Qui està Connectat
En total hi ha 23 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 23 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
Estadístiques
Tenim 58 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Tiotidesgold
Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.
Calendari competicions
4 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
X XII Mitja Marató Ciutat de Vilanova
Diumenge, 19 de desembre de 2010, a les 10 h.
Informació: http://www.mitjavilanova.org/
Informació: http://www.mitjavilanova.org/
X Milla de Valldoreix
21 de novembre de 2010, de 10.30 a 14 h
Inscripcions
Complex Esportiu EMD de Vaslldoreix
C. Brollador s/n
Valldoreix
Tel. 93 675 40 55
Inscripcions
Complex Esportiu EMD de Vaslldoreix
C. Brollador s/n
Valldoreix
Tel. 93 675 40 55
II Mitja Marató per Relleus Ciutat Granollers
R E G L A M E N T
Art. 1.- El Club Atlètic Granollers, sota el control del Comitè Català de Jutges, organitza el 12 de desembre de 2010 la II Mitja Marat per Relleus Ciutat Granollers,
que transcorrerà per la zona del Passeig Fluvial de Granollers, amb sortida i arribada
a les Pistes Municipals d'Atletisme de Granollers. La sortida tindr lloc a les 10:45
hores.
Art. 2.- És oberta la participació de tothom que tingui l'edat mínima de 15 anys. Els
equips estaran composats per tres atletes cada un i podran ser íntegrament masculins
o femenins o bé mixtes. Cada atleta realitzarà una volta al circuit de 7000 metres habilitat
per l'organització.
Art. 3.- Punts d'inscripció:
- A les oficines del Club Atlètic Granollers (Pistes Municipals d'Atletisme).
Telèfon 938705283. Dilluns, dimecres i divendres de 19 a 21h.
- Emplenant la butlleta d'inscripció i enviant-la juntament amb el comprovant de
pagament bancari al fax 938705283 o bé al correu electrònic cag@cagranollers.com.
La butlleta està disponible a la web http://www.cagranollers.com.
El cost de la inscripció és de 30 € per equip fins el 6 de desembre. Passada aquesta
data, el cost serà de 40 € amb data màxima de 10 de desembre. El nombre màxim
Art. 4.- Hi haurà classificacions separades per a cada una de les tres categories: masculí,
femení i mixta. S'atorgaran premis als tres primers equips classificats de cada una de
les tres categories. Hi haurà obsequi per a tots els participants.
Art. 5.- Les curses només podran ser suspeses en cas què per inclemència del temps
o qualsevol altre problema així ho determini el Jutge Principal de la prova.
Art. 6.- El Club Atlètic Granollers no es fa responsable dels perjudicis morals i/o materials
que puguin causar o causar-se els participants i espectadors durant aquesta competició.
Art. 7.- La sola inscripció en aquesta competició implica la total acceptació del preceptuat
en aquest Reglament.
Club Atlètic Granollers Granollers, Octubre de 2010
Art. 1.- El Club Atlètic Granollers, sota el control del Comitè Català de Jutges, organitza el 12 de desembre de 2010 la II Mitja Marat per Relleus Ciutat Granollers,
que transcorrerà per la zona del Passeig Fluvial de Granollers, amb sortida i arribada
a les Pistes Municipals d'Atletisme de Granollers. La sortida tindr lloc a les 10:45
hores.
Art. 2.- És oberta la participació de tothom que tingui l'edat mínima de 15 anys. Els
equips estaran composats per tres atletes cada un i podran ser íntegrament masculins
o femenins o bé mixtes. Cada atleta realitzarà una volta al circuit de 7000 metres habilitat
per l'organització.
Art. 3.- Punts d'inscripció:
- A les oficines del Club Atlètic Granollers (Pistes Municipals d'Atletisme).
Telèfon 938705283. Dilluns, dimecres i divendres de 19 a 21h.
- Emplenant la butlleta d'inscripció i enviant-la juntament amb el comprovant de
pagament bancari al fax 938705283 o bé al correu electrònic cag@cagranollers.com.
La butlleta està disponible a la web http://www.cagranollers.com.
El cost de la inscripció és de 30 € per equip fins el 6 de desembre. Passada aquesta
data, el cost serà de 40 € amb data màxima de 10 de desembre. El nombre màxim
Art. 4.- Hi haurà classificacions separades per a cada una de les tres categories: masculí,
femení i mixta. S'atorgaran premis als tres primers equips classificats de cada una de
les tres categories. Hi haurà obsequi per a tots els participants.
Art. 5.- Les curses només podran ser suspeses en cas què per inclemència del temps
o qualsevol altre problema així ho determini el Jutge Principal de la prova.
Art. 6.- El Club Atlètic Granollers no es fa responsable dels perjudicis morals i/o materials
que puguin causar o causar-se els participants i espectadors durant aquesta competició.
Art. 7.- La sola inscripció en aquesta competició implica la total acceptació del preceptuat
en aquest Reglament.
Club Atlètic Granollers Granollers, Octubre de 2010
XXXI CROSS INTERNACIONAL DE VENTA DE BAÑOS
19 de Diciembre de 2010
Cross Internacional de Venta de Baños Reglamento modificado Art.9
NORMAS DE ORGANIZACIÓN Y COMPETICION
Art. 1.- La XXXI Edición del Cross Internacional de Venta de Baños (Gran Premio Caja España. Obra Social) está organizado por el Ayuntamiento de Venta de Baños (Patronato Municipal de Deportes) y patrocinado por la Junta de Castilla y León, Diputación Provincial de Palencia y el Ayuntamiento de Venta de Baños. Se celebrará el día 19 de Diciembre de 2010 y está incluido en el calendario de la R.F.E.A. , de la F.A.C.YL. y de la FUNDACION A.N.O.C.
Art. 2.- Podrán participar cuantos atletas pertenecientes a Clubs, Asociaciones e Instituciones de Enseñanza que lo deseen, debiendo estar en posesión de su correspondiente licencia federativa o escolar de la temporada 2010/2011.
Art. 3.- Las categorías, el circuito y distancias a recorrer se ajustarán a las normas emanadas de la R.F.E.A.
Art. 4.- Las inscripciones deberán estar en posesión de la Organización el día 13 de Diciembre de 2010. El plazo para rectificaciones, bajas, sustitución de última hora e inclusión de participantes de forma aislada, etc. finaliza el día 16 de Diciembre a las 14,00 h.
Art. 5.- La retirada de dorsales podrá efectuarse el sábado día 18 de Diciembre en las oficinas del P. M. de Deportes – Pabellón Municipal- y el día de la prueba en la Secretaría de la misma, una hora antes.
Art. 6.- Será descalificado todo atleta, que no corra con el dorsal bien visible y sin doblar sobre el pecho, no finalice la prueba con el dorsal, no cumpla correctamente las distancias marcadas, no pase por Cámara de llamadas o haga caso omiso de las indicaciones de los jueces de la competición.
Art. 7.- Todo corredor doblado quedará eliminado. Los atletas (Senior y Promesa, masculino y femenino) que al completar la última vuelta acumulen un retraso de 5,30 minutos con respecto a la cabeza de carrera, quedarán eliminados para evitar doblajes.
Art. 8.- Las pruebas serán controladas por el Colegio Provincial de Jueces y Cronometradores de la Delegación Palentina de Atletismo.
Art. 9.- Todos los participantes estarán amparados por una póliza de seguros de Responsabilidad Civil y en aquellas categorías en las que la R.F.E.A., la F.A.C.YL o las Instituciones encargadas de los Juegos Escolares no tramiten licencias federativas o escolares (Chupetines y Prebenjamines) por otra de accidentes, excluidos los casos derivados de un padecimiento latente, imprudencia, inobservancia de las leyes, etc. También quedan excluidos los casos producidos por un desplazamiento a o desde el lugar en el que se desarrolla la prueba.
Art. 10.- Todos los atletas participantes en esta competición quedarán sujetos a este Reglamento. Para lo no contemplado en estas reglas, se aplicará el reglamento de la I.A.A.F., de la R.F.E.A. y de la F.A.C.YL.
Art. 11.- Se concederán ayudas por desplazamiento a los Clubs, Asociaciones e Instituciones de Enseñanza de Castilla y León, de acuerdo con la Ordenanza General de Subvenciones del Ayuntamiento de Venta de Baños disposición adicional 1ª.
Art. 12.- Se entregarán premios a Clubs, Asociaciones e Instituciones de Enseñanza de la Comunidad de Castilla y León, en concepto de: Clasificación por equipos.
Se otorgará premio al primer equipo clasificado de las siguientes categorías:
Juvenil (masculino y femenino) 100 €
Cadete (masculino y femenino) 100 €
Infantil (masculino y femenino) 100 €
Alevín (masculino y femenino) 100 €
Benjamín (masculino y femenino) 100 €
Para optar a los premios será imprescindible participar con un mínimo de 4 atletas por cada una de las categorías, de los cuales puntuarán los/as tres primeros en la categorías Benjamín, Alevín, Infantil, Cadete y Juvenil, tanto masculinas como femeninas.
Art. 13.- Individualmente se entregarán trofeo a los tres primeros clasificados/as por categoría.
Art. 14.- Los premios por clasificación por equipos se entregarán a la persona autorizada por el Club, Asociación e Institución de Enseñanza. Esta autorización debe contener el nombre y apellidos, D.N.I. y firma de la persona que autorice (Presidente, Director, etc.) e idénticos datos, salvo la firma, de la persona autorizada a recoger el talón. Además, debe reflejar la fecha de autorización con el sello del Club, Asociación e Institución Escolar o papel con el membrete de las citadas asociaciones.
En el caso de no existir persona autorizada, para recibir el premio se deberá enviar a la Organización de la prueba una comunicación del Club, Asociación e Institución de Enseñanza, en la que contenga los datos bancarios de las citadas asociaciones, el nombre, apellidos y la firma del Presidente, Director, etc., la fecha, el sello de la asociación y el premio al que se tiene derecho.
Cross Internacional de Venta de Baños Reglamento modificado Art.9
NORMAS DE ORGANIZACIÓN Y COMPETICION
Art. 1.- La XXXI Edición del Cross Internacional de Venta de Baños (Gran Premio Caja España. Obra Social) está organizado por el Ayuntamiento de Venta de Baños (Patronato Municipal de Deportes) y patrocinado por la Junta de Castilla y León, Diputación Provincial de Palencia y el Ayuntamiento de Venta de Baños. Se celebrará el día 19 de Diciembre de 2010 y está incluido en el calendario de la R.F.E.A. , de la F.A.C.YL. y de la FUNDACION A.N.O.C.
Art. 2.- Podrán participar cuantos atletas pertenecientes a Clubs, Asociaciones e Instituciones de Enseñanza que lo deseen, debiendo estar en posesión de su correspondiente licencia federativa o escolar de la temporada 2010/2011.
Art. 3.- Las categorías, el circuito y distancias a recorrer se ajustarán a las normas emanadas de la R.F.E.A.
Art. 4.- Las inscripciones deberán estar en posesión de la Organización el día 13 de Diciembre de 2010. El plazo para rectificaciones, bajas, sustitución de última hora e inclusión de participantes de forma aislada, etc. finaliza el día 16 de Diciembre a las 14,00 h.
Art. 5.- La retirada de dorsales podrá efectuarse el sábado día 18 de Diciembre en las oficinas del P. M. de Deportes – Pabellón Municipal- y el día de la prueba en la Secretaría de la misma, una hora antes.
Art. 6.- Será descalificado todo atleta, que no corra con el dorsal bien visible y sin doblar sobre el pecho, no finalice la prueba con el dorsal, no cumpla correctamente las distancias marcadas, no pase por Cámara de llamadas o haga caso omiso de las indicaciones de los jueces de la competición.
Art. 7.- Todo corredor doblado quedará eliminado. Los atletas (Senior y Promesa, masculino y femenino) que al completar la última vuelta acumulen un retraso de 5,30 minutos con respecto a la cabeza de carrera, quedarán eliminados para evitar doblajes.
Art. 8.- Las pruebas serán controladas por el Colegio Provincial de Jueces y Cronometradores de la Delegación Palentina de Atletismo.
Art. 9.- Todos los participantes estarán amparados por una póliza de seguros de Responsabilidad Civil y en aquellas categorías en las que la R.F.E.A., la F.A.C.YL o las Instituciones encargadas de los Juegos Escolares no tramiten licencias federativas o escolares (Chupetines y Prebenjamines) por otra de accidentes, excluidos los casos derivados de un padecimiento latente, imprudencia, inobservancia de las leyes, etc. También quedan excluidos los casos producidos por un desplazamiento a o desde el lugar en el que se desarrolla la prueba.
Art. 10.- Todos los atletas participantes en esta competición quedarán sujetos a este Reglamento. Para lo no contemplado en estas reglas, se aplicará el reglamento de la I.A.A.F., de la R.F.E.A. y de la F.A.C.YL.
Art. 11.- Se concederán ayudas por desplazamiento a los Clubs, Asociaciones e Instituciones de Enseñanza de Castilla y León, de acuerdo con la Ordenanza General de Subvenciones del Ayuntamiento de Venta de Baños disposición adicional 1ª.
Art. 12.- Se entregarán premios a Clubs, Asociaciones e Instituciones de Enseñanza de la Comunidad de Castilla y León, en concepto de: Clasificación por equipos.
Se otorgará premio al primer equipo clasificado de las siguientes categorías:
Juvenil (masculino y femenino) 100 €
Cadete (masculino y femenino) 100 €
Infantil (masculino y femenino) 100 €
Alevín (masculino y femenino) 100 €
Benjamín (masculino y femenino) 100 €
Para optar a los premios será imprescindible participar con un mínimo de 4 atletas por cada una de las categorías, de los cuales puntuarán los/as tres primeros en la categorías Benjamín, Alevín, Infantil, Cadete y Juvenil, tanto masculinas como femeninas.
Art. 13.- Individualmente se entregarán trofeo a los tres primeros clasificados/as por categoría.
Art. 14.- Los premios por clasificación por equipos se entregarán a la persona autorizada por el Club, Asociación e Institución de Enseñanza. Esta autorización debe contener el nombre y apellidos, D.N.I. y firma de la persona que autorice (Presidente, Director, etc.) e idénticos datos, salvo la firma, de la persona autorizada a recoger el talón. Además, debe reflejar la fecha de autorización con el sello del Club, Asociación e Institución Escolar o papel con el membrete de las citadas asociaciones.
En el caso de no existir persona autorizada, para recibir el premio se deberá enviar a la Organización de la prueba una comunicación del Club, Asociación e Institución de Enseñanza, en la que contenga los datos bancarios de las citadas asociaciones, el nombre, apellidos y la firma del Presidente, Director, etc., la fecha, el sello de la asociación y el premio al que se tiene derecho.
Editat per darrera vegada per menotti el Dc Des 01, 2010 4:29 pm, editat 1 cop en total
2ona ECO-MITJA MARATÓ CIUTAT DE VIC
Distància: 21.097 m
Data: 19 de desembre de 2010
Sortida: 11 h, pistes d'atletisme de Vic
Info: http://osonacorre.cat/eco-mitja-marato-osoncorre-ciutat-de-vic-ii%C2%AA-edicio/
Formulari d'inscripció: http://mitjamarato.sobrevia.net/index.php
Data: 19 de desembre de 2010
Sortida: 11 h, pistes d'atletisme de Vic
Info: http://osonacorre.cat/eco-mitja-marato-osoncorre-ciutat-de-vic-ii%C2%AA-edicio/
Formulari d'inscripció: http://mitjamarato.sobrevia.net/index.php
XXI MEMORIAL "EMMA CAJAL" de Campo a Través
Estimados Amigos:
Tenemos el gusto de informaros del XXI MEMORIAL "EMMA CAJAL" de Campo a Través, que se celebrará el próximo día 6 de Diciembre de 2.010, a partir de las 10'00 horas, en el circuito habitual del Cerro San Jorge e inmediaciones del Palacio de los Deportes, final calle San Jorge de esta Ciudad, organizado por el CLUB ATLETISMO HUESCA, os adjuntamos el reglamento cartel de dicha prueba deportiva
Esta prueba se encuentra incluida en el calendario oficial de la Federación Aragonesa de Atletismo, en la COPA ARAGON DE CROSS y en la COPA ARAGON ESCOLAR e incluida en los Juegos Deportivos en Edad Escolar de Aragón.
INSCRIPCIONES HASTA EL: 04 de Diciembre a las 20:00 horas
REGLAMENTO COMPLETO DE LA PRUEBA : Se encuentra disponible en la web oficial de la copa.
Todas las consultas del reglamento, boletines de inscripción, categorías, distancias, etc., podeis comprobarlo en la web
Web: http://www.olimpoatletismo.es
Quedais todos invitados a participar en el Memorial “Emma Cajal” de Campo a través en Huesca.
Tenemos el gusto de informaros del XXI MEMORIAL "EMMA CAJAL" de Campo a Través, que se celebrará el próximo día 6 de Diciembre de 2.010, a partir de las 10'00 horas, en el circuito habitual del Cerro San Jorge e inmediaciones del Palacio de los Deportes, final calle San Jorge de esta Ciudad, organizado por el CLUB ATLETISMO HUESCA, os adjuntamos el reglamento cartel de dicha prueba deportiva
Esta prueba se encuentra incluida en el calendario oficial de la Federación Aragonesa de Atletismo, en la COPA ARAGON DE CROSS y en la COPA ARAGON ESCOLAR e incluida en los Juegos Deportivos en Edad Escolar de Aragón.
INSCRIPCIONES HASTA EL: 04 de Diciembre a las 20:00 horas
REGLAMENTO COMPLETO DE LA PRUEBA : Se encuentra disponible en la web oficial de la copa.
Todas las consultas del reglamento, boletines de inscripción, categorías, distancias, etc., podeis comprobarlo en la web
Web: http://www.olimpoatletismo.es
Quedais todos invitados a participar en el Memorial “Emma Cajal” de Campo a través en Huesca.
VI CROS DE VENTALLÓ
DIUMENGE 12 DE DESEMBRE 2010 AL CIRCUIT DELS GORGS DE VENTALLÓ
Telèfons de contacte 667067853 - 647645222
http://clubatletismeventallo.blogspot.com/
Telèfons de contacte 667067853 - 647645222
http://clubatletismeventallo.blogspot.com/
X SAN SILVESTRE - Villanua (Huesca)
El próximo 31 de Diciembre de 2010 a las 18 horas celebraremos en Villanua
(Huesca) la X SAN SILVESTRE, con salida y llegada en el
Polideportivo de Villanua, sobre un circuito llano y asfaltado de 3
kms.
Las inscripciones, que son gratuitas, se pueden realizar, hasta las
21 horas del 30 de Diciembre en nuestra web: www.eljuncaral.com y en
el correo electronico eljuncaral@gmail.com. No se admiten
inscripciones el dia de la prueba
Los dorsales se podran recoger en el Hotel el Reno, durante la mañana
del 31 y una hora antes de la salida de la prueba en el Polideportivo.
Se entregaran trofeos a los tres primeros clasificados de cada
categoria y camiseta tecnica de manga larga a todos los llegados a
meta. Se convoca el 4º Concurso de Disfraces en carrera con premio en
metalico para los dos primeros clasificados y una cena en el Hotel el
Reno para el tercero.
Despediremos el año brindando con cava aragones y dulces de navidad.
¡ Bienvenidos a Villanua ¡
(Huesca) la X SAN SILVESTRE, con salida y llegada en el
Polideportivo de Villanua, sobre un circuito llano y asfaltado de 3
kms.
Las inscripciones, que son gratuitas, se pueden realizar, hasta las
21 horas del 30 de Diciembre en nuestra web: www.eljuncaral.com y en
el correo electronico eljuncaral@gmail.com. No se admiten
inscripciones el dia de la prueba
Los dorsales se podran recoger en el Hotel el Reno, durante la mañana
del 31 y una hora antes de la salida de la prueba en el Polideportivo.
Se entregaran trofeos a los tres primeros clasificados de cada
categoria y camiseta tecnica de manga larga a todos los llegados a
meta. Se convoca el 4º Concurso de Disfraces en carrera con premio en
metalico para los dos primeros clasificados y una cena en el Hotel el
Reno para el tercero.
Despediremos el año brindando con cava aragones y dulces de navidad.
¡ Bienvenidos a Villanua ¡
XXXI Cursa del Gall Dindi i la XXVI Travessa a la Bassa
Benvolguts/des:
El proper 25 de desembre 2010, se celebrarà a Capellades, la XXXI Cursa del Gall Dindi i la XXVI Travessa a la Bassa.
La prova és de caràcter totalment popular i oberta a tots els atletes i aficionats en general que desitgin participar. Hi hauran dos recorreguts urbans diferents. Un tindrà lloc per un circuit de 4600 metres i l’altre (per nens i nenes de 6 a 11 anys) per un de 1000 metres. Les 10:45h serà l’hora de sortida de la cursa de 1000 metres i les 11:00h serà la de 4600 metres.
Pel que fa als trofeus, considerant que la cursa es realitza el dia de Nadal i en consonància amb aquesta diada, els premis, per a totes les categories del circuit de 4600 metres són galls dindis, capons, pinyes i cava. Pel que fa a la cursa escolar de 1000 metres, els premis seran copes i detalls.
Un cop acabada la cursa, a les 12:00h, tindrà lloc la Travessa a la Bassa, un prova de natació realitzada al llac natural de Capellades. Els premis per aquesta prova seran trofeus, pinyes i cava.
El repartiment de premis tant de la Cursa com de la Travessa, es farà al davant de la Bassa en finalitzar les proves.
XXXI Cursa del Gall Dindi
Circuits urbans de 4600 metres i 1000 metres (de 6 a 11 anys)
Dia: 25 de desembre de 2010
Hora: 10:45 del matí (cursa 1000m)
11:00 del matí (cursa 4600m)
Sortida: Davant de la Bassa
Inscripcions: A partir de les 9:45 h. del mateix dia al recinte del Poliesportiu Municipal de Capellades
XXVI Travessa a la Bassa
Dia: 25 de desembre de 2010
Hora: 12 del migdia
Sortida: Davant del Museu Molí Paperer
Inscripcions: A la mateixa Bassa un cop finalitzada la Cursa del Gall Dindi.
El proper 25 de desembre 2010, se celebrarà a Capellades, la XXXI Cursa del Gall Dindi i la XXVI Travessa a la Bassa.
La prova és de caràcter totalment popular i oberta a tots els atletes i aficionats en general que desitgin participar. Hi hauran dos recorreguts urbans diferents. Un tindrà lloc per un circuit de 4600 metres i l’altre (per nens i nenes de 6 a 11 anys) per un de 1000 metres. Les 10:45h serà l’hora de sortida de la cursa de 1000 metres i les 11:00h serà la de 4600 metres.
Pel que fa als trofeus, considerant que la cursa es realitza el dia de Nadal i en consonància amb aquesta diada, els premis, per a totes les categories del circuit de 4600 metres són galls dindis, capons, pinyes i cava. Pel que fa a la cursa escolar de 1000 metres, els premis seran copes i detalls.
Un cop acabada la cursa, a les 12:00h, tindrà lloc la Travessa a la Bassa, un prova de natació realitzada al llac natural de Capellades. Els premis per aquesta prova seran trofeus, pinyes i cava.
El repartiment de premis tant de la Cursa com de la Travessa, es farà al davant de la Bassa en finalitzar les proves.
XXXI Cursa del Gall Dindi
Circuits urbans de 4600 metres i 1000 metres (de 6 a 11 anys)
Dia: 25 de desembre de 2010
Hora: 10:45 del matí (cursa 1000m)
11:00 del matí (cursa 4600m)
Sortida: Davant de la Bassa
Inscripcions: A partir de les 9:45 h. del mateix dia al recinte del Poliesportiu Municipal de Capellades
XXVI Travessa a la Bassa
Dia: 25 de desembre de 2010
Hora: 12 del migdia
Sortida: Davant del Museu Molí Paperer
Inscripcions: A la mateixa Bassa un cop finalitzada la Cursa del Gall Dindi.
XXIX CROS VILA DE RIPOLLET
Benvolgut senyor/a,
Ens complau invitar al club d’atletisme que vostè presideix al XXIX CROS VILA DE RIPOLLET que se celebrarà el proper dia 9 de gener 2011 des de les 9,45 hores al Parc dels Pinetons de Ripollet.
Totes les dades de la prova les poden trobar en http://www.pame-ripollet.org, o bé en la pàgina del Ripollet Unió Atlètica http://www.ripolletua.com. No obstant, li enviem adjunta més informació.
Li recordem que les inscripcions es podran realitzar per e-mail a deportes@pame-ripollet.org i que el termini finalitza a les 20 hores del dijous dia 6 de gener.
Sense res més, rebi una cordial salutació,
Xavier Peñarando i Morea
Regidor d’esports
President delegat PAME
Juan Arias
President RUA
Ens complau invitar al club d’atletisme que vostè presideix al XXIX CROS VILA DE RIPOLLET que se celebrarà el proper dia 9 de gener 2011 des de les 9,45 hores al Parc dels Pinetons de Ripollet.
Totes les dades de la prova les poden trobar en http://www.pame-ripollet.org, o bé en la pàgina del Ripollet Unió Atlètica http://www.ripolletua.com. No obstant, li enviem adjunta més informació.
Li recordem que les inscripcions es podran realitzar per e-mail a deportes@pame-ripollet.org i que el termini finalitza a les 20 hores del dijous dia 6 de gener.
Sense res més, rebi una cordial salutació,
Xavier Peñarando i Morea
Regidor d’esports
President delegat PAME
Juan Arias
President RUA
31ª Sant Silvestre Popular EL MASNOU
26 – DESEMBRE 2010 A LES 11H
Per tots els participants Samarreta Tècnica, productes Henkel i una bossa amb productes com Chupachups, Medilast, ATO, Coca – Cola, Powerade, Kellogg’s, i més sorpreses.
Curses de menors a partir de les 10.30h.
Últim dia d’inscripció 23/12/10: elmasnou@lasansi.com
Sortida i arribada: Port Esportiu del Masnou
Distància: 5.050mts
Cros de Banyoles
Reglament
1-L’Ajuntament de Banyoles,el Consell Esportiu del Pla de l’Estany i el Club Natació Banyoles,amb l’autorització de la Federació Catalana d’Atletisme, organitzen el desé Cros de Banyoles, que se celebra el proper 9 de Gener de 2011
2-Els horaris i distàncies s’especifiquen en full a part.
3-Tots els atletes hauran de tenir la seva corresponent llicència federativa tramitada per a la temporada en curs.A les categories en edat escolar,Pre-benjamí,Benjamí,Aleví,Infantil i Cadet,la llicència vàlida serà la del Consell Català de l’Esport expedida pel Consell Esportiu Corresponent i/o la de la Federació Catalana d’Atletisme.
4-Les inscripcions seran vàlides enviant-les per escrit a l’organització del Circuit Gironí de Cros (Consell Esportiu de la Selva,Passeig de Sant Salvador,25-27,17430 de Santa Coloma de Farners) per fax al número 972-840.804 o bé a l’adreça esports@selva.cat finalitzant el termini d’admissió a les 21 hores del dijous 7 de Gener de 2010. (No s’admetran inscripcions al circuit).
5-Cada participant només tindrà dret a participar en una sola prova,el fet de fer-ho en dues serà penat amb la desqualificació d’ambdós proves.
6-A totes les curses hi haurà una sola classificació per ordre d’arribada.A les curses en les que hi participin diferents categoríes la classificació es farà per separat.
7-Tindran premis els 3 primers de cada prova en les categories absolutes.Les categories de promoció tindran premi els 10 primers,els tres primers rebran un trofeu i els 7 següents medalla.
8-Les reclamacions només s’acceptaran durant els 30 minuts posteriors a la prova i hauran de ser presentades per escrit al jutge-àrbitre,acompanyades de 30 € de dipòsit.
En cas de ser acceptada la reclamació es tornarà el dipòsit.
9-Els Organitzadors i la Federació Catalana d’Atletisme no es fan responsables dels danys morals o materials que puguin tenir els participants i espectadors d’aquest cros.
1-L’Ajuntament de Banyoles,el Consell Esportiu del Pla de l’Estany i el Club Natació Banyoles,amb l’autorització de la Federació Catalana d’Atletisme, organitzen el desé Cros de Banyoles, que se celebra el proper 9 de Gener de 2011
2-Els horaris i distàncies s’especifiquen en full a part.
3-Tots els atletes hauran de tenir la seva corresponent llicència federativa tramitada per a la temporada en curs.A les categories en edat escolar,Pre-benjamí,Benjamí,Aleví,Infantil i Cadet,la llicència vàlida serà la del Consell Català de l’Esport expedida pel Consell Esportiu Corresponent i/o la de la Federació Catalana d’Atletisme.
4-Les inscripcions seran vàlides enviant-les per escrit a l’organització del Circuit Gironí de Cros (Consell Esportiu de la Selva,Passeig de Sant Salvador,25-27,17430 de Santa Coloma de Farners) per fax al número 972-840.804 o bé a l’adreça esports@selva.cat finalitzant el termini d’admissió a les 21 hores del dijous 7 de Gener de 2010. (No s’admetran inscripcions al circuit).
5-Cada participant només tindrà dret a participar en una sola prova,el fet de fer-ho en dues serà penat amb la desqualificació d’ambdós proves.
6-A totes les curses hi haurà una sola classificació per ordre d’arribada.A les curses en les que hi participin diferents categoríes la classificació es farà per separat.
7-Tindran premis els 3 primers de cada prova en les categories absolutes.Les categories de promoció tindran premi els 10 primers,els tres primers rebran un trofeu i els 7 següents medalla.
8-Les reclamacions només s’acceptaran durant els 30 minuts posteriors a la prova i hauran de ser presentades per escrit al jutge-àrbitre,acompanyades de 30 € de dipòsit.
En cas de ser acceptada la reclamació es tornarà el dipòsit.
9-Els Organitzadors i la Federació Catalana d’Atletisme no es fan responsables dels danys morals o materials que puguin tenir els participants i espectadors d’aquest cros.
4ª Sant Silvestre de Lloret de Mar ”La Sansi 4”
Lloret de Mar, el dia 19 de desembre de 2010 a les 10.00h
Informació: http://www.santsilvestredelloret.com/
Informació: http://www.santsilvestredelloret.com/
“XII Sant Silvestre Barcelonesa: GRAN PREMI DIR” a Sant Cugat del Vallès
Benvolgut/da amic/ga
El Club Atlètic Barcelonès i l’Ajuntament de Sant Cugat volem informar-los que el proper 31 de Desembre del 2010 s’organitzarà la “XII Sant Silvestre Barcelonesa: GRAN PREMI DIR” a Sant Cugat del Vallès a les 17.30 h de la tarda. És per aquest motiu que ens agradaria que realitzi la màxima difusió entre els seus atletes per tal que s’animin a participar en aquesta prova.
Trobareu tota la informació necessària a la nostra web: http://www.santsilvestre.com i https://www.facebook.com/santsilvestre
També volem convidar-vos a l’acte de presentació d’aquesta “XII Sant Silvestre Barcelonesa” que es durà a terme el proper dilluns 13 de Desembre, a les 13:00 hores, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Sant Cugat.
Un cop finalitzat l’acte ho celebrarem amb un brindis amb cava i pastes, i podreu gaudir d’un obsequi que es farà entrega a tots els assistents. Esperem comptar amb la vostra presència.
Gràcies.
El Club Atlètic Barcelonès i l’Ajuntament de Sant Cugat volem informar-los que el proper 31 de Desembre del 2010 s’organitzarà la “XII Sant Silvestre Barcelonesa: GRAN PREMI DIR” a Sant Cugat del Vallès a les 17.30 h de la tarda. És per aquest motiu que ens agradaria que realitzi la màxima difusió entre els seus atletes per tal que s’animin a participar en aquesta prova.
Trobareu tota la informació necessària a la nostra web: http://www.santsilvestre.com i https://www.facebook.com/santsilvestre
També volem convidar-vos a l’acte de presentació d’aquesta “XII Sant Silvestre Barcelonesa” que es durà a terme el proper dilluns 13 de Desembre, a les 13:00 hores, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Sant Cugat.
Un cop finalitzat l’acte ho celebrarem amb un brindis amb cava i pastes, i podreu gaudir d’un obsequi que es farà entrega a tots els assistents. Esperem comptar amb la vostra presència.
Gràcies.
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Dt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard
» Curses diverses o diverses curses...
Dg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul
» Ha fallecido Rossend Cals
Dt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani
» campionat espanya
Dt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti
» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
Dv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg
» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
Dj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti
» MARCAS Y RANKING
Dc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos
» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
Dc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos