Barcelona Atletisme
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Mejores posteadores
Tuareg
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_lcapCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Voting_barCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_rcap 
nu
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_lcapCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Voting_barCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_rcap 
Xandri
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_lcapCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Voting_barCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_rcap 
admin
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_lcapCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Voting_barCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_rcap 
bubul
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_lcapCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Voting_barCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_rcap 
Carlos
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_lcapCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Voting_barCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_rcap 
piececitos
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_lcapCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Voting_barCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_rcap 
Husky
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_lcapCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Voting_barCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_rcap 
menotti
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_lcapCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Voting_barCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_rcap 
toni
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_lcapCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Voting_barCAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Vote_rcap 

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dc Mar 01, 2023 10:50 pm
Últimos temas
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA EmptyDt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard

» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA EmptyDt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard

» Curses diverses o diverses curses...
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA EmptyDg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul

» Ha fallecido Rossend Cals
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA EmptyDt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani

» campionat espanya
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA EmptyDt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti

» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA EmptyDv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg

» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA EmptyDj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti

» MARCAS Y RANKING
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA EmptyDc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos

» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA EmptyDc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos

Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Estadístiques
Tenim 58 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Tiotidesgold

Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

+10
menotti
rubia
enric
Xandri
Toño
toni
spidi
Carlos
piececitos
nu
14 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  nu Dj Maig 06, 2010 6:27 pm

Ei, Spidi ¿cuándo daréis información del campeonato? ¡Que nuestros equipos, femenino y masculino, están deseando saludarte de nuevo! Wink

Esperábamos una web chulísima con "de todo"... Por ejemplo, una presentación del presidente de la aragonesa recalcando la importancia del atletismo veterano. Pero con saber los horarios de las pruebas, para organizarnos, quizás nos apañamos de momento.

Ya dirás.

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  piececitos Dc Maig 26, 2010 9:26 am

Ya tenemos los participantes.

http://www.rfea.es/sirfea/ficheros/comunicados/documentos/201052519103.pdf
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  nu Dc Maig 26, 2010 11:38 am

Ei noies, no s'hi val "rajarse", que aquest cop és molt aprop!!!!!

I nois, potser amb un mica de sort, ens acompanyareu, no?

En qualsevol cas, Menotti delegado forever!

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  Carlos Dl Jun 14, 2010 1:41 pm

Hola,

Nos vemos el sábado en Huesca....... Very Happy
Carlos
Carlos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 114
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  spidi Dl Jun 14, 2010 4:24 pm

Allí estaremos.
Al final creo me libro de las vallas y haré el 200 y el 4x100. Very Happy

spidi
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 61
Ubicació : A la vera del Ebro a su paso por el Pilar

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  piececitos Dl Jun 14, 2010 4:59 pm

Me dais un poquito de envidia, pero de buen rollito, jajajajaj
Animo a los tres equipos con atletas Poppy
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  nu Dc Jun 16, 2010 12:17 pm

A las que sí vais a ver, es a las chicas del BCNatletisme, aunque en cuadro. Eso sí acompañadas por nuestro súperdelegado Menotti!

Al final sólo vamos 4 para 7 pruebas, con lo que haremos 3 ceros y un 1 (el mío) fijos. Aunque soy de letras, vi el capítulo adecuado de Barrio Sésamo... Además con el Manresa delante, ya sabemos lo que hay. En cualquier caso, y cómo siempre, vamos a dar lo máximo que podamos.

Es una pena que seamos tan pocas mujeres, creo que sólo 3 equipos femeninos participan aquí, y uno de ellos, el nuestro, a medias. El consuelo es que el bronce está asegurado...

Nos vemos en Huesca. Y Spidi, me he enterado por Lluïsa que estamos a invitadas a una cerveza, ¡que aceptaremos gustosamente! :campay:

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  spidi Dc Jun 16, 2010 5:38 pm

Nu, una o más.

Creo que en chicas hay 4 equipos

spidi
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 61
Ubicació : A la vera del Ebro a su paso por el Pilar

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  nu Dj Jun 17, 2010 10:09 am

Entonces fin de semana gastronómico: aparte de las birras, tenemos "chocolate" seguro! Very Happy

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  toni Dv Jun 18, 2010 11:32 pm

Ànims a totes. :party1: :party2:


I no us passeu amb la rehidratació o prehidratació que us oferixen...


Sort
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  Toño Dg Jun 20, 2010 10:46 am

hola, segons he sapigut al campionat d'Espanya de veterans per clubs ha anat una representació del nostre club de nomès dues atletes, més el delegat. Pot ser no és aquest l'espai on mostrar al meva desconformitat a aquest fet (no vaig poder anar a la reunió de la junta del dia 18 per dir-ho) però vull comentar que no tot si val. Crec que una retirada a temps és una petita victòria.
Segurament no tinc tota la informació i existeixen altres factors desconeguts per mi que hagin fet pendre la decisió d'enviar l'equip a Osca.
Dit això, bona sort a les nostres representants.

salut!!
Toño
Toño
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 40
Data d'inscripció : 26/01/2009
Edad : 57

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  Xandri Dg Jun 20, 2010 5:57 pm

Toño, hola i moltes gràcies pels vídeos!!!!

Tens raó, no vas venir a la darrera Junta. Les tres dones que van participar ahir a Osca, que per cert ho van fer molt bé, van anar a part de respresentant el club en representació pròpia, amb tots els "gastus" assumits per elles i fent una competició més per a elles. I a sobre han fet el favor de representar-nos! L'equip feia temps que estava inscrit, i les baixes d'última hora han fet que no s'hagi demostrat el real valor d'aquest equip, però almenys elles han pogut gaudir de la competició i a sobre els han permès fer el relleu fora de concurs!

Així que, per part meva, una abraçada a les 3!
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  Toño Dg Jun 20, 2010 7:34 pm

Hola, com he comentat no tenia tota la informació però continuo pensant el mateix i amb la meva reflexió anterior el tema diners no tenia res a veure.
Es d'agrair l'esforç de les nostres atletes i torno a felicitar-les.
Si no vaig poder anar a la junta va ser per temes majors i, de totes maneres no sé si aquest tema es va parlar.

No vul entrar en cap polèmica simplement he expressat una opinió.

salut
Toño
Toño
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 40
Data d'inscripció : 26/01/2009
Edad : 57

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  enric Dg Jun 20, 2010 9:10 pm

Com ja sabreu alguns jo també vaig formular una queixa similar dies abans de la junta. No vull pensar que la nostra divergència crea polèmica però tal com vaig plantejar seria bo que les decisions que afecten al Club no es prenguessin sense consens.
Ja veus Toño que no ets l'únic raro, raro, raro.

enric
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  nu Dg Jun 20, 2010 10:47 pm

Toño i Enric valgui aquest post per dir que NO estic gens d'acord amb la vostra postura, i més quan era l'equip femení l'afectat en aquesta competció.
Jo estic encantada d'haver-hi anat i crec sincerament que si formo part d'un club és per alguna cosa.
Però tampoc no vull polèmica i avanço que no tinc intenció de contestar cap possible post de resposta. Senzillament és el que com a part implicada volia dir.

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty CAMPIONAT D'ESPANYA DE CLUBS A OSCA -19-JUNY-2010

Missatge  rubia Dl Jun 21, 2010 10:01 am

HOLA A TOTS I TOTES,
NO TINC MASSA TEMPS PER LLEGIR ELS FÒRUMS PERÒ AQUEST TEMA M'AFECTA DIRECTAMENT I VULL DEIXAR CONSTÀNCIA QUE ESTIC D'ACORD AMB LA NÚRIA, I NO PAS AMB ELS QUE ESTAN EN DESACORD AMB LA NOSTRA PARTICIPACIÓ AL CAMPIONAT QUE - PER ALTA BANDA CREC NO ELS HI AFECTA EN RES A ELLS PERSONALMENT, I EN CANVÍ SÍ QUE AFECTA A LA IDEA DE CLUB QUE ÉS LA QUE VOLEM TENIR.
COM A MÍNIM HEM DEIXAT CONSTÀNCIA QUE A BARCELONA ATLETISME CLUB HI HA UN EQUIP FEMENÍ AMB GANES DE PARTICIPAR COM A CLUB, I QUE D'HAVER-HI ANAT TOTES SEGURAMENT HAURÍEM QUEDAT SEGONES D'ESPANYA. PERÒ MALAHURADAMENT NO HA POGUT SER AIXÍ PER DIVERSES RAONS PERSONAL QUE NO HI VULL ENTRAR, I AQUÍ SÍ QUE ESTIC EN DESACORD.
EN QUALSEVOL CAS ESTIC MOLT CONTENTA D'HAVER PARTICIPAT.
rubia
rubia
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 48
Data d'inscripció : 24/01/2009
Edad : 72

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  menotti Dl Jun 21, 2010 10:42 am

Antes de ir al campeonato, Barcelona At. era el segundo club de España en la clasificación por estadillo. Sólo nos superaba el Manresa. Creo que esto hay que destacarlo.

Hay gente que no ha podido venir por diferentes circustancias (salud, familia, etc) y eso ha dejado al equipo bajo mínimos. Así que era dificil decidir si ir o no. Pero las chicas que fueron querian ir y competir y representar al club. Así que ¿por qué no dejar que compitieran?

Individualmente, las tres, Nú, Lluïsa y Cris han hecho marca personal de la temporada y Nú de su vida atlética. Y si no hubieran ido habrían perdido esta oportunidad.

Como club, no han quedado muy lejos de subir al podium. Al final Barcelona At. ha sido el 4º club de España en 2010. Los club que no han venido no pueden decir esto.

En Huesca personas de otros clubs y de la Federación Española, que vieron que veniamos con sólo tres atletas, nos animaron mucho y comentaban que habímos hecho muy bien, que las chicas eran muy valientes en venir a competir.

Al club no le ha costado dinero el campeonato y la actuación del equipo fue más que digna. ¿Cual es el problema?

Lo delegat
menotti
menotti
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 110
Data d'inscripció : 19/01/2009

http://www.babelan.net

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  Carlos Dl Jun 21, 2010 11:23 am

Hola,

Primero me gustaría felicitar a las tres cracks que participaron en el Campeonato de España, y creo que han disfrutado de la competición. Y destacar el esfuerzo del delegado porque seguro que debe haber sufrido lo suyo para poder preparar este equipo.

En mi opinión yo personalmente si tengo la posibilidad de participar en un campeonato de España, no me lo pierdo ni loco, aunque vaya yo solo como equipo.

Saludos,
Carlos
Carlos
Carlos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 114
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  Husky Dl Jun 21, 2010 11:05 pm

Si el reglament permet competir com a club encara que no es cobreixin totes les proves, si no tenim equip però hi ha atletes que volen participar-hi cobrint la seva prova, doncs endavant. Sempre.

Sóm un club novell amb poca gent per fer equip de cap tipus. Si la il·lusió fa que aquestes atletes es desplacin fins a Huesca per motivació personal i també per competir com a Barcelona Atletisme, endavant també. Evidenment llàstima de ser tant poques dones, i dones veteranes. A res que apareixen lesions passa el que ha passat ara.

Però, em pregunto si cal que una iniciativa com aquesta hagi de passar pel consens quan trobo que es propi de gent que practica habitualment l'atletisme anar a competir, i quan no provoca cap despesa.

Res, que com que la cosa està animada, doncs m'he decidit a opinar. Un fòrum també és per això. Wink

Un relleu amb la Manuela!!! que bueno!!!

Palante!!!!!!!
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  enric Dl Jun 21, 2010 11:46 pm

Dons sí Mireia, un fòrum es bàsicament això i aquest fa temps que no ho semblava. Simplement plantejava la meva opinió envers un tema que creia de Club i sembla ser que no ho és...ara pregunto jo: on és el problema?
Salut

enric
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  Husky Dt Jun 22, 2010 12:21 am

Hola Enric!!!! aquí si que contestes, seras ........ Laughing Laughing

El problema jo el tinc al compte corrent a fi de mes .... no amb l'atletisme.... com la majoria de nosaltres. A que si????? :dacord:

Abraçadetes a tot quisqui. (quisqui???? tu ets un quisqui? la montse també?, i la resta?. Hauré de buscar l'etimologia d'aquesta profunda paraula) drunken
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty quisqui

Missatge  toni Dt Jun 22, 2010 9:16 am

Hola a totes i tots,

per fi es mou el fòrum :party1:

He cercat al diccionari de l'enciclopèdia i a l DIEC i "quisqui" en català no existeix, ara en castellà sí i vol dir:
"quisque o quisqui s. m. fam. Individuo o persona: por esta calle pasa todo quisque; que cada quisque haga el trabajo que le corresponde."

Per tant tots som...........

Visca l'atletisme si després serveix per a :campay:

Petons a totes i...........................tots els titots....

PD. Ara us toca a vosaltres buscar "titots"
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  Carlos Dt Jun 22, 2010 10:23 am

Hola,

Seguro que para otros años será mejor...... Very Happy Very Happy Very Happy

Saludos,
Carlos
Carlos
Carlos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 114
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  bubul Dt Jun 22, 2010 11:08 am

Toni, he fet els deures, un Titot no es altre cosa que un "Maleagris gallopavo" confused drunken , ¿que como se queda el cuerpo? drunken drunken drunken
Vulgarment, es un Indiot o gall dindi, aquella bestia que els americans es foten el dia d`acció de gracies (per demanar referències pregunteu a "yanki" santa , segur que ens podrà explicar alguna anecdota), apa a pasar-ho bé :suporters: :suporters: :suporters: :fan:

bubul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  admin Dc Jun 23, 2010 12:27 pm

Uala quin moviment! study

Crec que potser la qüestió és si realment aquesta competició hauria d'existir en aquest format...

Intueixo no obstant, que el que potser volen dir el Toño, Enric, (i ara jo m'afegeixo) és un altre tema que (com a equip petit i novell que som) ens estem trobant sense adonar-nos, i és la "política de competició de club", ja que no hem d'oblidar que hi han dos tipus de competició, individual i d'equip, i en el segon format, crec que és el club el que ha de decidir si participa o no (i de quina manera), no l'atleta a títol personal (i no te res a veure amb el tema monetari).

Em refereixo a que el club hauria de tenir clar quins son els objectius de les competicions com a club, per posar 2 exemples:
- si en campionats d'espanya de veterans s'ha d'anar amb equip sencer o si només tenint "presència" ja en tenim prou.
- si a la lliga catalana es busca l'ascens (o la millor classificació possible) col·locant sempre els/les millors (fer doblar a la gent) o si al contrari, és busca la màxima participació dels i les nostres atletes (per així tenir a tothom el màxim de motivat per entrenar, etc...) ja que potser independentment del sistema que s'utilitzi, el resultat és similar i no ens ve de ser el 15è al 20è

I si, no és cap problema, simplement son temes que son nous per molta gent i només és tracta de parlar/debatir/consensuar...

I sobretot, felicitats al mini-equip!!! :aplaude:

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA Empty Re: CAMPEONATO ESPAÑA CLUBS VETERANOS HUESCA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum