Qui està Connectat
En total hi ha 17 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 17 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
Estadístiques
Tenim 58 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Tiotidesgold
Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.
EL RACÓ DEL COMENTARI
+13
toni
bubul
Husky
Carlos
menotti
pacor
ElJovenCalvo
piececitos
Dani
nu
Xandri
admin
Tuareg
17 participantes
Pàgina 5 de 5
Pàgina 5 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: EL RACÓ DEL COMENTARI
De moment no hi ha operaciò , Xandri "la cosa no està madurita" nomes haig de pasar algun control cada 6 mesos, peró no es cap problema per correr, en quant als entrenos des de mitjans novembre ho he tingut bastant parat per causa d`una tendinitis i desgast de ròtula, ara estic en tractament amb el doctor sant de la FEDE, pero el colmo de los colmos ahir volia comançar a entrenar en sèrio i em vaig aixecar amb un "flemò" , aixó si de la setmana que bé, no pasa.
Malgrat tot això durant el nadal he baixat a can dragò, al gimnàs a reforçar cuadriceps, rodar una mica , estiraments, etc. La meva intenciò es preparar la cursa de Bombers a veure si recupero un bon nivell .
Apa el "pupas" se despide
Bubul
Malgrat tot això durant el nadal he baixat a can dragò, al gimnàs a reforçar cuadriceps, rodar una mica , estiraments, etc. La meva intenciò es preparar la cursa de Bombers a veure si recupero un bon nivell .
Apa el "pupas" se despide
Bubul
bubul- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009
Bubul... després de tot aquest temps que no he pogut escriure (no es nota, oi?), has pogut re-emprendre entrenaments???
Huskini, com vas???
Huskini, com vas???
Xandri- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 157
Amb tota la pena del món, NO VAIG. Estic totalment descontrolada quant a entrenaments.
El Josep està entrenant per participar a la marató de Barcelona i ho porta prou bé. Surto amb ell els diumenges però ja no li aguanto el ritme. Acabo fent els meus 60' i ja està. Feia molt de temps que no em notava que em faltaven cames per rodar. És una sensació xunga. Vol dir que he perdut massa.
D'aquí a res "tornaré a començar". Em passo la vida començant!!! però "el que tuvo, retuvo" i no em canso de començar, és la part positiva.
Molts records
El Josep està entrenant per participar a la marató de Barcelona i ho porta prou bé. Surto amb ell els diumenges però ja no li aguanto el ritme. Acabo fent els meus 60' i ja està. Feia molt de temps que no em notava que em faltaven cames per rodar. És una sensació xunga. Vol dir que he perdut massa.
D'aquí a res "tornaré a començar". Em passo la vida començant!!! però "el que tuvo, retuvo" i no em canso de començar, és la part positiva.
Molts records
Husky- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 111
Ay !!! Husky no se pas que farém tú i jo , jo de moment he recaigut de la tendinitis la setmana pasada anava molt bé fent series de 8`a ritme alt , fartleks,etc. peró un no sap mai si fa massa o massa poc (els problemes sempre venen en fred), de moment el metge m`ha recomanat enfortiment de cuadriceps amb 1 kg de pés, molts estiraments i bici estatica i res de carrera i seguir prenent pastilletes i d`aquí 15 dies que torni a veure`l, em penso que aquesta temporàda no faré cap cursa, a veure la temporada que bé, NO EM RENDIRÉ !!!
EL "BUBU"
EL "BUBU"
bubul- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 149
Continuar amb la màxima disciplina a la que puguem, Bubul. I espero que sigui sense pasar per quiròfan (en el meu cas per cuarta vegada).
Segur que acabes fent alguna cursa, si saps córrer deixan-te el crono a casa, expressament, és clar, només pel gust de córrer i participar.
Jose, y a mi que me zurzan? Que buen rollo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Segur que acabes fent alguna cursa, si saps córrer deixan-te el crono a casa, expressament, és clar, només pel gust de córrer i participar.
Jose, y a mi que me zurzan? Que buen rollo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Husky- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 111
Pàgina 5 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pàgina 5 de 5
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Dt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard
» Curses diverses o diverses curses...
Dg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul