Qui està Connectat
En total hi ha 20 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 20 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
Estadístiques
Tenim 58 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Tiotidesgold
Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.
EL RACÓ DEL COMENTARI
+13
toni
bubul
Husky
Carlos
menotti
pacor
ElJovenCalvo
piececitos
Dani
nu
Xandri
admin
Tuareg
17 participantes
Pàgina 3 de 5
Pàgina 3 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Llença't!
Entrenar llençaments sense res per llençar és una mica difícil...
nu- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009
Nova etapa d'entrenaments
NO ME SIENTO LAS PIERNAS!!!!!!!!!!
iol- acabo/a d'entrar
- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 08/05/2009
Re: EL RACÓ DEL COMENTARI
Peró quina mena d`entrenament fas? jo ahir no vaig entrenar (vaig fer de "papa cae la baba viendo correr a su retoño" ) tan bestia va ser l`entrenament ? ja estíc espantat per lo que ens esperi la setmana que vé.
bubul- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 149
Des de la lesió que vaig patir a l'isquios just la setmana que varem fer la 1a jornada de Lliga, que em van sortint entrebancs. Ara em fa mal una cosa, ara una una altra. Quan feia l'entrenament de fons no em feia mal res, només em cansava molt.
Fa dues setmanes viag reprendre l'entrenament "normal" i vaig tornar a petar. De fet quan vaig anar a Valls no anava fina, per això les cames no em corrien. Després de Valls, pinçament al ciàtic.
M'ha dit la fisio que tinc trencament fibrilar, i que ...... paciència.
Avui he sortit a rodar una mica per fer salut mental (m'encanta rodar al trotillo, xerrant ) i sembla que no em fa ni més ni menys mal.
Us escric tot aquest rotllo peruqè com que jo no entreno amb volsaltres....... doncs que sapigueu alguna coseta de mi.
Abraçadetes per a tothom.
Fa dues setmanes viag reprendre l'entrenament "normal" i vaig tornar a petar. De fet quan vaig anar a Valls no anava fina, per això les cames no em corrien. Després de Valls, pinçament al ciàtic.
M'ha dit la fisio que tinc trencament fibrilar, i que ...... paciència.
Avui he sortit a rodar una mica per fer salut mental (m'encanta rodar al trotillo, xerrant ) i sembla que no em fa ni més ni menys mal.
Us escric tot aquest rotllo peruqè com que jo no entreno amb volsaltres....... doncs que sapigueu alguna coseta de mi.
Abraçadetes per a tothom.
Husky- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 111
Això és un càstic diví per intentar fer de velocista.
Als fonderos "patateros" no ens passen aquestes coses.
Millora't
records
Toni
Als fonderos "patateros" no ens passen aquestes coses.
Millora't
records
Toni
toni- soci/a accionista
- Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009
Hoollaaa Sandra !!!
Posiblemente para la próxima temporada te traiga a dos veteranas para reforzar ese pedazo de equipo femenino, son dos hermanas y se parecen un poco...jejejeje
Posiblemente para la próxima temporada te traiga a dos veteranas para reforzar ese pedazo de equipo femenino, son dos hermanas y se parecen un poco...jejejeje
Carlos- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 114
po zi..... se lo comentó la Merche a su hermana, y tiene unas ganas locas.... espero que cuando llegué el frío tenga las mismas ganas....
Carlos- soci/a fundador
Pues de coña Carlos, las mujeres al poder!
nu- soci/a fundador
Xandri- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 157
Ayer se me ocurrío rodar un poquito, vamos 10 minutos y ya me he lesionado....madre mía como tengo las patas......tengo el gémelo izquierdo que me duele como si me huviese roto.....esto tiene que ser el cuerpo que ya sabe que el año que viene será veterano... espero que para el jueves no me duela...(no me lo creo ni yo)...
Carlos- soci/a fundador
Ànimo Carlos seguro que no es nada yo también estoy un poco jodido (el sabado estuve de boda y ya se sabe zapatos que aprietan,cava,humo,trasnochar,etc,etc ), con lo de ser veterano no pasa nada que los hombres con los años mejoramos, ja, ja ,ja
bubul- soci/a fundador
¡Ánimo Carlos!
Eso es que estás acostumbrado a usar sólo las extremidades superiores y cuando has puesto a trabajar las extremidades inferiores (la tercera extremidad no va incluída, supongo) tu cuerpo te lo ha hecho pagar...
Eso es que estás acostumbrado a usar sólo las extremidades superiores y cuando has puesto a trabajar las extremidades inferiores (la tercera extremidad no va incluída, supongo) tu cuerpo te lo ha hecho pagar...
nu- soci/a fundador
Bubul espero que no estiguis buscant excuses per aquest diumenge a la cursa de Nou Barris , doncs el Toni i jo t'acompanyarem perque facis una bona marca encara que el perfil de la cursa no és el millor per fer bon temps.
sergi- soci/a simpatitzant
- Nombre de missatges : 36
Ho sento peró toca correr al barri que a mes hi ha festa major, ostres !!! Sergi i Toni sou massa, amb aquests 2 companys segur que si que en faig de marca que hem portareu volant, no no son excuses m`estic mimant per que aquesta cursa hem fà molta il.lusió i amb sabria molt de greu no fer-la.
bubul- soci/a fundador
Així m'agrada bubul, la moral pels núvols . A veure si et cuides tant que corres més que nosaltres .
Aouita nosaltres no tenim temps ni d'escalfar en 1 qm., ja li vam dir a la poppy que faríem la cursa de Nou Barris que es més addient pels fonderos patateros .
Aouita nosaltres no tenim temps ni d'escalfar en 1 qm., ja li vam dir a la poppy que faríem la cursa de Nou Barris que es més addient pels fonderos patateros .
Només vull afegir una coseta, VISCA LO PUTO CRACK , VISCA GUARDIOLA I VISCA EL BARÇA !!!!!!!!!
bubul- soci/a fundador
buuuuuuuuuuuuuuuuuufffffffffffff.... ets un altre del ramat.......
Xandri- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 157
Ei Sandra ja veiem que tu sí que NO ets del ramat... Però, encara que amb molts extres, al cap i a la fi és "esport".
Confesso que no vaig veure el partit. Vaig quedar-me jugant amb l'Oriol a qui el món de la pilota no interessa gaire. A ell li agrada "als seus llocs, llestos, pum!", així que crec que pots comptar amb un futur altleta, també fora del ramat futbolero! Ves preparant la fitxa pel soci més jove del Barcelona Atletisme.
Això sí quan va acabar, vam veure per la tele la celebració i ho va festejar amb els seus germans... i com no aquest matí ha anat vestit del Barça al cole (regalat pel seu avi, antifútbol, i sense petició nostra).
Confesso que no vaig veure el partit. Vaig quedar-me jugant amb l'Oriol a qui el món de la pilota no interessa gaire. A ell li agrada "als seus llocs, llestos, pum!", així que crec que pots comptar amb un futur altleta, també fora del ramat futbolero! Ves preparant la fitxa pel soci més jove del Barcelona Atletisme.
Això sí quan va acabar, vam veure per la tele la celebració i ho va festejar amb els seus germans... i com no aquest matí ha anat vestit del Barça al cole (regalat pel seu avi, antifútbol, i sense petició nostra).
nu- soci/a fundador
Benvingut al ramat Bubul, on el Paco presi i jo som els màxims exponents .
Visca el Messi , l'Eto'o , el Xavi , lo puto gussy luz , el Puyol , la queca i la mare que ens va parir a tots
ole le olala ser del Barça és el millor que hi ha
Aquesta tarda quedem per la cursa de diumenge i jo ja avisaré al Toni.
Visca el Messi , l'Eto'o , el Xavi , lo puto gussy luz , el Puyol , la queca i la mare que ens va parir a tots
ole le olala ser del Barça és el millor que hi ha
Aquesta tarda quedem per la cursa de diumenge i jo ja avisaré al Toni.
Pasada la resaca de la triple corona, volvamos a lo nuestro.
El jueves Menotti, Piececitos y yo mismo volvimos a sentir aquello que solo conocen los cuatrocentistas después de un entreno láctico máximo.
350 - 300 -250 y los tres acabamos arrastrados y al límite del infarto.
Lo positivo, cuando se consigue llegar a ese nivel de sufrimiento se mejora mucho más que cuando uno se queda lejos. A nivel personal, las marcas me situan en niveles mejores que los de los últimos tres años en 400. Que pena que no vaya a correr ninguno
El jueves Menotti, Piececitos y yo mismo volvimos a sentir aquello que solo conocen los cuatrocentistas después de un entreno láctico máximo.
350 - 300 -250 y los tres acabamos arrastrados y al límite del infarto.
Lo positivo, cuando se consigue llegar a ese nivel de sufrimiento se mejora mucho más que cuando uno se queda lejos. A nivel personal, las marcas me situan en niveles mejores que los de los últimos tres años en 400. Que pena que no vaya a correr ninguno
Tuareg- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 208
¿y porqué no? yo si estuviese a mi mejor nivel de los últimos 3 años......yo haría uno por lo menos...jejeje
Carlos- soci/a fundador
Bona tarda a tota la penya, demà dj dia 4 es fà una compé de promoció a can dragó en horari de tarda, així dons l`entrenament es veurà afectat dons la gespa i la pista estaràn ocupades, que no us vingui de nou.
Jo per la meva part faré de "papa cae la baba viendo correr a su niña" .
bubul.
Jo per la meva part faré de "papa cae la baba viendo correr a su niña" .
bubul.
bubul- soci/a fundador
Seguimos mejorando, después de varios años de no bajar de 44 en 300, hoy he corrido en 42"8 el primero y en 44"4 el segundo.
Me hace ser optimista de cara a una prueba que no estoy preparando y que probablemente no corra.
Me hace ser optimista de cara a una prueba que no estoy preparando y que probablemente no corra.
Tuareg- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 208
Pàgina 3 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pàgina 3 de 5
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Dt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard
» Curses diverses o diverses curses...
Dg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul