Barcelona Atletisme
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Mejores posteadores
Tuareg
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_rcap 
nu
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_rcap 
Xandri
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_rcap 
admin
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_rcap 
bubul
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_rcap 
Carlos
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_rcap 
piececitos
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_rcap 
Husky
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_rcap 
menotti
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_rcap 
toni
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 3 Vote_rcap 

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats :: 1 Motor de búsqueda

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dc Mar 01, 2023 10:50 pm
Últimos temas
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 EmptyDt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard

» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 EmptyDt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard

» Curses diverses o diverses curses...
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 EmptyDg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul

» Ha fallecido Rossend Cals
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 EmptyDt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani

» campionat espanya
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 EmptyDt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti

» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 EmptyDv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg

» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 EmptyDj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti

» MARCAS Y RANKING
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 EmptyDc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos

» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 EmptyDc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos

Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Estadístiques
Tenim 58 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Tiotidesgold

Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.

Curses diverses o diverses curses...

+23
menotti
urko
Erik
Carlos
S(u)port-R
Angelazo
spidi
monkey
Dani
iñaki
sergi
Yanki
claude
Husky
Jordi
Joan
piececitos
nu
Tuareg
Xandri
admin
bubul
toni
27 participantes

Pàgina 3 de 11 Previ  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Següent

Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Mitja de Terrassa

Missatge  toni Dg Gen 17, 2010 8:28 pm

Important participació avui a la mitja de Terrassa del Barcelona atletisme. Erem tres corrent.

Al arribar el Sergi i jo ens hem trobat a l'Eduard amb el jet lang o com es digui, després no l'hem tornat a veure.

La mitja és força dura amb un circuit ple de pujades i baixades fortes, trencarritmes i trencacames.
Baixes fins a quasi l'autopista, tens una pujada de 3 Km, baixes, pujes i al final els del Km 18 al 20 torna a ser una pujadeta força forta.
Sort que quan arrives et donen un entrepà de botifarra.
Al final hem obtingut els següents resultats

Edurad 1h 20' 20'' lloc 45 (una passada de temps i clssificació)

Ms discretets hem estat, com sempre el Sergi i jo (segurament pel casament de la darrera setmana......

JA,JA, JA............. Buscant excuses de mal pagador.

Toni 1h 35' 08'' (lloc 511)
Sergi 1h 39' 45'' ( lloc 763)

Ara a esperar la crònica de les supernoies ( que no és el mateix que la supernenes)

Bona setmana

Toni
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Yanki Dg Gen 17, 2010 11:05 pm

Efectivament, lo millor de la cursa ha sigut el entrepa de botifarra...

Jo he patit bastant, es veu que aquest mes en Chicago m'ha deixat una mica fora de combat (i amb 3 kg de mes Mad ). I com diu el Toni, les puxades i baixades eren bastant demoledores, sobre tot la ultima, quan mes ganes tenies d'arribar a meta, i menys s'esperava.

Pero be, estic content amb el meu temps i a veure si ho puc fer una mica millor a la propera mitja...

Eduard

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 47
Data d'inscripció : 15/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  sergi Dl Gen 18, 2010 2:48 pm

Bé, ja ho ha dit gairebé tot el Toni, però només afegiré que en el meu cas se'm va fer un pel llarg el final de la cursa pale , la pujada de la rambla Egara no perdona affraid , i la marató de Barcelona ja és aquí i la forma encara no Sad . Espero que en aquest proper més les sensacions siguin millors i a la Mitja de Barcelona recuperem el temps perdut.
A les noies, la meva més sincera felecitació cheers , com ja vaig comentar al sopar elles són l'equip bo del club i nosaltres els comparses geek .
sergi
sergi
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 60

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dl Gen 18, 2010 3:55 pm

Ostia (sense h no es cap taco) Toni, menys mal que l`Eduard tenia jet lag Sleep , mes aviat anava muntat en un jet Arrow !!! ja,ja,ja... FELICITATS A TOTS 3, despres de la crònica nomes envejo l`entrepà de butifarra, que ahir al cros de Les Corts vaig anyorar Sad un entrepà de Bacon&chess.

El "bubul"
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty CURSA SANT ANTONI

Missatge  iñaki Dj Gen 21, 2010 12:00 pm

Hola,

Estic buscant desesperadament dorsals per la cursa de diumenge del barri de Sant Antoni, us prego que si sabeu d’algú que per circumstàncies no pot assistir-hi li passeu el meu email, ja que estic diposat a comprar-li

ivargas@sat-arboreto.com

Moltes gràcies per avançat!!!

Per cert no sóc de BCN, pero us segueixo, el nostre club:

http://esportistesdetarragona.blogspot.com/

iñaki

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 21/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dg Gen 24, 2010 1:50 pm

Acabo de volver de Sant Antoni (lo siento Iñaki, no te dijimos nada pero no teníamos dorsales de sobras).
Como decía, ya he vuelto de intentar lo que hoy no era posible, bajar de 40', espero volver a estar como estaba antes de la gripe y volverlo a intentar en Abril.
Pues eso intentaba correr a 3'55" y pensaba tomar referencias en el 3, el 5 y el 7 con la intención de hacer 11'45", 19'35 y 27'25 pero no siempre lo que uno pretende es posible, mis parciales han sido 3'37"-4'00"-4'04" (era el 3 y estaba por debajo de lo previsto 11'42" pero estaba corriendo en negativo) 4'10"-4'11" (el 5 en 20'02" ya perdía cerca de 30" y lo peor estaba por llegar) 4'08"-4'27" (el km de subida del Paralelo por segunda vez demoledor me situaba en 28'35" estando ya 1'10" retrasado), el retraso se ha seguido acumulando en los dos siguientes kms. 4'21"-4'28" y, en el último he conseguido volver a tiempos razonables 4'05" que me ha hecho acabar en 41'36".
Visto en frio no está mal, en la dels Nassos de 2008 corri en 41'00" y en Dublin en Abril pasado en 41'15". Mucho mejor que las dos últimas Mercé donde corri en 43' largos. También me ha gustado, una vez pinchado correr 3 kms. mal pero acabr el último regular, mejor que en Dublín que pasé el 7 en 35" menos y, en cambio solo tardé en meta 21" menos (es decir que he acabado mejor que allí).
Bueno, tanto rollo para decir que aunque no he hecho lo que pretendía el resultado no ha sido tan malo.
Por cierto 4 atletas masculinos más de Barcelona Atletisme hemos corrido: Joan Teran, Jordi Sales, Eduard Ledesma (los tres en 37') y Raul Boada en 44'. También ha corrido la Marta Camps vestida con su segunda equipación, ha disputado hasta el 7,5 donde ha decidido retirarse cuando iba 3ª, en ese punto yo pasaba reventado y la he propuesto que me ayudase a llegar, me ha hecho caso y ha seguido corriendo llegando unos 15" o 20" delante mío ya que entre el 8 y el 9 (viendo que iba bien) la he dicho que tirase para alcanzar a un par de chicas que corrian unos 50 metros por delante, creo que no lo ha conseguido pero al menos, aunque insatisfecha, ha acabado un entreno de calidad.
Bueno que lo cuenten ellos.
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Xandri Dg Gen 24, 2010 2:52 pm

Matizaré los resultados expuestos por Germán, a la espera de que los protas digan la suya:

Eduard: 36'09'' (3'37''/km)
Jordi Sales: marca?? 37'13'' (3'44''/KM)
Joan Terán: marca! 37'39'' (3'46''/Km)
Marta Camps: 41'21''
Germán: 41'37'' (4'10''/Km)
Raül: 44'49'' (4'29''/Km)
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Xandri Dg Gen 24, 2010 2:54 pm

I ahir a la Pista Coberta, el Denís i l'Èrik van fer marca al milqui amb 4'28''... , i el Dani va córrer en 4'07''77.

Aquest matí l'Angèlica i el Casas disputaven el Campionat de Catalunya de Cros... aviam com els ha anat!!
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Yanki Dg Gen 24, 2010 4:08 pm

Marca la meva també, encara que el meu Garmin GPS diu 35:54 (no m'explico ben be la diferencia entre el meu temps i el oficial..., igual he aturat el crono massa ràpid). De fet el garmin em deia que la cursa ha sigut una mica llarga, potser uns 300-400 metres de mes.)

Però de qualsevol forma estic molt content, ha anat forc,a be amb els meus nous mitjons de compressió que son meravellosos. A mes he fet una cursa comada, no he patit massa (lo normal nomes). A la propera a veure si puc baixar dels 36 oficialment....

I gracies a tothom que ha sortit a animar, a la Sandra, el Marc, el Jordi, el Dani, etc.

Bona sort a tothom avui en el Cross i en pista...

Eduard

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 47
Data d'inscripció : 15/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Yanki Dg Gen 24, 2010 4:56 pm

calmada volia dir, no comada! (que es un neologisme...)

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 47
Data d'inscripció : 15/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Husky Dg Gen 24, 2010 6:27 pm

Erik, explica explica!!! Enhorabona. cheers cheers
German, igual han caido 1'48" de más .... Però si fa quatre dies eres velocista! Laughing Ànims súper-veterà!
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dg Gen 24, 2010 7:18 pm

Hola a tothom, Tens raò Eduard, a mi m`han sortit 270m de més confused drunken amb el GARMIN, potser les diferències estàn en les "ziga-zagues" a l`hora d`avançar al personal, no ho sé, peró l`ultim Km m`ha sortit en un temps nefast de 5,30 scratch confused comparat amb els altres on la mitjana ha estat sempre per sota de 4,45, i prometo que als últims 200m he sprintat affraid , peró ja se sap aixó no es la pista i per tant les distàncies s`han d`agafar amb pinces. Shocked
Peró millor deixar aquest tema per que no ens durà enlloc, Felicitats a tots, als "ruterus" i als "pisterus".

el "bubul"
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Dani Dl Gen 25, 2010 1:26 am

Aquest desordre em posa nerviós... pero veig que no hi puc fer res!

MOlt bé els que han fet avui de ruteros! L'Edu sense jet lag, com un rellotge, en sales corrent en negatiu!! i el JOan consolidant-se en el sub38 amb dos 5000 tb gairebé iguals! molt bé! El tuareg ha aguantat el tipus i a més fent de psicòleg en ruta per fer acabar a la Marta! I el Bubul, l'he vist molt relaxat corrent... jo diria que més que el garmin ha estat el "relaxin" jejeje bé, prometo retirar-me de la cursa humorística aviat....

Les noticies d'avui a vilafranca parlaven d'un 9'23 del jesus solo ante el peligro, cosa que esta molt re-bé i un ABD per suicidi inevitable... qui no arrisca no pisca!! Wink

Jo content amb el 4'07 analitzant que l'any passat vaig fer un primer 1500 en 4'09, i se suposa que l'any passat el preparava... em va faltar ritme de cursa, pero tot i no tenir força no hi va haver un enfonsament del titanic, clavant els dos ultims 500 a 1'23, crec...

I el Denis va fer de tirador de l'Eric, que li va robar la cartera als quadros!! jejejeje tots dos van correr molt bé, controlant el ritme i arribant molt forts!

i com ha anat avui el de Catalunya??
Dani
Dani
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 45

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Joan Dl Gen 25, 2010 5:18 pm

Ha sido un fin de semana completito (bien se merecía una carpeta) , iremos por partes:

Sábado Vilafranca: disculpar por la no-asistencia tal y como estaba previsto pero el viernes tuvimos un encuentro nocturno con la sección futbolera Ninots que me llevo a un retraso en todo el timing, incluso a olvidarme que tenía que recoger el dorsal para el día siguiente… Dani, 4:07 a estas alturas de la temporada sin trabajar distancias cortas lo veo volar, felicidades! Con este tiempo no me extraña que me dejaras con la boca abierta en los controles de junio del año pasado. Lástima perderme esa segunda serie con “pique” final

Cursa St Antoni: apatía es la palabra perfecta para describir mi estado de indiferencia antes de tomar la salida. Por un momento pensé que era cansancio y intenté mitigarlo con una mini-siesta de 25 minutos en el coche ya que llegué con bastante tiempo, no era sueño simplemente no me gusta competir a las 9:30 am. Quizás esto me llevo a no salir rápido y prácticamente doblar el tiempo en la 2ª mitad algo muy inusual en mí.
En carrera me encontré muy bien a ritmo de 3:45” y el adelantamiento de Sales me ayudo a no dejarme ir. Al final los ánimos de todos me ayudaron a pasar a un atleta que se dedicó hacer mega-recortes en todas las aceras y tuve unas palabras con él a 190p/min. Entre otras cosas me gustaría correr más rápido para no encontrarme con este tipo de indeseables.
Felicitar a Sales por quitarse la espina de Madrid, ánimo y a entrenar! A Eduard por rascar unos segundos después de su paso por Siberia. Tuareg, tengo un histórico de carreras con parciales muy similares a los tuyos de ayer, lo importante es aguantar el tipo y acabar. En la cursa Bombers tendrás otra oportunidad para conseguir tú objetivo que a día de hoy ya lo tienes en las piernas, en mi caso para soñar en los 36’59” y cerrar algo impensable hace 4 meses.
Cpto Catalunya cross: después de un desayuno copioso llegamos a tiempo para ver la carrera de Angèlica que llegó 18ª aguantando muy bien la posición inicial en un cross duro con vueltas muy largas. Casas hizo una carrera inteligente teniendo en cuenta que lleva muy poco entrenos.

Control Vilafranca: un error de cálculo en el horario hizo que no llegáramos a tiempo para ver el 800, esperemos que la semana que viene podamos vibrar en el cto de Catalunya viendo el 1500ml F! o el 3000.
Jesús salió en un 3000ml solitario, una pena pq tal y como corrió ya está cerca de la marca que buscaba

Y de postre al llegar a casa a ver el record de Europa de 2000ml, os dejo el enlace
https://www.youtube.com/watch?v=eoSfDAMwlvI
Joan
Joan
començo/a a escriure
començo/a a escriure

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 20/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  admin Dl Gen 25, 2010 7:40 pm

Deu n'hi do la capacitat d'estar a tot arreu que tenim! Shocked Felicitats a tothom!!!

A l'expedició al cros d'elgoibar vam tenir la cara i la creu.

La creu jo mateix al retirar-me al km 3 després de no escalfar suficient Evil or Very Mad i ofegar-me sota el fang Suspect. La cara el senyor Funes, que després de donar la tabarra tot el cap de setmana que volia pluja i fang, Zeus el va complaure i va poder acabar el 37è (també sense haver escalfat) fent els 10.796 en 38:04 sota la pluja i acabant de fang fins a les orelles.

Un detall: Entrar a veure el cross valia 6 leurus. pale

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  monkey Dt Gen 26, 2010 12:55 am

ni que lo digas un domingo muy completito affraid
me alegro Very Happy mucho de las marcas del juan y sales por que porfin se consolidan sus marcas y su buen estado de forma.
muy bien el 1500 del dani con esa marca a estas alturas cheers ,tambien la carrera del denis y eric que con el final que tiene el niño no respeta ni ls canas Evil or Very Mad
para el final mi super 3000 con cuatro en la salida Mad (dar las gracias a juan,jordi,xavi,marc y sandra)por los animos que me han dado en todas las vueltas.el primer 1000 no fue 3:08(queria pasar a 3:05) en el segundo mil mela jugue fue al tiempo 3:05 pero el siguiente 500 fue el peor pale en ese momento necesitaba mas gente en la carrera y alfinal 9:24 contento Very Happy para a ver sido mi regreso a las pistas.

monkey

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 16/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  admin Dt Gen 26, 2010 1:49 am

Felicidades Jesús! sólo 4 en la salida? Suspect pues está de puta madre, que retonno! Wink

Cuelgo unas fotillos de Elgoibar...

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Elgoibar-91
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Elgoibar-31
Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Elgoibar-28

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Xandri Dt Gen 26, 2010 2:44 pm

Visca el fang!!!

Dia de ret. aleshores, especialment en el súper 800F. Lo meu txung Cool , i lo de l'Andrea de jutjat de guàrdia!! Rolling Eyes Rolling Eyes Però ale, no sempre pot anar bé i ja anava sent hora de tocar de peus a terra... Twisted Evil

Està molt bé això d'animar des de la barrera, cada cop m'agrada més!! Wink

També vam animar la Rosa Escribano, que va fer el Campionat de Catalunya de Proves Combinades a la Pista Coberta i va ser la 1a sènior real!! Sí, sí!! Very Happy I of course, la primera veterana! Ai, el jovent com puja!

Vinga, que ja ha parat de ploure i podrem tornar a entrenar normal! cheers

Aviam si aconsegueixo penjar a la tarda les fotos i petits-víodeos-súper-mal-gravats de Sant Antoni!
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Dani Dt Gen 26, 2010 3:07 pm

Veient les fotos no saps com me n'alegro de NO haver estat allà corrent!! Rolling Eyes ja sé que el cross autèntic es amb fang i bla bla bla... pero no vegis com taca!! jajaja
fa uns anys (molts, jo era junior) hi vam anar amb l'agrupa. I l'entrada llavors ja valia 1000 peles... veig que amb l'ipc espanyol no volen saber res... jejeje i recordo que no era precisament planet, doncs molt bé el Fu! i tu dave, a veure si aprens que a menys 4 graus s'ha de rodar minim 1h30!! Laughing Laughing ets l'antitesi de l'eric, que comença 50 min abans però roda 15!!! Shocked jajaja

felicitats a la Rosa_incombustible_Escribano! cheers

i tu poppy, no sé que li va passar a l'andrea, espero q no fos de veure't a parar-te tu!! Twisted Evil menos barreras y mas carreras!!! Laughing Laughing
Dani
Dani
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 45

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  nu Dt Gen 26, 2010 6:43 pm

Ep, nois moltes felicitats a tots per les diverses curses!
I una felicitació especial a la Rosa Escribano, mamma mia, ella sí que vale!
Diumenge a la tarda vaig estar a punt d'anar a la jornada de control de Vilafranca, però la meva cama esquerra no està gaire fina. Ara em sap greu haver-me perdut l'espectacle de les vostres curses...
Felicitats a tots, els del fang, els 'pisterus' i les súperwoman.

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dl Feb 01, 2010 9:57 am

Can Deu acogió en la mañana del domingo a los más ancianos dispuestos a corrrer más de 5 km subiendo y bajando por su Parc Catalunya.
Solo 4 nos atrevimos, en la primera de las carreras Paco del Rio, en su último mes en el grupo de 45 años fue de los que lucharon por los primeros puestos quedando cerca del podium.
El siguiente en llegar (en la misma carrera) fue el que escribe. Llegar llegué aunque las clasificaciones no lo reflejen. Pasar de cronometraje con chip a manual tiene estos pequeños inconvenientes, se vuelven a errores olvidados y las clasificaciones aparecen sin tiempos. Hecha la pequeña crítica (y única) porque la organización fue excelente diré que conseguí correr a un ritmo casi regular, fuera de un pequeño pique poco antes de acabar la primera vuelta, al verme alcanzando facilmente a los rivales que siempre me engullen por detrás y terminan sacándome 1 minuto en meta.
Fue una ensoñación, ellos, mucho más avezados en eso de estar mucho rato corriendo, al verme pasar me convierten en su objetivo y, uno a uno, me alcanzan y remachan como si uno fuera un títere de feria en sus manos. Bueno dicho eso, 6'48" en la primera vuelta, 7'21" en la segunda y 7'22" en la tercera. Cómputo total sumados los restos 21'32" en los 5500 metros programados. Me había puesto como objetivo bajar de 22' que convertían mi ritmo en superior a 4' el km y lo conseguí de sobras. Mi clasificación no reflejada fue el 79 de la carrera y 25 M50 (en mi lugar aparece un M35 que seguramente acababa de salir en el momento de mi llegada en la carrera siguiente que era la correspondiente a su categoría).
Destacar que mejoro 1'09" el registro de 2008 en idéntico circuito (hice 22'41") aunque el tiempo que dediqué en aquella ocasión a atarme una zapatilla antes de finalizar la primera vuelta puede atenuar la ventaja al minuto porque aunque tardé algunos segundos más en hacerlo también me dio un margen de recuperación para continuar con el recorrido.
En la siguiente carrera, la de los jóvenes salieron un mermado Claude con fiebre durante la semana y un inexperto Eduard cuando el cuerpo debe cambiar de dirección de forma más o menos inesperada. Dieron la primera y parte de la segunda vuelta juntos entre el último tercio de participantes. A partir de ese punto y sin que se notase los 30 km que corrió el sábado, Eduard empezó a remontar posiciones de forma escandalosa, recuperando centenares de metros a algunos de sus antecesores pero que, dada la retrasada posición de la que partió no tuvo un importante reflejo en la clasificación. Claude viendo que su llegada solo repercutía en él, ya que no clasificábamos equipo, decidió retirarse finalizando la tercera vuelta ya que su organismo no estaba recuperado de las fiebres de la semana.
En definitiva una bonita jornada entre decenas de conocidos y un buen resultado de nuestro adalid en las largas distancias, el gran Paco del Rio.
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Dani Dl Feb 01, 2010 11:24 am

Felicitaros a los 3, y que claude se recupere pronto!
las 2 vueltas a 7'20 son una buena señal, al menos encotraste TU ritmo! igual en la proxima puedes buscar tu a los titeres, cortando tus (sus) hilos saliendo detras de ellos... a modo de idea lo digo! Laughing
y que decir del Paco, es una bestia! hace cuatro dias, el ya era veterano y estaba disputando croses a los seniors en "terres gironines"!
y el Edu es otra bestia por pegarse 30km antes de un cross!!! ya les dije que tenian que ir por el llobregat hasta sant boi, y no por el besos! Laughing al final hicieron el litoral..
Dani
Dani
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 45

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Yanki Dl Feb 01, 2010 12:26 pm

Bueno, yo no tengo mucho que añadir a la excelente descripción del cros que ya ha proporcionado Tuareg-Germán, aparte de que me lo pase pipa Very Happy pese a mi desastrosa posición final No , 104 de 148, (vale, desastrosa desde el inicio también je je), aunque debo admitir que no era consciente confused durante la carrera de lo muy por detrás que iba, tan ufano estaba yo con mis nuevos clavos que a pesar de todo probablemente me salvaron de que fuera aun más ignominiosa el “performance.” Hice 27:35 para los 7200 metros (o sea unos 3:49 por km), que tampoco es tan malo dado mi completa ineptitud en terrenos no planos y no rectos... scratch Empecé lento –mala costumbre que me sirve bien en maratón pero que es pésima en otras distancias- y cuando llegue al primer embudo ya me ví “atrapado” y obligado a negociar no solo con el terreno sino con pasar a gente en fila india. Los que me habéis visto correr en alguna cursa popular ya sabéis cuanto me gusta guardar las distancias, así que se me hizo muy complicado ir pasando a gente (que cómo mencionó Germán iban más lentos que yo), sorteando obstáculos, etc., o sea, lo que es hacer un cros, algo en lo que obviamente me falta muchísima práctica. study Llegué al final muy bien, me hubieran ido genial 2 o 3 km más para ir mejorando la posición, pero bueno, al final disfrute bastante del recorrido y de los cambios de terreno, y de mi primera experiencia con clavos y mi segundo cros, y como mínimo me sirvió cómo un muy buen entreno. A los pisteros mi admiración cheers por haber competido con (y formar parte de) la creme de la creme, y a Sandra por su buenísima posición y tiempo final!!!!!!

Nos vemos en CD,

Eduard

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 47
Data d'inscripció : 15/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dl Feb 08, 2010 8:19 pm

Siento quitar protagonismo al de Catalunya de Cros Curt pero el domingo me aproveché de que mi trainer llegaba tras una semana enferma a acompañarme en la Cursa de Navas de 3300 metros, pude batirla después de ir junto a ella hasta los últimos 800 metros. Mi tiempo 11'47", 8º veterano y 14 aprox. de la general, ella 1a de la carrera, 9a senior juntos hombres y mujeres y sobre la 16 de la general entre hombres y mujeres también. La clasificación la han hecho separada aunque salimos juntos y cuesta saber el sitio exacto de la general.
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  spidi Ds Feb 13, 2010 4:34 pm

Debut en la temporada 2009-2010. Este año de momento, por trabajo y tareas "federativas" no estoy para competir mucho.
8,35 con el peso gordo que cada día pesa más.
Cuando llegarán los 50 Very Happy Smile

spidi
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 61
Ubicació : A la vera del Ebro a su paso por el Pilar

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 3 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 11 Previ  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum