Barcelona Atletisme
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Mejores posteadores
Tuareg
Curses diverses o diverses curses... Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... Voting_barCurses diverses o diverses curses... Vote_rcap 
nu
Curses diverses o diverses curses... Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... Voting_barCurses diverses o diverses curses... Vote_rcap 
Xandri
Curses diverses o diverses curses... Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... Voting_barCurses diverses o diverses curses... Vote_rcap 
admin
Curses diverses o diverses curses... Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... Voting_barCurses diverses o diverses curses... Vote_rcap 
bubul
Curses diverses o diverses curses... Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... Voting_barCurses diverses o diverses curses... Vote_rcap 
Carlos
Curses diverses o diverses curses... Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... Voting_barCurses diverses o diverses curses... Vote_rcap 
piececitos
Curses diverses o diverses curses... Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... Voting_barCurses diverses o diverses curses... Vote_rcap 
Husky
Curses diverses o diverses curses... Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... Voting_barCurses diverses o diverses curses... Vote_rcap 
menotti
Curses diverses o diverses curses... Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... Voting_barCurses diverses o diverses curses... Vote_rcap 
toni
Curses diverses o diverses curses... Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... Voting_barCurses diverses o diverses curses... Vote_rcap 

Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dc Mar 01, 2023 10:50 pm
Últimos temas
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Curses diverses o diverses curses... EmptyDt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard

» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Curses diverses o diverses curses... EmptyDt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard

» Curses diverses o diverses curses...
Curses diverses o diverses curses... EmptyDg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul

» Ha fallecido Rossend Cals
Curses diverses o diverses curses... EmptyDt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani

» campionat espanya
Curses diverses o diverses curses... EmptyDt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti

» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
Curses diverses o diverses curses... EmptyDv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg

» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
Curses diverses o diverses curses... EmptyDj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti

» MARCAS Y RANKING
Curses diverses o diverses curses... EmptyDc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos

» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
Curses diverses o diverses curses... EmptyDc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos

Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Estadístiques
Tenim 58 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Tiotidesgold

Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.

Curses diverses o diverses curses...

+23
menotti
urko
Erik
Carlos
S(u)port-R
Angelazo
spidi
monkey
Dani
iñaki
sergi
Yanki
claude
Husky
Jordi
Joan
piececitos
nu
Tuareg
Xandri
admin
bubul
toni
27 participantes

Pàgina 1 de 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Següent

Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Curses diverses o diverses curses...

Missatge  toni Dg Oct 25, 2009 3:46 pm

Hola a totes i tots.

Aquí podríem anar posant les curses que fem els de BCN atletisme de forma esporàdica i individualment.

Començo jo.

Avui he corregut la mitja marató de muntanya de Sant Llorenç Savall.
Molt bonica, això si que es córrer, tota l'estona sense trepitjar asfalt i amb unes vistes pel parc natural de Sant Llorenç que són una passada.

per contra, una mitja realment dura amb un desnivell acumulat de 1740m, un veritable trencacames.

Jo he arrivat força cansat, temps....... 2h 20' 40''. ¨Crec que ara en asfalt faria entre 1h30' i 1h 35'. Podeu veure la diferència però val la pèna.

Classificació 99 d'uns 350.

Fins demà per a fer rodatge regeneratiu.

Toni
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dg Oct 25, 2009 5:39 pm

hola, Toni has tingut una idea excelent d`obrir aquest nou tema, espero que les patatetes i la birreta t`hagin ajudat a recuperar-te d`aquest trencacames, per la meva part, avui he corregut la cursa per la vida de sta.Coloma de Gramanet, cursa de teòrics 5 km,( però hem penso que potser li manquen uns quants centenars de metres confused ), l`he pogut correr en 00:20:36, un temps molt bò encara que hi faltessin metres. cheers

el "bubul"
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  toni Dg Oct 25, 2009 6:41 pm

felicitats Raul.

Cada dia més ràpid, ara ja veuràs amida que facis quilòmetres, t'anirà agafant el "gusanillo", primer les mitges i després.... quan siguis gran.............. una marató.
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  admin Dg Oct 25, 2009 10:57 pm

Felicitats Toni i Bubul!!! Very Happy

El Funes i jo hem corregut la cursa del Cava... drunken
http://www.hoipoi.net/webs/bcnatletisme/?p=726

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Xandri Dg Oct 25, 2009 11:17 pm

Ostres Toni, només de llegir-te ja em canso! Feliccitatte a tots 4!

Aporto el meu granet de sorra en aquest post tan ben triat. Jo he corregut amb la família la cursa de la Dona de 5km i ens ha anat molt bé. La Marta (la meva tia, que aquest any s'uneix al BCN Atletisme) i jo hem format equip de tieta-neboda, i hem guanyat a la categoria! La veritat és que hem arribat plegades en 6a i 7a posició de les 8300 dones inscrites, en 19'57''. Ella també ha estat 3a veterana i 4a mare, i jo he estat 4a sènior (sempre a les portes!!!!) Smile I per acabar-ho d'adobar hem compartit podi amb la meva mare i la meva cosina Cris, que han estat 2es a la mateixa categoria de tieta i neboda (la Cris ha fet 24' i la Juani 32')!!
Així que tota una festa!! Laughing
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dg Oct 25, 2009 11:25 pm

He escrito a la vez que la Sandra y no se me ha publicado. ¿Qué habré hecho mal?

Decía que felicidades a los 4 anteriores, y que "trompa" enganchará "killer" Fu. ¿A quien se le ocurre saludar con él cerca sin pasar la meta?

También explicaba lo de la Sandra, la Marta, la Nani y la Cris, ha sido entrañable. Sandra 6ª y Marta 7ª, cogidas de la mano llegando y además de ganar su categoría tía-sobrina, han sido las mejor clasificadas de todas las parejas posibles, incluídas hermanas.

La carrera la ha ganado la María Vasco (corriendo) en 19'01" lo que hace pensar que igual el circuito era algo más largo, pero eso es lo que menos importa.
http://picasaweb.google.es/lh/sredir?uname=angelitacanoromero&target=ALBUM&id=5396624436496677473&authkey=Gv1sRgCIO6_oD8gdK48gE&invite=CKf50_sI&feat=email
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  nu Dl Oct 26, 2009 1:29 pm

Felicitats Bubul, veig que al final et vas decidir! Jo res de res, els bessons marxaven d'excursió a la mateixa hora i m'havia de quedar amb el peque. Ara, a la de Sant Andreu hi vaig segur...
Felicitats a les tietes-nebodes i a tots els altres nois. Vaja moral Toni!
Per cert Funes, què li passava ala balança, tant pujar i baixar? Que et volien regatejar litres de cava, o què?

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dl Oct 26, 2009 1:36 pm

Veig que ha sigut un cap de setmana pletòric pel nostre club, Felicitats a tothom.
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Cross d'Olot

Missatge  Tuareg Dl Nov 02, 2009 10:24 am

La Maria Rosa Busquets, al seu debut a Barcelona Atletisme, ha arribat tercera de la categoria Veteranes B del Cross d'Olot.

Benvinguda i felicitats.
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Xandri Dg Nov 08, 2009 11:17 pm

Molt bé Rosa, always la primera!!!

I els de la Behovia, explicaran la seva experiència o què?
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  piececitos Dl Nov 09, 2009 11:08 am

RESULTADOS FIN DE SEMANA
David Tortosa, posición 236º, cat Sen. 169º, 20km Carrera Pedestre Behobia San Sebastian, tiempo - 1.15.05;
Jesús García, posición 422º, cat Sen. 303º, 20 km Carrera Pedestre Behobia San Sebastian, tiempo - 1.17.20;
Joan Teran, posición 1869º, cat Sen. 1297º, 20 km Carrera Pedestre Behobia San Sebastian, tiempo - 1.24.54;
Rosa Busquets, Cros de Sant Hilari Sacalm, 2ª veterana B, distancia 3060 mts, tiempo - 15,39
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  admin Dl Nov 09, 2009 4:08 pm

Deu n'hi dó l'aventura de la Behovia... affraid

En resum, la millor cursa de ruta que he fet en tota la meva vida!

L'ambient no te res a veure amb cap altre cursa, hi ha tant públic com la recta final de la Jean Bouin, però multiplicat per 20 quilòmetres, i a sobre, es deixava la veu animant fins i tot sota les tres tempestes que ens van caure durant la cursa. Espectacular!.

L'organització impecable, vaig anar Vitòria-Behovia amb un dels autocars que havien muntat des de diferents llocs, la sortida es feia en tandes de calaixos, a les 11h els dos primers, a les 11 i 10 uns altres (durant aquests minuts s'apropaven a la sortida), durant la cursa els avituallaments no s'acabaven mai (de llargada i de quantitat) i un cop acabada, no havia arribat literalment al taulell del guarda roba i ja tenia un voluntari donant-me la bossa... i 10 minuts després, ja tenia un sms amb la meva classificació i el temps...chapeau!

Molt per apendre la cursa dels bombers, boin, mercè, etc...

Respecte a la meva cursa, molt content! (encara que el meu mister diu que en un altre any he de baixar de 1h10'... Suspect ) vaig sortir en el segón calaix amb unes 1500 ¿? persones davant, cosa que va fer que començes moooolt tranquil i fins al km 3 o 4 no pogués començar a córrer a ritme de veritat. Pensava que faria sobre 1h 20' tenint en compte la rasca+pluja+vent que feia, però al final 1h 15' corrent a ritme, amb força al final i sense arribar gaire destrossat.

Respecte al Jesús i al Joan, estaven molt contents i també sorpresos positivament per la seva marca (tenint en compte que van fer una amagada de no presentar-se a la sortida després de viure en les seves carns el vent que fotia a donosti...)

L'any que vé proposo fer una sortida en grup per córrer aquesta cursa, que dieu? búbul, toni, xènio, sergi, enric, etc...

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Joan Dl Nov 09, 2009 6:17 pm

Ha sido un fin de semana imborrable, mucha gente nos habia recomendado esta carrera y ayer 5 minutos antes de la salida bajo un temporal a la "vasca" lo entendí. Dos horas antes hubo un conato de abandono por nuestra parte tras ser víctimas de un mini tornado a la salida de la pensión en Donosti, superamos nuestros miedos y nos fuímos rumbo Irun en trenes especiales habilitados por la organización. En el tren sólo hablaban y se reian los vascos, la gente de fuera teniamos cierta cara de temor. Una vez en la salida el speaker tampoco ayudaba anunciando fuertes ráfagas de viento en el alto de Gaintxurizketa y en la entrada en San Sebastian y por si esto fuera poco olas que pasaban por encima del puente del Kursaal justo 500metros antes de la llegada. Nos encontramos con David y le confirmamos que era cierto. El speaker pidió precaución y la gente se puso a gritar a lo William Wallace, en ese momento me dí cuenta de dónde estaba y el porque me habían recomendado tanto esta carrera.

Despues 20 km de tormentas en carrera, toboganes constantes y gente animando a los dos lados del circuito durante toda la carrera, algo impensable en Barcelona y más con la que estaba cayendo. El año que viene tenemos que montar otra expedición.

David en breve la podras comparar con otra de las "grandes",la San Silvestre Vallecana que aprovecho para recordarte que desde este sabado estan abiertas las inscripciones.

Joan
Joan
Joan
començo/a a escriure
començo/a a escriure

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 20/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty gesta

Missatge  Jordi Dt Nov 10, 2009 12:37 am

Prueba gráfica del por qué antes de la carrera casi 5000 personas se fueron de pinxos Embarassed qué grandes los valientes!!

el speaker no veía al ganador hasta que lo tuvo encima, de locos, y los paraguas qué recios, ahí no se movía nadie Shocked .


http://www.corriendovoy.com/video.php?id=117&video=8891
Jordi
Jordi

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 06/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Husky Dt Nov 10, 2009 1:10 am

Pero, pero, pero bueeeeenooooooo!!!!

Això és una crònica emocionant! Moltissimes felicitats a tots per la gran experiència.

David, GRANDE, eres muy GRANDE!!!!!

I enhorabona pel Cros a la Rosa Busquets. M'alegro molt de tenir-te de companya de club!

Mireia
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  admin Dt Nov 10, 2009 1:27 pm

Husky! Embarassed
Quan facis la marató, prepara't pels meus crits d'ànims! Wink

Per cert, el més valent entre tots, el Jesús! que va sortir amb la samarreta de tirantets del BCN Atletisme... la meva es va quedar a la motxilla.

Joan, m'apuntaré a la Vallecana, encara que és possible que sigui tiet just per aquestes dates, i si és així, m'hauré de conformar amb la san silvestre vitoriana... per cert, no anaves a fer 1h30' ¿? Wink

Curses diverses o diverses curses... Behovia

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dt Nov 10, 2009 2:06 pm

Estíc amb tu, Mireia, "vaya crònica" affraid això ni en puyal, sona a experiència apasionant, tornados pale ,onades,tempestes,tobogàns i gent cheers aguantant el xafec i el mal temps per animar el personal, sona molt bè. Very Happy

bubul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  nu Dt Nov 10, 2009 2:26 pm

Home Bubul, sonar devia sonar tot molt, però pintar bé no gaire...

Veient el vídeo i les fotos he entès perfectament que alguns tinguéssiu ganes de fer-vos enrere amb aquestes condicions meteorològiques... I justament per això té un mèrit acollonant. Moltísimmes felicitats! I quin goig de públic, contra viento i marea...

Impossible is nothing!

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  toni Dt Nov 10, 2009 7:50 pm

Moltes felicitats a tots els valents de la tempesta i la valenta del cros (que no ha dit res però ahir uns que hi van anar van dir que deu n'hi do de les condicions amb un vent que feia enrere a ala pujada).

Jo després de llegir-ho tot.

Per una cursa divertida que hi a a l'any.

Jo no me la vull perdre

per tant el proper any m'apunto a l'expedició.

Toni
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  admin Dc Nov 11, 2009 2:10 am

He trobat una foto i el vídeo del jesús! Very Happy

http://www.corriendovoy.com/video.php?id=117&video=8906

Curses diverses o diverses curses... FELIX%20SANCHEZ%20Copyright%20%C2%A9_093

I suposo que aquí deu estar el Joan... Rolling Eyes

http://www.corriendovoy.com/video.php?id=117&video=8913

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Cros de Salt

Missatge  Tuareg Dt Des 01, 2009 4:38 pm

Debut del nuevo atleta de Barcelona Atletisme, Paco del Río, en el Cros de Salt. En la categoría Veterans B ha ocupado la 4a posición.
Felicidades Paco y bienvenido. Very Happy
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Xandri Dt Des 01, 2009 8:05 pm

I a la Marató de San Sebastián, el Claude, que no tinc massa clar si ha fitxat pel Barcelona ATletisme o no aquest any, ha fet marca personal superant la barrera de les 3h. alien
406 359 CLAUDE GARCIA FITO 09/06/1967 ATLETES D'ALTAFULLA M VET-M 2:59:41 2:59:19 1:29:27
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  toni Dj Des 03, 2009 12:33 am

Ostres, felicitats al Claude

i.........................................

A veure si pot fer de llebre per la marató de BCN, que a mi ja m'agradaria d efer la seva marca.
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  claude Dv Des 04, 2009 4:03 pm

Gracias a los dos !!!
Ha sido duro conseguirlo pero todos los esfuerzos para lograrlo han valido la pena. Ahora disfruto de esta victoria sobre mi mismo (el reto que me puse hace 2 años) , y me toca descansar...

Vuelvo con Bcn Atletisme este mismo mes de diciembre para empezar el entreno "pista" , aclaré a Sandra que la temporada de pista la paso con vosotros y la ruta con los Atletes d'Altafulla.

En cuanto a hacer de liebre, lo siento pero ya no estaré en condiciones físicas de acabar la maratón de Barcelona. Se acabaron los entrenos largos y me tocan mas series que otra cosa ahora.
Pero no te preocupes, Toni, hay liebres oficiales que en un principio lo harán MUCHO mejor que yo !!!!
En todo caso, que te vaya bien el entreno !!!!!!!
claude
claude
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 30
Data d'inscripció : 01/05/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  nu Dv Des 04, 2009 11:59 pm

Felicidades Claude!

Seguro que en la pista lo harás tan bien como te ha ido en la maratón! Contamos contigo. A lo mejor nos encontramos otra vez lanzando jabalina para la Lliga Wink ...

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum