Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
Estadístiques
Tenim 58 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Tiotidesgold
Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.
Curses diverses o diverses curses...
+23
menotti
urko
Erik
Carlos
S(u)port-R
Angelazo
spidi
monkey
Dani
iñaki
sergi
Yanki
claude
Husky
Jordi
Joan
piececitos
nu
Tuareg
Xandri
admin
bubul
toni
27 participantes
Pàgina 5 de 11
Pàgina 5 de 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Re: Curses diverses o diverses curses...
Carlos, cuando empieces con el pincho, me podré apuntar para que me enseñes de cara a la liga, pq supongo q me tocará...
nu- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009
Hola,
No pasa nasa "yanki" ya me gustaría con sólo porder acabar una media... de momento me conformo con tirar la jabalina en condiciones, y creo que este año será posible.
Nu nos vemos en la pista para practicar la jabalina para la liga.....
Saludos,
Carlos
No pasa nasa "yanki" ya me gustaría con sólo porder acabar una media... de momento me conformo con tirar la jabalina en condiciones, y creo que este año será posible.
Nu nos vemos en la pista para practicar la jabalina para la liga.....
Saludos,
Carlos
Carlos- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 114
En el Campeonato de Catalunya Júnior,
Irene 4a en 200
Irene 4a en 200
Tuareg- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 208
En el Campeonato de España de Cross por Clubs.
Angélica 43 en el Cross Largo Sénior
Angélica 43 en el Cross Largo Sénior
Tuareg- soci/a fundador
Campeonato de España a campo travesa por clubs
Hola a tots,
Abans que res, perdoneu que no hagui compartit la meva experiencia en el Campeonat d'Espanya de cros per clubs.
Vaig anar acompanyada pel meu support i Joaquim i de la petita i valenta Raquel, va ser un viatge llarg fins arribar a Miranda de Ebro que era on estava el hotel. Després de dinar vam anar tots a veurà el lloc de la competició i estirar les cames una miqueta.
Jo em vaig espantar al veura que semblava un "camp de patates" després de la collita vaig pensar: Aquí ens trancarem els turmells.....en fi.
Al día següent, dia de la competicio 21 de febrer va ploura i tot el terrein va millorar moltisim. Va ser una competéncia dura amb molt de fred i d'aire.
Malgrat aixó vaig tenir molt bones sensacions abans i després del cros. Per equips vam quedar en sisé lloc e individual en el lloc 43, quasi 42 (doncs vam arribar juntes!) quasi me la menjo .
Gracies pels anims i ara a possar nous objetius
Abans que res, perdoneu que no hagui compartit la meva experiencia en el Campeonat d'Espanya de cros per clubs.
Vaig anar acompanyada pel meu support i Joaquim i de la petita i valenta Raquel, va ser un viatge llarg fins arribar a Miranda de Ebro que era on estava el hotel. Després de dinar vam anar tots a veurà el lloc de la competició i estirar les cames una miqueta.
Jo em vaig espantar al veura que semblava un "camp de patates" després de la collita vaig pensar: Aquí ens trancarem els turmells.....en fi.
Al día següent, dia de la competicio 21 de febrer va ploura i tot el terrein va millorar moltisim. Va ser una competéncia dura amb molt de fred i d'aire.
Malgrat aixó vaig tenir molt bones sensacions abans i després del cros. Per equips vam quedar en sisé lloc e individual en el lloc 43, quasi 42 (doncs vam arribar juntes!) quasi me la menjo .
Gracies pels anims i ara a possar nous objetius
Angelazo- acabo/a d'entrar
- Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 18/01/2010
felicitats Angelazo!!!! molt rebe! i als pisterus veterans tambe!
Yanki- soci/a de junta
- Nombre de missatges : 47
Data d'inscripció : 15/12/2009
Enhorabuena angélica creo que as que dado muy bien por lo que se vio en la tele parecía un circuito muy rápido, lo malo seria el frío que parecía que hacia y sobre todo el aire que hace mas duro el cross.
monkey- Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 16/11/2009
Ei!!!!!!!!!!
Ahir l'Èrik, el més jove dels nostres, va ser 6è al seu Campionat de Catalunya, el Juvenil, havent fet marca personal de tots els temps a la semi, amb 2'01''68.
Congratulations neng!
Ahir l'Èrik, el més jove dels nostres, va ser 6è al seu Campionat de Catalunya, el Juvenil, havent fet marca personal de tots els temps a la semi, amb 2'01''68.
Congratulations neng!
Xandri- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 157
Felicidades Eric
Tuareg- soci/a fundador
Impresionant resultat!!!!! Felicitats Erik!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yanki
Yanki
Yanki- soci/a de junta
Felicitats Erik !!!
Jo aprofito l`avinantesa per fer la crònica de la cursa de Sant Boi de 10K, bastant durilla, primer es baixa i despres es puja, sobretot del 8 al 9 la pujada es fà notar .
el millor de tot, peró, la Banda de música donava un aire de festa.
El resultat considero que és prou bó, el primer 5k en 21`12" (a 4`15" el km), el segón en 23`52" ( a 4`45" el Km, una mica lent, però la pujada pica), total 45`04".
Molts ànims als Maratonians !!!
bubul
Jo aprofito l`avinantesa per fer la crònica de la cursa de Sant Boi de 10K, bastant durilla, primer es baixa i despres es puja, sobretot del 8 al 9 la pujada es fà notar .
el millor de tot, peró, la Banda de música donava un aire de festa.
El resultat considero que és prou bó, el primer 5k en 21`12" (a 4`15" el km), el segón en 23`52" ( a 4`45" el Km, una mica lent, però la pujada pica), total 45`04".
Molts ànims als Maratonians !!!
bubul
bubul- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 149
Felicidades !!!!
Carlos- soci/a fundador
Enhorabona Èric!!!! Quin marcote!!
Una abraçada
Una abraçada
Husky- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 111
Molt bé Raul,
Potser vas pecar de córrer molt al començament.
Ara només cal buscar un 10 Km planet i fer marca, si podem coincidir en algun després de la recuperació de la marató, podem donar-te un cop de mà amb la marca.
Toni
Potser vas pecar de córrer molt al començament.
Ara només cal buscar un 10 Km planet i fer marca, si podem coincidir en algun després de la recuperació de la marató, podem donar-te un cop de mà amb la marca.
Toni
toni- soci/a accionista
- Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009
Gracies Fiera !!! molta sort
bubul- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 149
Mitja Barcelona
Hola a todos,
En la revista Runner's de este mes aparece un reportaje de la mitja de Bcn con una foto muy chula en la que aparece Yanky luciendo los colores y un servidor con pinta muy hortera.
Sandra, entenderia que el domingo no me envies los entrenos después de ver la foto pero en mí defensa diré que hacía mucha rasca.
Qué lástima que no salga el Jesús que le acompaño más Km's.
En la revista Runner's de este mes aparece un reportaje de la mitja de Bcn con una foto muy chula en la que aparece Yanky luciendo los colores y un servidor con pinta muy hortera.
Sandra, entenderia que el domingo no me envies los entrenos después de ver la foto pero en mí defensa diré que hacía mucha rasca.
Qué lástima que no salga el Jesús que le acompaño más Km's.
Joan- començo/a a escriure
- Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 20/09/2009
Pues si, lastima tambien que no vi al fotografo ya que en vez de la cara de sufrimiento hubiese sonrreido como si estuviera disfrutando de unos kilometros de ocio y relajacion....
Bueno, la proxima.
En la foto al Jesus no se le ve porque estaba delante haciendonos pista libre El Joan parece que este corriendo en Siberia y no en Barcelona...
Ta luego,
, er yanki.
Bueno, la proxima.
En la foto al Jesus no se le ve porque estaba delante haciendonos pista libre El Joan parece que este corriendo en Siberia y no en Barcelona...
Ta luego,
, er yanki.
Yanki- soci/a de junta
Sí, sí, sí!! L'hem vista aquest matí (la foto)! I la veritat és que durant un parell de minuts tirant a curt, només hem vist el Yanki amb la samarra vermella... és a dir... que quasi la pinta hortera de l'acompanyant passa desapercebuda però no ha estat així!!
Ara que sou famosos... podreu entrenar amb nosaltres?
Ara que sou famosos... podreu entrenar amb nosaltres?
Xandri- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 157
No se no se, a mi ja m'han trucat amb un contracte molt gros de Nike per fer de "poster boy"...
be de moment el dissabte passare per CD per fer els meus 30 minutets i els progressius i per firmar autografs. O Si voleu puc firmar les vostres copias de RW, he he.
yanki
be de moment el dissabte passare per CD per fer els meus 30 minutets i els progressius i per firmar autografs. O Si voleu puc firmar les vostres copias de RW, he he.
yanki
Yanki- soci/a de junta
Ei, penjeu la foto, no? Tant fardar, que es vegi!
nu- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 192
es que no es digital... a mi em va costar 3.50 eurus, caram, si que es car la revisteta aquesta!
Yanki- soci/a de junta
Comienzo de temporada al aire libre (se tenía que llamar al aire y ya está¡ ).
Criterium de lanzamientos en Monzón, y co mo he llegado tarde me he perdido pode hacer el martillo (se hacían los cuatro lanzamiento para lanzador completo).
Peso: como siempre, 8,45.
Jabalina: hombrto dolorido: 26,80.
Disco: marcón personal, 23,90.
Ahora a seguir preparando el cuatro vallas para el de clubs
Criterium de lanzamientos en Monzón, y co mo he llegado tarde me he perdido pode hacer el martillo (se hacían los cuatro lanzamiento para lanzador completo).
Peso: como siempre, 8,45.
Jabalina: hombrto dolorido: 26,80.
Disco: marcón personal, 23,90.
Ahora a seguir preparando el cuatro vallas para el de clubs
spidi- soci/a de junta
- Nombre de missatges : 55
Ubicació : A la vera del Ebro a su paso por el Pilar
Spidi, viendo tus marcas, y aprovechando mi momento de incremento de peso, igual me planteo competir contigo en tus pruebas
Puede que en el peso me ganes pero en el resto ya veríamos jajaja
Puede que en el peso me ganes pero en el resto ya veríamos jajaja
Tuareg- soci/a fundador
Hola,
Este fin de semana he hecho la jabalina y no ha ido nada bien..... he tirado 38 metros...DIOS eso no lo he tirado nunca, ni cuando era junior.....jejeje pero bueno con esa marca seguro que la mejoro este año...
Lo malo es que con el tiempo que llevo que no hago nada de entreno he notadoque me ha costado mucho tirar.
Y espero que nuestro compañero "Joan" (creo) no se haya hecho ninguna lesión importante en la rodilla haciendo jabalina, ánimo!!!!
Saludos,
Carlos
Este fin de semana he hecho la jabalina y no ha ido nada bien..... he tirado 38 metros...DIOS eso no lo he tirado nunca, ni cuando era junior.....jejeje pero bueno con esa marca seguro que la mejoro este año...
Lo malo es que con el tiempo que llevo que no hago nada de entreno he notadoque me ha costado mucho tirar.
Y espero que nuestro compañero "Joan" (creo) no se haya hecho ninguna lesión importante en la rodilla haciendo jabalina, ánimo!!!!
Saludos,
Carlos
Carlos- soci/a fundador
Carlos,
Yo también esperaba más del concurso de ayer. Al ser el primero del año tendremos tiempo para resarcirnos.
El que tiró fui yo, Jordi, pero se equivocaron al inscribirme y salía en la lista con el nombre de mi hermano. Pues la rodilla no tine muy buena pinta, al tirar hice un movimento "raro", muy forzado, y me quedé plegado. Más tarde se me puso como una sandía y de momento me han confirmado esguince del ligamento lateral y me queda por ver si me ha afectado el menisco.
Gracias por los ánimos.
Jordi
Yo también esperaba más del concurso de ayer. Al ser el primero del año tendremos tiempo para resarcirnos.
El que tiró fui yo, Jordi, pero se equivocaron al inscribirme y salía en la lista con el nombre de mi hermano. Pues la rodilla no tine muy buena pinta, al tirar hice un movimento "raro", muy forzado, y me quedé plegado. Más tarde se me puso como una sandía y de momento me han confirmado esguince del ligamento lateral y me queda por ver si me ha afectado el menisco.
Gracias por los ánimos.
Jordi
Jordi- Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 06/11/2009
Pàgina 5 de 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Pàgina 5 de 11
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Dt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard
» Curses diverses o diverses curses...