Barcelona Atletisme
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Mejores posteadores
Tuareg
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_rcap 
nu
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_rcap 
Xandri
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_rcap 
admin
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_rcap 
bubul
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_rcap 
Carlos
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_rcap 
piececitos
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_rcap 
Husky
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_rcap 
menotti
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_rcap 
toni
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_lcapCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Voting_barCurses diverses o diverses curses... - Página 10 Vote_rcap 

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dc Mar 01, 2023 10:50 pm
Últimos temas
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 EmptyDt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard

» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 EmptyDt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard

» Curses diverses o diverses curses...
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 EmptyDg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul

» Ha fallecido Rossend Cals
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 EmptyDt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani

» campionat espanya
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 EmptyDt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti

» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 EmptyDv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg

» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 EmptyDj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti

» MARCAS Y RANKING
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 EmptyDc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos

» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
Curses diverses o diverses curses... - Página 10 EmptyDc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos

Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Estadístiques
Tenim 58 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Tiotidesgold

Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.

Curses diverses o diverses curses...

+23
menotti
urko
Erik
Carlos
S(u)port-R
Angelazo
spidi
monkey
Dani
iñaki
sergi
Yanki
claude
Husky
Jordi
Joan
piececitos
nu
Tuareg
Xandri
admin
bubul
toni
27 participantes

Pàgina 10 de 11 Previ  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Següent

Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Husky Dc Set 29, 2010 11:28 pm

Benvolguda Alèxia,

no se si dir-te, mooooolt bé, iuju, enhorabona i totes aquestes coll...nades que ens diem quan volem fer-nos els simpàtics, o dir-te directament que si coincidim en un 10000, ni se t'acudeixi posar-te davant meu perquè el vegi el cul tota l'estona (en la llunyania o ni això) perquè et faré la traveta. :serra:

Res, que és un gust tenir-te de companya!!! bounce Wink Evil or Very Mad (Ai, no, aquesta icona se m'ha colat) Laughing Laughing Laughing
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Xandri Dj Set 30, 2010 9:23 am

Huskyni... en lloc ded tantes amenaces menys saltades d'entrenament!! Dimarts se n'estaven fotent un de guai... i ja te'n porta un d'avantatge! Be careful my dear!! Very Happy
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  nu Dv Oct 01, 2010 11:38 pm

És veritat, ens vam marcar un fartleck que déu-n'hi-do. Ei, i contenta pq el vaig aguantar bé. Però en el meu cas, i per sort teva, no crec que arribi mai a poder mostrar-te el meu """culet""" (entre moltes cometes), pq en una cursa sempre aniré per darrere teu... Però l'Alèxia promet. A veure quan us veiem a totes dues en acció.

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty JAJAJAJAJA

Missatge  Alèxia Ds Oct 02, 2010 12:01 am

Tranquil·la Mireia, per anar al teu ritme encara em queda molt. bounce bounce bounce bounce bounce
El proper 10mil a veure si el podem fer juntes. pale pale affraid
Gràcies Núria per allò de "promet", m'esforçaré per millorar. :campay:
De moment, aquest diumenge, a veure què tal els 3000. :menjo:
:party1: ànims a tots els que correu diumenge :party2:
Alèxia
Alèxia
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 20/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Husky Ds Oct 02, 2010 7:17 pm

Ei Alèxia, que jo l'any passat no vaig baixar de 54' !! Això sí, tinc alres satisfaccions com la de veure els resultats de la cursa d'Horta i comprovar que he estat la 12a. dona (i segurament n'hi ha havia poques o cap més jove que jo per davant, no surten els anys). I la més important, haver fet la marató de Barcelona. Sóc lenta però segura, que és prou important.

No he sigut mai bona amb el fons, però m'agrada, i on si que potser et porto avantatge és en que se "correr" millor un 10000, no més ràpid.

I la Nuria quan si posa, deixa-la anar. Baixa de 25' en un 5000!!

Fins molt aviat
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  toni Ds Oct 02, 2010 7:35 pm

s'ofereix servei de llebre :cargol: a bon preu,

total unes :campay: i una boss de patates.


A disposar :fan:
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty mitja de Collserola

Missatge  toni Dg Oct 03, 2010 12:53 pm

A otra cosa mariposa.

Avui hem corregut el Sergi, el Raul i Jo la mitja marató de Collserola.

La temperatura era força bona, però hi havia molta humitat.

La veritat és que el recoorregut é molt maco i a més a tocar de Barcelona, això si és una mica durilla i com deia l¡anunci.....


PESAN LOS AÑOS I LOS KILOS de més respecte a fa tres anys que la vaig correr, a més han canviat el recorregut i és força més lent.

Res, ja està bé d'excuses, m'ho he passat molt bé, bona comanyia i bones sensacions, finalment he quedat 84 de la general amb 1h 56' 20''.

Demà a regenerar.

Toni
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty II Cros contra la violència de gènere

Missatge  Alèxia Dg Oct 03, 2010 9:07 pm

Ei companys!!!
Felicitats per l'organització (entre ahir i avui, vaja currada!). :aplaude:

El temps no el tinc clar, perquè he parat el crono tard, crec que 13:30 (+ o -) i no sé ben bé què he tardat en fer cada volta, tot i haver-ho mirat: a la 1a m'ha semblat veure 3:27 (molt ràpid, no?, a la segona 8 i algo, resumint:

:sid: MUCHO TODAVÍA DE APRENDER HAS, mi querido padawan :lluita:

total: 6a i contentíssima cap a casa. Laughing
Com deia l'slogan d'ahir: tornarem a lluitar, tornarem a córrer. :dacord:
Alèxia
Alèxia
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 20/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  nu Dg Oct 03, 2010 9:14 pm

Primer diumenge de madrugón atlètic. M'estimo més córrer a la tarda o més avançat el matí. En qualsevol cas, això no afecta la meva "tortuguil" capacitat de fondera i d'atleta patatera en general.
Avui, 15'. Per a mi no està gens malament. Però també he pecat d'anar masa ràpid a pricipi i m'he arrossegat la darrera volta. En qualsevol cas, contenta d'haver fet un entrenament extra, i més desprès del machaque d'entreno de natació de dissabte a la tarda. Segur que he cremat per endavant les calories del dinr "diumengil" a casa la mama.
I pel que fa a la organització, per la nostra part, tot molt bé. Molts nens i nenes amb ganes, algun plor i alguna caigudeta. Però ben egrescats i amb els papes amb la càmera de fotos sempre a punt. Una anècdota: crec que un nen (amb melena rosseta i cara angelical) que ha guanyat la seva cursa, ho ha fet per "coll__s", desprès que en Germán i la Juani consecutivament li diguéssin que la cursa de les nenes era desprès... Jajajaja!

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dl Oct 04, 2010 10:52 pm

Ahir 3 pataterus vam correr per collserola, el Toni 1:56:22 i 84 posició, Sergi 2:14:12 i 224 posició i Raul 2:20:17 i 277 posició, una cursa molt bonica peró molt dura affraid 21.097m i 700m de desnivell, jo del 17 al 19 vaig patir ràmpes :lluita: :serra: , peró amb uns quants estiraments tot arreglat, despres per celebrar-ho m`en vaig anar amb la familili a comer pulpo a feira i una botellita de vino túrbio drunken drunken bien fresquito, migdiada Sleep i per la tarda a ballar pasodobles,merengue i salsa :suporters: .
Avui estic destrossat pero mas feliz que un ocho

bubul.
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dl Oct 18, 2010 12:37 pm

Ahir vaig correr a Sabadell, 10 kilometrets (46`56"), una cursa una mica rara, no vem sentir ni el tret de sortida i gairebé vaig sortir de la cúa Evil or Very Mad , peró poc a poc vaig poder avançar el personal (encara que havia un carrer tant estret que havies d`anar en compte de no menjar-te els retrovisors dels cotxes aparcats) i el final una mica xungo, uns 200 o 300 metres en pujada a tota llet i amb ganes d`"hechar la papa" :arroja: peró va estar bé.

Bubul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dg Oct 24, 2010 9:10 pm

Avui cursa de 10k (marató del mediterrani), per fí una cursa plana o gairebé, al final 45`20" , 23`04"-22`16" i 286 de la general.

apa "ahí queda eso"

bubul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dg Oct 24, 2010 10:36 pm

Molt bé Búbul, cada cop millor. Very Happy
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  piececitos Dl Oct 25, 2010 4:40 pm

Muy, pero que muy bien.

http://www.elsesports.cat/noticia/907446/poliesportiu/Mari-Carmen-Gonzalez-simposa-en-la-sisena-edicio-de-la-Cursa-de-la-Dona
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dl Oct 25, 2010 6:20 pm

Pues si Piececitos, muy bien las nuestras en la Cursa de la Dona, la Marta 4 veces en el podium, 3a de la general a 9 segundos de María Vasco y a 20 de Mari Carmen Gonzalez Reina, 1a Veterana A, 1a Madre y 1a de grupo tia-sobrina con Cristina.
La Cristina 1a tia-sobrina con Marta y 45 de la general.
La Laura y la Irene 3as hermanas y 4a y 8a de su categoría.
También han salido la Nuria y la Nani corriendo en 29 la primera y en 31 la segunda (33 veterana C), la Rosa Busquets 8a Veteranas B y, caminando la Sandra acompañada de Maeva y la madre de Cristina en 49 minutos de paseito.
Una divertida matinal de solidaridad.
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  bubul Dt Oct 26, 2010 2:40 pm

Sembla que per fí tinc data d`operació :fan: , si la cosa no s`esguerra dv em dirán quan serà Very Happy , el que si m`han assegurat es que serà aquest proxim mes de Novembre.
Sembla ser que la seguretat social ha posat en marxa un nou sistema informàtic i per raóns paranormals scratch , de tant en tant , esborra alguna sol.licitut No (como en la ruleta rusa, me habia tocado a mí ser eliminado del sistema :kaput: , ja,ja,ja)
al final he trucat a l`hospital i m`han dit que ja els hi semblava raret confused no tenir llista d`espera, que gairebé no els hi arribaven pacients (jodete i baila y ellos tan tranquilos Sleep Sleep Sleep )
apa que aquestes histories de funcionàris (jo soc un d`ells) ja me les conec. ja,ja,ja.....

fins aviat

bubul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dv Nov 12, 2010 1:41 pm

El domingo corro el Cross de Mataró. Si la información respecto a las inscripciones es la correcta, puede darse la curiosa circunstancia que suba al podium en segundo lugar de mi categoría y, al tiempo, quede el último. Si mis tendones me lo permiten y acabo la carrera, ese será el resultado lógico, el otro participante fue el año pasado campeón de España de media marathon de nuestra categoría y, aunque he mejorado mucho en fondo, no estoy en condiciones de disputar en 5 kms a alguien de ese nivel. Aún así, todos lo sabeis, si puedo, intentaré ganar pero seguramente deberé conformarme con ganar al máximo número posible de participantes de las categorías de veteranos más jóvenes. Twisted Evil
Después de la carrera os informaré del resultado. cheers
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dg Nov 14, 2010 8:15 pm

Finalmente he subido al pódium como primero y ha habido un segundo que no aparecía entre los inscritos, no lo tenía controlado pero casi le he aventajado en 2 minutos. El favorito no se ha presentado.
Estoy contento por haber ganado por primera vez (de forma oficial ya que el año pasado fui el primer M50 en Sonseca pero la categoría era de 45 en adelante) un cross en mi categoría. Contento porque siendo uno de los dos más viejos (el segundo también nació en 1955) he llegado el 31 de los 51 mayores de 35 años que hemos llegado a meta. Very Happy
Y, también contento porqué mis tendones me han respetado y no me han impedido correr en ningún momento. Question
Respecto al tiempo, 21'16" no está mal comparado con el de hace dos temporadas que fue cerca de 23' aunque puede que en aquella ocasión fueran 500 metros más de distancia.


Editat per darrera vegada per Tuareg el Dl Nov 22, 2010 5:33 pm, editat 1 cop en total
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Xandri Dg Nov 14, 2010 8:59 pm

Muy bien Alonso! Ya era hora de que ganaras un cros después de tantos años corriendo... Laughing

Congratulations! cheers
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dl Nov 22, 2010 4:02 pm

Ayer otro cross y un resultado aceptable. No salí muy motivado tanto por el número de pasos por meta como por el hecho de salir todos juntos, desde juveniles a veteranos. Llegamos a meta más de 190. Quedé el 70 y 8º de mi categoría que creo era de mayores de 35 años federados.
Durante los primeros 10 minutos aún mantuve la concentración ya que tenía un atleta de referencia al que seguía de lejos, pero en las 2 últimas vueltas, cuando llegando al penúltimo paso por meta fui doblado por los 6 primeros de la general, la perdí por completo, en esa vuelta me dediqué más a animar al Dani y al Marc que a centrarme en mi competición. La última vuelta no tuvo ningún aliciente salvo pensar en el durísimo repecho final que había visto me favorecía respecto a los que iban a mi alrededor. Cuando vimos de lejos el último giro empezaron a cambiar mis acompañantes, por mi parte les dejé hacer y, en cuanto giramos cuesta arriba aceleré con fuerza adelantándolos a todos y casi alcanzando a la grupeta anterior. En definitiva poco fondo pero rapidillo.
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dl Nov 29, 2010 4:40 pm

Por segunda semana consecutiva, Eric Sivill se ha clasificado primer junior en un cross. Ayer fue en Sant Coloma de Gramanet, después del triunfo de la semana pasada en Sant Boi.
Very Happy
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Husky Dl Nov 29, 2010 8:39 pm

Èrik, vingaaaaaaa guapissim, palannnnteeeeeeeee!!!!!
Desitjo que et sentis bé i continuis amb il·lusió i força, molta força.

Rep una abraçada d'aquesta veterana (tocahuevos) hooligan dels jovenets, que sempre segueix les vostres notícies per veure com et va a les competicions.

Fins a sempre.
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Xavi Casas al Amorós

Missatge  Tuareg Dc Des 01, 2010 11:11 am

El Xavi Casas quedó el 16 de la general y 12 senior en Santa Coloma, como se inscribió sobre la marcha no aparece el club y se nos había pasado.
¡Venga XAVI, entrena! que te necesitamos para reforzar los equipos. Very Happy
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Tuareg Dl Des 06, 2010 10:52 am

En mi primer duelo por una victoria en un cross fui derrotado por 18 segundos. No es la primera vez que lucho por un puesto pero si la primera en la que lucho por ganar y, como he dicho antes, he salido derrotado. Fue ayer en Valls. Al salir se situó delante mio pero le adelanté pensando que ya no intercambiaríamos las posiciones. No fue así, a punto de hacer el giro de 180º de la primera vuelta se me adelantó con un pequeño cambio. Seguí al ritmo que iba y, subiendo, volví a adelantarle y distanciarme unos metros (no fueron suficientes). Solo dar el segundo y último giro de 180º empezando la última vuelta me cambió como si fuera un ciclista sacándome muchos metros de golpe, pensé que se hundiría por cambiar tan fuerte y mantuve el ritmo. Esta vez no fue así lentamente incrementó más la distancia y, al final, 18 segundos me separaron de la victoria M55.
Lectura negativa, solo estábamos los dos de la categoría (por tanto quedé último). Lectura positiva, gané a todos los M50 y también a los más viejos.
En definitiva una nueva carrera y una nueva experiencia. Cuando acabe de aprender (a mi edad) me llevarán a enterrar Very Happy
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty SANSI de LLoret

Missatge  toni Dg Des 19, 2010 9:56 pm

Hola a totes i tots,

Avui érem un munt del Barcelona atletisme a la Sansi de LLoret.
Cadascú que expliqui la seva.

Jo, després que divendres em va caure la moto a sobre sortint d'un semàfor i tenint el peu de color morat, no sabia si finalment sortiria. Després de rodar una miqueta finalment he sortit i després de dos quilòmetres de dolor un cop ben escalfat ja he començat a córrer.

Bones sensacions de menys a més i al final 20' 04''. Estic content i satisfet.

Com he dit al començament, faraons i tot que diguin la seva.
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Curses diverses o diverses curses... - Página 10 Empty Re: Curses diverses o diverses curses...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 10 de 11 Previ  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum