participar en una sola prova, el fet de fer-ho en dues curses serà penalitzat amb la desqualificació en ambdues proves.
Art. 6> A totes les curses hi haurà dues classificacions, l'una individual i l'altre per equips de quatre corredors. A les curses on participin simultàniament més d'una categoria, hi haurà classificació individual separada per cadascuna d'elles.
La classificació per equips a la categoria Cadet, Juvenil, Junior i Promesa (Femení) es farà comptant només les tres primeres classificades.
Art. 7> Premis en metàl.lic per als cinc primers classificats a la prova conjunta promesa-sènior masculí i femení.
Art. 8> Les reclamacions hauran de fer-se verbalment al Jutge Àrbitre, fins a 30 minuts després de conèixer els resultats. Aquest un cop considerades totes les proves presentades prendrà una decisió, la qual comunicarà a l'interessat. Si aquesta no li és favorable podrà reclamar al Jurat d'Apel.lació
Les reclamacions al Jurat d'Apel.lació es faran per escrit i hauran d'acompanyar-se de 50 €, com a dipòsit, el qual serà retornat en cas que la reclamació sigui acceptada. Les decisions del Jurat d'Apel.lació seran inapel.lables. Encara que aquest pot reconsiderar les seves decisions en cas que es presentin evidències noves concloents.
Art. 9> Les curses només podran ser suspeses en cas de que per inclemència del temps o qualsevol altre problema així ho determini el Jutge Àrbitre.
Art. 10> Tot allò no previst en aquest reglament, serà resolt d'acord amb el Reglament de la IAAF, i la Normativa de competicions de la Federació Catalana d’Atletisme.
Art. 11> El Club Grup Atletisme Lluïsos-Mataró i la Federació Catalana d'Atletisme, no es fan responsables dels perjudicis morals i/o materials que puguin causar o causar-se els participants i espectadors durant aquesta competició.
Art. 12> La sola inscripció en aquesta competició implica la total acceptació del preceptuat en aquest Reglament.
Art. 13> Les curses de les categories Cadet, Juvenil i Junior masculí i femení son puntuables per la
participació de la Selecció Catalana al Cros Internacional Juan Muguerza D’Elgoibar.
Art. 14> El 41è. Cros Ciutat de Mataró es puntuable per el 3è. Circuit de Cros del Maresme.
Vist i plau de la Federació Signat pel Club
Uploaded with ImageShack.us
REGLAMENT DEL 41è. CROS CIUTAT DE MATARÓ
Art. 1> El Club Grup Atletisme Lluïsos-Mataró, amb l'autorització de la Federació Catalana d'Atletisme, organitza el 41è Cros Ciutat de Mataró a celebrar-se el proper dia 14 de Novembre al circuit permanent del cami dels Contrabandistes [darrera del Mataró Park).
Art. 2> Els horaris i distàncies de les curses així com un plànol del recorregut s'indiquen en full annex.
Art. 3> Tots els atletes hauran de tenir la seva corresponent llicència tramitada per a la temporada en curs.
Art. 4> Les inscripcions seran enviades per escrit i en fulls separats per a cada categoria al e-mail galluisos@galluisos.cat finalitzant el termini d'admissió a les 21.00 hores del dia .11 de novembre. S’ hauran d’ enviar exclusivament en el full annex. No s’ acceptaran inscripcions en cap altre model.
Es respondran tots el mails d’inscripcions confirmant la bona rebuda del mateixos. Si el dia de la cursa algú no té pitrall assignat haurà de presentar com a comprovant el mail de confirmació. Sense aquest requisit, no es formalitzarà cap inscripció el mateix dia 14.
Art. 5> Cada participant solament tindrà dret a participar en una sola prova, el fet de fer-ho en dues curses serà penalitzat amb la desqualificació en ambdues proves.
Art. 6> A totes les curses hi haurà dues classificacions, l'una individual i l'altre per equips de quatre corredors. A les curses on participin simultàniament més d'una categoria, hi haurà classificació individual separada per cadascuna d'elles.
La classificació per equips a la categoria Cadet, Juvenil, Junior i Promesa (Femení) es farà comptant només les tres primeres classificades.
Art. 7> Premis en metàl.lic per als cinc primers classificats a la prova conjunta promesa-sènior masculí i femení.
Art. 8> Les reclamacions hauran de fer-se verbalment al Jutge Àrbitre, fins a 30 minuts després de conèixer els resultats. Aquest un cop considerades totes les proves presentades prendrà una decisió, la qual comunicarà a l'interessat. Si aquesta no li és favorable podrà reclamar al Jurat d'Apel.lació
Les reclamacions al Jurat d'Apel.lació es faran per escrit i hauran d'acompanyar-se de 50 €, com a dipòsit, el qual serà retornat en cas que la reclamació sigui acceptada. Les decisions del Jurat d'Apel.lació seran inapel.lables. Encara que aquest pot reconsiderar les seves decisions en cas que es presentin evidències noves concloents.
Art. 9> Les curses només podran ser suspeses en cas de que per inclemència del temps o qualsevol altre problema així ho determini el Jutge Àrbitre.
Art. 10> Tot allò no previst en aquest reglament, serà resolt d'acord amb el Reglament de la IAAF, i la Normativa de competicions de la Federació Catalana d’Atletisme.
Art. 11> El Club Grup Atletisme Lluïsos-Mataró i la Federació Catalana d'Atletisme, no es fan responsables dels perjudicis morals i/o materials que puguin causar o causar-se els participants i espectadors durant aquesta competició.
Art. 12> La sola inscripció en aquesta competició implica la total acceptació del preceptuat en aquest Reglament.
Art. 13> Les curses de les categories Cadet, Juvenil i Junior masculí i femení son puntuables per la
participació de la Selecció Catalana al Cros Internacional Juan Muguerza D’Elgoibar.
Art. 14> El 41è. Cros Ciutat de Mataró es puntuable per el 3è. Circuit de Cros del Maresme.
Vist i plau de la Federació Signat pel Club
Uploaded with ImageShack.us
28è Cros de Sant Hilari Sacalm
XXVIII CROS DE SANT HILARI SACALM
14/11/2010
Art. 1.- L’AJUNTAMENT DE SANT HILARI SACALM, el CONSELL ESPORTIU DE LA14/11/2010
SELVA i CLUB ATLETISME LLORET-LA SELVA amb l’autorització de la FEDERACIÓ
CATALANA D’ATLETISME, organitzen el XXVIIIè CROS DE SANT HILARI SACALM que
es celebra el proper dia 14 de novembre de 2010 al circuit dels Cortals.
Art. 2.- Els horaris i distàncies s’especifiquen en full a part.
Art. 3.- Tots els atletes hauran de tenir la seva corresponent llicència federativa tramitada
per a la temporada en curs. A les categories en edat escolar, PRE-BENJAMI, BENJAMI,
ALEVÍ, INFANTIL i CADET, la llicència vàlida serà la del CONSELL CATALÀ DE
L’ESPORT expedida pel Consell Esportiu corresponent i/o la de la Federació Catalana
d’Atletisme.
Art. 4.- Les inscripcions cal fer-les, abans del dimecres 10 de novembre, directament
al web http://www.selva.cat/esports/cros (No s’admetran inscripcions al circuit). Només
caldrà inscriure’s un cop per poder participar en totes les jornades del Gran Premi, aquell
atleta que s’inscriu per una jornada no caldrà que ho torni a fer per les posteriors, per això
ha de conservar el seu dorsal.
Art. 5.- Cada participant només tindrà dret a participar en una sola cursa, el fet de fer-ho
en dues serà penat amb la desqualificació d’ambdós curses.
Art. 6.- A totes les curses hi haurà una sola classificació per ordre d’arribada. Les curses
en les que hi participin diferents categories, la classificació es farà per la seva edat
corresponent.
Art. 7.- Tindran premis els 10 primers de cada prova, els 3 primers amb trofeu i els 7
següents amb medalla.
Art. 8.- Les reclamacions hauran de ser presentades per escrit al Jutge-àrbitre,
acompanyades amb 30.- € de dipòsit que només s’acceptaran 30 minuts desprès de la
publicació de la classificació de la cursa. En cas de ser acceptada la reclamació es
tornarà el dipòsit.
Art. 9.- Els ORGANITZADORS i la FEDERACIÓ CATALANA D’ATLETISME, no es fan
responsables dels danys morals o materials que puguin tenir els participants i espectadors
d’aquest cros.
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]I
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Dt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard
» Curses diverses o diverses curses...
Dg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul
» Ha fallecido Rossend Cals
Dt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani
» campionat espanya
Dt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti
» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
Dv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg
» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
Dj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti
» MARCAS Y RANKING
Dc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos
» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
Dc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos