Barcelona Atletisme
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Mejores posteadores
Tuareg
Curses diverses o diverses curses... - Página 4 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 4 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 4 Vote_rcap 
nu
Curses diverses o diverses curses... - Página 4 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 4 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 4 Vote_rcap 
Xandri
admin
bubul
Carlos
piececitos
Husky
menotti
toni

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Curses diverses o diverses curses... - Página 4 EmptyDt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard

» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Curses diverses o diverses curses... - Página 4 EmptyDt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard

» Curses diverses o diverses curses...
Curses diverses o diverses curses... - Página 4 EmptyDg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul

» Ha fallecido Rossend Cals
Curses diverses o diverses curses... - Página 4 EmptyDt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani

» campionat espanya
Curses diverses o diverses curses... - Página 4 EmptyDt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti

» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
Curses diverses o diverses curses... - Página 4 EmptyDv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg

» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
Curses diverses o diverses curses... - Página 4 EmptyDj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti

» MARCAS Y RANKING
Curses diverses o diverses curses... - Página 4 EmptyDc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos

» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
Curses diverses o diverses curses... - Página 4 EmptyDc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos

Novembre 2024
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Estadístiques
Tenim 58 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Tiotidesgold

Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.

Curses diverses o diverses curses...

+23
menotti
urko
Erik
Carlos
S(u)port-R
Angelazo
spidi
monkey
Dani
iñaki
sergi
Yanki
claude
Husky
Jordi
Joan
piececitos
nu
Tuareg
Xandri
admin
bubul
toni
27 participantes

Pàgina 4 de 11 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Següent

Curses diverses o diverses curses... - Página 4 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Ds Feb 13, 2010 5:12 pm

Cuando lleguen bajará el peso y subirá la distancia lanzada.

Nos vemos en una semana.
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 4 Empty Mitja marató Bcn 14.02.09

Missatge  Angelazo Dg Feb 14, 2010 2:45 pm

Aquest matí hem anat la Raquel i jo a donar anims a tots els mitjamaratonians en diferents punts del recorregut, (per sort no ha nevat com estave previst).

Hem vist el Jesus, al Toni, el Eduard, al Sergi, d'esquenas a millers i millers i sobre tot em vist i hem donat support al JOAQUIM!!! Vinga anims que falta poc per aquesta marató de Bcn.

records les nenas congelades! ;-) ....si em falta algú disculpeu..

Razz

Angelazo
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 18/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 4 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Yanki Dg Feb 14, 2010 6:30 pm

Hola a tothom! He canviat de apodo per entrar en l’anonimat afro però no crec que trigueu massa en endevinar qui soc... Smile

A veure jo faig la meva crònica de la ½ marató i els altres ruterus que facin la seva. Per cert Angelazo i els altres animadors/es us he sentit encara que no us he vist, ja anava bastant malament i amb la visió foco-centrica dels darrers kilòmetres, però gracies per vindre a animar! :aplaude:

L'equip del BCN Atletisme, el Toni, en Sergi i mi menda ens em reunit abans de la cursa per fer-nos una foto farao afro king (que ha quedat molt guapa). De fet la foto i el rodatge d'escalfament han sigut el punt alt de la cursa, je je...

Desprès d'acomidar-me dels companys m'he ficat al calaix, avui si, al davant, que com sabeu no sempre es el cas quan faig una cursa... Podia veure els Kanyatas que tenien pinta de ràpids i efectivament, no els he pogut agafar!

Be, de fet avui no anava gaire fi, amb una mica de constipat :roig: que em va agafar el dijous. Però com tenia les cames com noves aquest mati vaig pensar que encara hi podria fer marca, amb una mica de sort.

He sortit ràpid però de seguida amb problemes de respiració, i ja arribant al km 5 he vist que la cosa no rotllava, ja que anava endarrerit mes de 30 segons per fer marca. Del 5 al 10 ho he passat malament, però he anat tirant per veure si millorava la situació milagrosament. Arribant als 10 ja mes de un minut fora de qualsevol possibilitat de fer una mitja millor que la de Vilanova (no parlem de fer marca ja) :serra: he considerat deixar-ho i anar-me a casa per estar calentet. Però com que ja havia quedat amb els meus dos super ràpid liebres (gracies Jesus i Joan, esteu contractats per la marató de BCN!!!! :campay: ) al km 15 i no volia deixar-los penjats. He arribat mort :mort: al 15, encara que he intentat posar-hi una mica d'esforç i amb els ànims i la companyia dels dos J's hem tirat endavant, i encara he fet uns 3 km mes bastant respectables. Arribant-hi als 19-20 km m'he desfet bastant, i ja nomes hem quedava arribar-hi per anar-me'n directe al llit! Sleep

Al final estic content d'haver-hi acabat, no crec que m'hagi servit com a temps de predicció de la marató però si ha sigut un esforç de debò i tinc la consciencia mes o menys tranquil.la i encara em queda algo de dignitat, je je. :dacord:

Apa, els altres ruterus poden di la seva....

Fins aviat!

Yanki.
:cargol: :pinta:

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 47
Data d'inscripció : 15/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  toni Dg Feb 14, 2010 8:27 pm

Gràcies pels ànims, jo si que he pogut veure a l'Angèlica, en aquell moment encara anava sencer, crec?

Estic d'acord, la part ràpida i gèlida de la cursa ha estat el rodatge d'escalfament. Després, a mi els Keniates ja no me'ls han deixat veure i he entrat al segon calaix.
Dubtes fins el darrer moment si em treia el paravent aquell primet que ens van donar a una Sansilvestre i que té tothom, o no me'l treia. Finalment he pensat que els del Barcelona atletisme havíem d'anar a lluïr (no se què?) i amb samarreta de tirants i pantalonets curts.
Durant la cursa de fet no m'ha calgut res més.

Aname a la cursa que si no m'assemblaré a algú altra amb el rotllo.

Sortida bé, tres primers quilòmetres de menys a més fins que he pogut estabilitzar 15 km bons a un ritme d'uns 4' 6'' de mitjana aprox i de cap. Em trobava bé i amb molt bones sensacions.
La crua realitat ha arrivat al km 18 on he tingut un pajarón gros i des de allí m'he arrossegat fins a la meta a un ritme de 4' 35'', arribant a la mateixa en plena agonia. Suposo que la febre i la gastroenteritis d'aquesta setmana han passat factura.
Si més no m'han retornat a la realitat per a modificar el repte de la marató d'aquest any.
Total 1h 28' 13''.

Salut

Com no m'han donat medalla m'he pres una estrella en arribar a casa, que com que és DORADA.......... JA, JA, JA
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  monkey Dg Feb 14, 2010 10:51 pm

os felicito a todos por el esfuerzo Laughing que a veis hecho hoy por que el dia no acompañaba con el frio que hacia Evil or Very Mad a veis sido muy valintes. lol!

monkey

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 16/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  admin Dg Feb 14, 2010 11:59 pm

Toni, Sergi i Yanki :suporters:, la secció rutera del club que mai decepciona, molt de mèrit córrer avui una mitja tot i esperant una possible nevada...

Ja em fareu arribar la foto, que la penjaré a la web del club! felicitats companys! :aplaude:

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergi Dl Feb 15, 2010 10:53 am

Hola a tots, per no ser menys jo també faré crònica de la cursa.
A les 8h havíem quedat Yanki, Toni i jo davant l'estació del nord, el fred era intens i queien floquets de neu. Shocked Foto, escalfament i a la sortida. Jo al tercer calaix i els keniates ni sé ni on estaven :snif: . Jo si vaig veure l'Angelica dos cops, gràcies pel ànims. flower
Sorto tranquil i pelat de fred (gràcies Toni per deixar-me els guants) i en cap moment trobo bones sensacions, el gluti comença a donar-me problemes a partir del qm 13 i intento arribar dignament, al final :cargol: 1h 36' 43" i cara a la marató acabar-la i prou. Aquest any no acabo de trobar-me bé i la manca de quilòmetres es nota.
Aouita t'envio la foto al teu correu perquè la pengis.
Salut i qms per tots.
sergi
sergi
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 36

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tuareg Dl Feb 15, 2010 5:19 pm

Felicidades a los tres, solo salir en las condiciones de frío y nieve ya tiene un valor añadido.
Estuve en la salida antes de que lo hicierais y lo puedo atestiguar en primera persona.
No siempre salen las cosas como queremos si, además, han habido factores externos que nos han situado en desventaja, todavía más. No lo digo por el frío sino por el hecho de haber hecho menos kilómetros de preparación o haber pasado por alguna pequeña enfermedad en los días previos.
¡Suerte y a por el siguiente objetivo!
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Husky Dt Feb 16, 2010 1:19 am

Ei!!! Ens veurem "al siguiente objetivo"!!! Al menys per fer-nos la foto de grup abans de la sortida.

Quins nervis. Em queden dues setmanes a tope i a esperar el gran dia. He fet molta feina fins aquí, n'esic molt satisfeta. Ara falta que tot rutlli segons el previst, que serà que sí. Very Happy Very Happy
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Yanki Dt Feb 16, 2010 2:06 am

La primera marato sempre es la millor... Smile jo en tinc molt bon records de la primera!

Quedem per la foto segur, a mes amb quatre ja fem equip no?

Yanki

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  toni Dt Feb 16, 2010 12:03 pm

:suporters:
Visca que cada cop siguem més a la foto, a més això de rodar abans de la cursa en companyia, val un imperi. :aplaude:

Ja veuràs, que això de la primera marató, és la que fa més il·lusió de totes.
I la que es té més nervis de totes també.

Ànims i ja queda menys per a la foto.

Toni cheers
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bubul Dt Feb 16, 2010 1:46 pm

Felicitats nois !!!
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  nu Dt Feb 16, 2010 2:44 pm

Tú sí que ets una valenta!!!!
Ànim que queda molt poquet per la súperestrena!
Estic amb tots que la primera vegada no sé si és la millor, però deixa marca i no s'oblida!
Miraré d'anar a la cantonada de Fabra i Puig amb Meridiana a veure si us veig per animar-vos.

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  spidi Dt Feb 16, 2010 5:42 pm

Yo de la primera, Barcelona 2001, únicamente recuerdo subiendo las Ramblas, sobre el kilómetro treintaymucho, como me adelantó una cuarentona (o cuarentañera) con celulitis y su espalda con un "VILADECANS" bien grande. lol!
Ah¡¡¡¡ y una foto difícl de conseguir, pues se me ve entrando en meta con un tiempo de 4.00.00. cheers
Suerte¡¡¡¡ clown clown

spidi
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 55
Ubicació : A la vera del Ebro a su paso por el Pilar

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  S(u)port-R Dt Feb 16, 2010 6:39 pm

Hola, sóc nou al forum i volia afegir algo al tema mitja marató / marató de BCN...
Rolling Eyes

Primer, moltes gràcies a l'Angelazo i filla per venir a animar i passar-me aigua durant la cursa. bounce

Segon, per mi va ser l'últim entrenament llarg abans de la marató. Vaig córrer 40 minuts abans i 20 minuts després de la mitja, en total uns 31-32km. Tot plegat va anar molt bé, tot i que no em sentia al 100% (portava molts dies sense rodar i em va faltar una mica de mentalització).

La mitja (que vaig córrer f/c Question , vull dir sense dorsal affraid ) va anar segons el programa. Primera part tranquila (47' els 10km), i anar pujant el ritme (44' els segons 10km) per acabar en 1:36. Vaig començar al final de tot i vaig anar passant gent gairebé tota la cursa.

Per últim, només dir-vos que espero que em pugui apuntar a la foto de la marató, i així serem 5 que és més que un equip!! Very Happy Laughing Smile pirat Wink Per mi aquesta serà la segona, amb un entrenament de mínims, que és el que ara mateix em puc permetre...

Felicitats a tots i força amb l'entrenament!!

S(u)port-R
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 16/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Angelazo Dc Feb 17, 2010 2:06 pm

BENVINGUT AL FORUM DEL TEU EQUIP! sunny

Vinga que aquesta vegada hi haura encara més supporters i estarem per tots 5! cheers

Per mi avui es el meu darrer entrenament abans el campeonat d'Espanya de cros, en tinc de ganes, espero i no plogui !

records !

Angelazo
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Yanki Dc Feb 17, 2010 2:51 pm

Doncs si, en aixo de les maratons quan mes millor ! Smile (Angelazo t'animes? despres del campionat una marato tranquileta pot ser relaxant i tot...) Laughing

Yanki

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Xandri Dc Feb 17, 2010 4:44 pm

Yanki, Yanki!!! No donis idees!!!!!!!! Twisted Evil What a Face

Fins ara no he escrit però sí llegit! Quan el Tuareg em va dir per tf els resultats diumenge va ser una :mort: , però després llegint els vostres comentaris almenys hi ha per on agafar-se... Espero que a la marató el fred ja no hi sigui sunny sunny sunny i pogueu donar el màxim en les millors condicions... tots 5!!!!! :lluita:
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Angelazo Dc Feb 17, 2010 6:32 pm

jejejeje...aquesta ha sigut bona yanki, de fet la nostre entrenadora segu que em possará un entrenament llarg (no tant eh!) para aquell dia, aixi puc corre i donar anims els maratonians (no els kenyatas, ehh que sempre tenen prissa) :cargol:

au ! !

Angelazo
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  S(u)port-R Dj Feb 18, 2010 12:33 pm

Pels ruteros-maratonians que entrenen avui: estareu a Can Dragó? a quina hora?

M'agradaria apuntar-me per fer les series acompanyat :campay: , però no sé si arribaré a l'hora... scratch

Fins després!

S(u)port-R
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 16/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Yanki Dv Feb 19, 2010 11:51 am

Hola S(u)port-R (renoi quin nom mes complicat te has buscat, amb parentesi i tot!)
Laughing

Una mica tard, pero per contestar-te jo l'entreno el vaig fer al mati, per la possibilitat de pluja. Espero que vas poder enganxar-te amb els companys a la tarda...

un bon entreno aixo del 4000 3000 2000 1000 ! Idea Jo nomes afeixiria un 5000 al devant!

Yanki. afro

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carlos Dv Feb 19, 2010 5:54 pm

¿Alguien va a correr en la Media de Montornés?......yo como me dejo enredar por la gentuza que tengo alrededor mío me he apuntado a la carrera cortita, es decir a la de 5Km (me huviese gustado más la de niños), bueno espero ver a alguien allí el día 28 de marzo....

:creu: así acabaré......

Por cierto ya me quedan dos semanas para volver a la pista......Sandriki que ya empiezo con el pincho....
Carlos
Carlos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 114

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Yanki Dv Feb 19, 2010 8:17 pm

Carlitos yo estoy apuntado. Tambien Toni Y Sergi.

Igual aguanto a tu velocidad... affraid los primeros 2 km... :vomita: Bueno, si quieres hacer alrededor de 1:16 - 1:17 podemos trabajar en "equipo" pero sospecho que tu rollo es bastante mas rapido incluso con periostitis... no?

yanki :pinta:

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Yanki Dv Feb 19, 2010 8:23 pm

Ondia ahora veo que te apuntaste a los 5km (eso me pasa por no leer todo lo que escribiste...

Nada nada, con los 5km no hay trato...

Yanki

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Yanki Ds Feb 20, 2010 2:05 pm

Reondia! aparte, me acaban de comentar que me equivoque de Carlos (y es que no me fije en la foto, je je). Embarassed Asi que perdona por lo de Carlitos, que no suelo usar diminutivos a menos que conozca a la persona...!

Ya decia yo que esto del foro es peligroso... :roig:

Yanki

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 11 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Següent

Tornar a dalt