Barcelona Atletisme
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Mejores posteadores
Tuareg
Catalunya, España, Europa Vote_lcapCatalunya, España, Europa Voting_barCatalunya, España, Europa Vote_rcap 
nu
Catalunya, España, Europa Vote_lcapCatalunya, España, Europa Voting_barCatalunya, España, Europa Vote_rcap 
Xandri
Catalunya, España, Europa Vote_lcapCatalunya, España, Europa Voting_barCatalunya, España, Europa Vote_rcap 
admin
Catalunya, España, Europa Vote_lcapCatalunya, España, Europa Voting_barCatalunya, España, Europa Vote_rcap 
bubul
Catalunya, España, Europa Vote_lcapCatalunya, España, Europa Voting_barCatalunya, España, Europa Vote_rcap 
Carlos
Catalunya, España, Europa Vote_lcapCatalunya, España, Europa Voting_barCatalunya, España, Europa Vote_rcap 
piececitos
Catalunya, España, Europa Vote_lcapCatalunya, España, Europa Voting_barCatalunya, España, Europa Vote_rcap 
Husky
Catalunya, España, Europa Vote_lcapCatalunya, España, Europa Voting_barCatalunya, España, Europa Vote_rcap 
menotti
Catalunya, España, Europa Vote_lcapCatalunya, España, Europa Voting_barCatalunya, España, Europa Vote_rcap 
toni
Catalunya, España, Europa Vote_lcapCatalunya, España, Europa Voting_barCatalunya, España, Europa Vote_rcap 

Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dc Mar 01, 2023 10:50 pm
Últimos temas
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Catalunya, España, Europa EmptyDt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard

» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Catalunya, España, Europa EmptyDt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard

» Curses diverses o diverses curses...
Catalunya, España, Europa EmptyDg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul

» Ha fallecido Rossend Cals
Catalunya, España, Europa EmptyDt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani

» campionat espanya
Catalunya, España, Europa EmptyDt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti

» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
Catalunya, España, Europa EmptyDv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg

» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
Catalunya, España, Europa EmptyDj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti

» MARCAS Y RANKING
Catalunya, España, Europa EmptyDc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos

» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
Catalunya, España, Europa EmptyDc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos

Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Estadístiques
Tenim 58 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Tiotidesgold

Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.

Catalunya, España, Europa

+8
menotti
rubia
Carlos
bubul
Toño
nu
Tuareg
piececitos
12 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Catalunya, España, Europa

Missatge  piececitos Dg Jun 27, 2010 10:29 pm

Bueno, primera competición seria, se acabaron las pruebas, ahora tiene que salir las horas de entreno.
Hoy en el de Catalunya, mucha calor, llego el verano, poca sombra, y viento.
Por mi parte el 400, muy bien, contento. Mejor marca de las tres temporadas últimas (59,14); en el 2007-08 fue de 59,19; en el 2008-09 fue de 59.95; aun lejos del 57,79 del 2006-07; y del 57.59 del 2005-06. Pero claro los años no pasan en balde. Quinto en el global, a 2 centesimas del 4º, vamos por un pezoncillo, jajajaj.
El 200 pasa lo de siempre; entre el viento superior a 2 metros en contra y que parten a los de 45 sin tener en cuenta las marcas; establecen dos series con la mitad de los aspirantes en una y la otra mitad en la otra; al no tener referencias reales de la posición pues te quedas un poco como que podrias haber apurado un poco más, pero no me puedo quejar, mejor marca de la temporada y 4º del global (2º en mi serie, mezclado con de 35 años). La marca 27,21 que a pesar del viento puede ser muy mejorable, me siento más fuerte, pero la proxima prueba ya sera en el Europeo, pues en el de España solo el 400 y el 100.

En resumen, bien, muy bien; pues realmente habia mucha competencia.
Ahora al de España y a por el 400 (marca y rozar la final, seria un gran premio); el 100 sera más de fiesta.
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Tuareg Dl Jun 28, 2010 9:12 am

Como supongo que no debe saberlo lo pongo aquí. La Lluïsa en su primera aparición en vallas batió el Récord de España F55. También batió el de catalunya de longitud. Las otras mujeres fantásticas con una Marta estelar en el 800 (cuanto me recordó a la de antes) y una Nu constante y con marca personal en jabalina.
Los hombres, además del relatado Jose (felicidades por tus marcas), el Tito multiplicando participaciones con una buena longitud y una aceptable pértiga.
El Toño bien en su 200, el Sebas chocolate en longitud y un buen 100. Y el Gerard que acusó la inactividad y no pudo hacerse con la plata en el 800 por los metros finales.
En cuanto a mi, decepcionado. No por mi condición física que es muy buena. Por mi incapacidad para luchar contra el abandono cuando no hay motivos (casi nunca los hay pero cuando las fuerzas te acompañan y faltan 150 metros y estás peleando por el oro es ridículo). Espero salir de esa espiral y acabar los 800 que me faltan por correr en Arona y Nyirighiaza. Espero que sean 3 ya que espero estar en la final húngara.
El resto del campeonato no estuvo mal, volvi a ser campeón de Catalunya de 400 y 200 y confío hacer una buena marca de 200 en Arona y bajar de minuto en 400 en Hungría.
Esto ya se acaba y esperemos poner la guinda a una buena temporada que nos hace más abuelos pero "for ever young".
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  nu Dl Jun 28, 2010 9:48 am

He canviat el post de lloc, encara que amb les dues primeres paraules del títol en tinc prou...

Faig 5 cèntims de la meva jornada "desastre". Un dia d'aquells que sense saber perquè nomès llevar-me ja tenia la sensació que avui no. No em considero supersticiosa, però per rematar la feina, en sortir de casa, un gat negre. Desprès m'he passat de parada de metro. I efectivament, al 80 tanques he atacat malament la primera tanca i tota la cursa se m'ha girat. Em sap greu perquè als entrenaments m'havia anat força bé i al mateix escalfament previ a la cursa també. Els 100, d'entrenament. Per acabar, l'alçada amb fiasco, amb l'excusa que el darrer entrenament vam canviar tota la cursa de dalt a baix. Però hi ha hagut una execpió a aquest desastre total: marca personal a javelina (19,01). Prova que no entreno i a la que em vaig inscriure senzillament perquè m'agrada i de pas omplia un forat a la tarda. La vida te da sorpresas...

Unes gràcies enoooooormes a la Cris (i als seus fills), que malgrat estar lesionada i no competir, ens ha acompanyat i s'ha quedat tota la jornada a donar-nos suport i fer-nos d'entrenadora suplent. Un petonàs per ella.

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Toño Dl Jun 28, 2010 11:36 am

Hola he escrit aquest mati a 1a hora però no ha quedat publicat. Ho torno a intentar.
Bones sensacions en el meu debut en el Campionat de Catalunya individual veterà. Tot i que es nota molt la falta d'entrenament i els "kilos" de sobrepes vaig millorant any darrera any. He arribat just per escalfar pel 100m (gracias Jose y Lurdes por recogerme el dorsal) Amb un vent de -3 he fet una marca discreta 14:54 (volia baixar de 14) I pq no dir-ho he quedat 5è en el global de M40. El 200 ha sigut més dur aquí si que noto la falta d'entrenament, els últims 50 sónt eterns!!!. però, tambè amb un vent de -3 he fet marca personal 30:45. (6è en el global de M40)
Estic content pq no m'he lesionat, sembla que les meves cames comencen a adaptar-se.
Una jornada amb molta calor i gaudint de les participacions del Jose en 400 i 200, del German en el 400 i 200 (no faré cap comentari del 800) la Núria feta una superwoman. Que dir de la crack Lluïsa. La Marta, el Sebas, el Gerard i el megaTito. I la Cris i els seus fills fent de supporter.
Be, per mi la competició aquest any ha acabat, ara a rodar i intentar aprimar-me (jejeje a l'estiu!!)
Bona sort als companys que participen a Tenerife i a Hungria.

salut!!

PD: Ahh aquesta vegada "el pajarito" no ha sortit.
Toño
Toño
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 40
Data d'inscripció : 26/01/2009
Edad : 57

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  bubul Dl Jun 28, 2010 11:46 am

Ànim Nú Very Happy , ja saps que aquestes coses pasen de tant en tant, tú continua entrenant com fins ara, sempre endavant, de la Lluïsa que es pot dir, otro récord cheers sunny !!! i al reste felicitats als que esteu contents i als que no ho esteu tant, ànims. Per la meva part, ahir vaig correr la primera cursa en gairebé 3 mesos, la cursa de Barberà de 5 km,(també van correr el Johan i el Denis), molta calor :fum: peró molt ben organitzada, al final 22:50 :cargol: a 4`34", molt content :aplaude: i amb ganes per la Maquinista de la setmana que ve. :fan:

bubul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Carlos Dl Jun 28, 2010 11:57 am

Hola,

En mi caso estoy muy contento con la marca que hice ayer, 43,32m, no me la esperaba pero salió.... cheers

Saludos,
Carlos
Carlos
Carlos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 114
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  nu Dl Jun 28, 2010 2:02 pm

Ei, Bubul, moooooooltes felicitats! Molt bé aquest retorn atlètic!

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty CAMP CATALUNYA A SANT BOI 27-06-2010

Missatge  rubia Dl Jun 28, 2010 2:15 pm

QUINA CALOR ESTIMATS COMPANYS QUE FEIA A SANT BOI, PER A TORNAR-SE BOIG......

BE, TENIA UNA MICA DE POR PER LA MEVA PRIMERA EXPERIÈNCIA EN LES TANQUES, SENSE QUASI CAP ENTRENAMENT....POR DE TRENCAR-ME LA CRISMA... PERO NO, LES HE PASSAT (sense estil clar) PERÒ AIXÒ DE SALTAR COM UNA CABRA ÉS LO MEU. BE, RÉCORD D'ESPANYA PER UNS DIES DONCS A ESPANYA TENIM LA SUPERÉCORDWOMAN SANGUOS QUE HA PASSAT A F-55 PERÒ MOLT CONTENTA IGUALMENT D'HAVER-ME ATREVIT. MOLTES GRÀCIES A LA NÚRIA QUE HA ESTAT PIONERA DEL CLUB EN AQUESTA DISCIPLINA I M'HA ANIMAT MOLT. I COM NO A LA SUPERCRIS QUE M'HA DONAT UNES CLASSES D'URGÈNCIA ABANS DE LA PROVA.
DESPRÉS MOLT CONTENTA A LLARGADA AL FER 3,70 AL SEGON INTENT I NOU RÉCORD DE CATALUNYA.
ALS 100 m.ll.DESPRÉS DE TANQUES I LLARGADA I EL VENT M'HA ESTAT IMPOSSIBLE MILLORAR MÉS. ESPEREM A ARONA.
I PER LA TARDA LA MEVA PROVA REINA, ALÇADA, UNA MICA DESENTRENADA, PERÒ FINALMENT 1,25 m TORNAT A AGAFAR EL FIL A VEURE QUÈ PASSA A ARONA I HUNGRIA ON HI VAIG EXPRESSAMENT A FER HIGH JUMP.
MOLTES FELICITATS I ÀNIMS A TOTS. SEMPRE S'HA DE SER POSITIU I A CONTINUAR.
GERMÁN, ESPERO NO TE RINDAS LA PRÓXIMA VEZ.
BESOS
P/s. MOLTES GRÀCIES A LA CRIS QUE ENS HA ACOMPANYAT TOT EL DIA AL SOL.
FAREM UNA CERVESETA UN DIA D'AQUESTS!! :
rubia
rubia
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 48
Data d'inscripció : 24/01/2009
Edad : 72

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  menotti Dl Jun 28, 2010 3:29 pm

Felicidades al Toño, que por fin compite sin lesionarse.

Yo espero aportar algo más a este foro desde Arona (cto. de España)

Sad
menotti
menotti
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 110
Data d'inscripció : 19/01/2009

http://www.babelan.net

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Toño Dl Jun 28, 2010 4:50 pm

Gracias Menotti. Espero aguantar mucho tiempo así.

Lo cierto es que faltó tu presencia pero ya sé que te reservas para el de Espanya y el de Europa. No hay nada como tener nivel.

Buena suerte en las dos competiciones.

salut!!!
Toño
Toño
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 40
Data d'inscripció : 26/01/2009
Edad : 57

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Husky Dl Jun 28, 2010 7:02 pm

Oleeeeeee quin nivell el de tots!!! Raül Wink , Carlos, Nuria, sùper-JOse, Toño, ....

Lluisa, continues essent l'atleta revelació cheers cheers , després duns quants anys, eh!!!

Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  enric Dl Jun 28, 2010 10:39 pm

Felicitats i salut a dojo per tothom. Per la meva part, avui primer rodatge ''alegre'' des de fa una eternitat, 40 minuts per sota de 4:30 de mitja. Per fiiiiii.
Vinga va...feliciteu-me.

enric
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Tuareg Dl Jun 28, 2010 11:29 pm

Felicitats Enric, és el que demanaves?

Si sigues así ya me veo peleando contigo otra vez en 800 y lo tendrás facil, solo deberás esperar a que me retire jajaja
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Toño Dl Jun 28, 2010 11:39 pm

felicitats Enric!!! Jo quan sigui gran vull ser com tu.

Avui t'espereva per rodar a Can Dragó però vist el teu estat de forma quasi que prefereixo fer-ho sol!!!

Vinga company que tu pots.

Salut
Toño
Toño
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 40
Data d'inscripció : 26/01/2009
Edad : 57

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Carlos Dt Jun 29, 2010 11:35 am

Mucha suerte en los campeonatos de España......
Carlos
Carlos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 114
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  toni Dt Jun 29, 2010 1:37 pm

:party1: :party2: Felicitats Enric :party2: :party1:


A veure quan ho celebrem com cal :campay:

El proper any si que caurà la mitja marató. :fan:

Si no ens veiem bon estiu. :pinta:
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  piececitos Dt Jul 06, 2010 12:25 pm

Bueno, segunda etapa realizada.
Ha sido un Campeonato tranquilo, solo dos competiciones (los relevos pasan a ser de clubs y no por autonomias).
Comenzamos el viernes por la tarde el 400; hay posibilidades si bajo de 59; buena calle; y carrera abierta (clasifican 3 primeros y dos marcas) 2 series; a por ello, hay un poco de viento, salimos bien, mantenemos, voy bien colocado saliendo de la curva, ya a falta de 80 (2º ó 3º); empiezan a fallarme las piernas y a pasarme los más cercanos; acabo 5º con 59.81 - se entra con 58.77 -. Lástima, 10º del global; no entro; es buena marca, consolido el bajar de minuto; pero con regusto de que se puede mejorar (en el Europeo si llego en forma, aun faltan dos semanas).
Al día siguiente el 100, mucha calor; viento en contra superior a 2 metros; salgo bien, pero voy perdiendo pistón; quedo último de mi serie, la marca, patética 13,84; pero todas en general no son buenas (pista blanda?, viento?) ; se entra en final con 13,10 (vamos, por marca fácil). Lo que es seguro es que no es mi prueba; lástima no poder hacer el 200. Al final 12º de la general.
El resto, animando a Menotti, Germán; no vi competir a Lluïsa, Núria y Marta; Gerard no corria por lesión. Pero que cada uno cuente lo suyo; que aun algunos estan por allí.
El domingo recorrido turistico por el Teide, haciendo fotos; y pegandome una comilona.

El Sábado 10 salimos para Hungría; aquí 100, 200 y 400; y con posibilidades de relevo tanto en 4 x 100 como 4 x 400; veremos
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  menotti Dc Jul 07, 2010 12:25 am

Ahora estoy en un bar en Tenerife. Así que resumo rápido.

Viernes, en 55 minutos de margen semifinal de 200 y semifinal de 400. Paso bien a la final. Después del poco entreno que llevo por la rotura que tuve lo pago al dia siguiente en las finales.

Sabado mañana, final de 400, octavo.

Domingo por la mañana, final de 200, un poco mejor, sexto. El año pasado sólo hice el 200 y quede septimo.

Los tiempos regulares, 25.75 el 200 y 57.09 el 400.

En Hungría que las pruebas están separadas seguro que las marcas serán mejores.

Menotti
menotti
menotti
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 110
Data d'inscripció : 19/01/2009

http://www.babelan.net

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  nu Dc Jul 07, 2010 12:29 pm

Primer de tot, felicitar la organització i agrair la simpatia i amabilitat dels voluntaris. I els detalls: recepció de benvinguda, dos butlletins diaris amb fotos i resultats in situ i flors a l’entrega de medalles.

Divendres, platja, piscina i desconnexió amb la meva filla, que em va acompanyar en aquest viatge.

Dissabte al matí em vaig llevar amb pàrkinson. M’esperava el 80 tanques, segon i últim de la temporada (no hi ha massa oportunitats per a veteranes en aquesta prova). En sortir de la cambra de requeriments i veure la filera de tanques, pànic, qui em mana ficar-me en aquest embolic... Solament hi ha una opció: a sac! Som tres. La primera marxa. Passo bé les tanques, tant que quan passo la darrera, afluixo, ja està, ho he fet... Tonta de mi, encara queden els metres finals! De reüll veig la tercera que se’m tira a sobre. Apreto i segona! Si mireu la marca no us dirà res, però respecte a l’anterior he rebaixat més d’un segon. Molt contenta, malgrat manca molta tècnica i molta experiència, crec que tinc marge de millora. Seguirem insistint.

La tarda de dissabte, dos 100, esgotadors i inútils. Dimenge l’alçada, amb bon rotllo, i amb un discret 1.21, i plata per un nul, empatada amb l’or. No n’estic contenta, però no es pot demanar més desprès dels poquíssims entrenaments que li hem dedicat i amb canvi de cursa d’última hora. Llàstima que vaig tirar l’1.24 (= marca personal) amb el bessò quan ja havia passat el meu cuerpo serrano. I a la tarda el martell, sense cap possibilitat, solament per gust i per mirar les que en saben, que de tot se n’aprèn.

Tret de la Lluïsa, per coincidència, no he vist les proves de ningú més del club. Malgrat crec que ha baixat la participació aquest any, bon ambient a la pista amb vells coneguts i també cares noves.

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Toño Dc Jul 07, 2010 3:08 pm

Hola felicitaros tanto a los que estais contentos como a los que no. Espero el año que viene escribir sobre este tema como protagonista.
Buena suerte en Hungría.

salut!!!
Toño
Toño
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 40
Data d'inscripció : 26/01/2009
Edad : 57

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Tuareg Dv Jul 09, 2010 2:04 pm

Creo que de los que habitualmente escribimos solo falta mi crónica.
Como el resto vi a los que hacían pruebas en horarios próximos a los míos (Menotti, Jose, Marta,...) no vi a Lluisa ni a Nu, pero estoy informado de su actuación.
La mía fue mejor de lo que aparenta el resultado. El 800 se corrió en progresión, muy lenta la primera vuelta y bastante rápida la segunda. Cogí el segundo lugar de la carrera desde el pistoletazo y mantuve la posición hasta la entrada de la última curva, ahí hice un amago de adelantar para forzar a los de detrás a que, si querían probar, se fuesen a la calle tres. Mi movimiento hizo que el que encabezaba la prueba aún acelerase más y eso me permitió relajarme detrás de él toda la curva, al entrar en recta me vi muy fuerte y, sin dudar, cambié. Seguramente el ritmo que llevábamos era con el que podía llegar a meta pero al cambiar y situarme primero, pasados unos metros me bloqueé y eso permitió que dos atletas me superasen a falta de 40 metros y otros dos en los cuadros. Quedé 5º a menos de 90 centésimas del oro.
Satisfecho, es la primera final de un campeonato de España de 800 en la que tengo opciones de ganar. Hace 15 años también quedé 5º pero llegamos escalonados y no tuve ni siquiera opción de medalla. He cogido mucha confianza y, después de los errores que voy cometiendo, voy adquiriendo experiencia para conseguir esa medalla en futuros campeonatos de España.
También corrí el 200 y quedé 4º. Fue una agradable sorpresa verme disputando ya que es una prueba que no preparo. La marca también fue decente ya que los 27"42 mejoran en bastante los 28"11 con los que gané el Campeonato de Catalunya.
Ahora pongo la mirada en Hungría en donde aspiro a ser finalista de las dos pruebas en las que estoy inscrito, 800 y 400. Creo que por condición física entra dentro de lo posible, ahora falta rematar.
Buenas vacaciones a todos y nos vemos en Nyireghiaza (Hungría) los 5 que quedamos.
Tuareg
Tuareg
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 208
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  piececitos Dv Jul 16, 2010 7:42 pm

Bueno, hola chicos y chicas desde Hungría, desde Debrecen, a unos 50 km al Sur del pueblo impronunciable donde se celebran los campeonatos, primera crónica atletica y no atletica de Camp. Europa.
Primera cosa, solo he aprendido tres palabras, Gracias (kososno), Adios (bislat) y Cerveza (sor) no se escriben así pero suena más o menos, lo demas, ni de calle, es mas dificil que el vasco.
Segundo, los precios son bastante asequibles, la gente amable y bastante joven en general, la comida bien, con sus rarezas, cosa normal.
Tercero, hace un calor que te cagas patas abajo; de 2 a 3 litros de cualquier líquido que pilles (suerte que tengo las competiciones a las 9 de la mañana; pues que pillen confesado los que corran al mediodia. Hay sombra en el estadio de todas maneras.
Cuarto; primera competición, organización normal (hay mucho personal eso si); un poco caotico las acreditaciones, el resto bien. Salgo en el 100 (se sigue notando que no es lo mio; pero se intenta); ligero viento en contra pero aceptable; no quedo último en mi serie; la marca mejor que en el de España, pero sigo decepcionado (13.63) http://evacs2010.fidalservizi.it/iscritti/Gara003.htm ; pero con buenas sensaciones de piernas para el 400 del lunes; despues de tanto turismo. Al final se pasa a semis con 13,08, lástima, hace 3 años era asequible, ahora se hace uno mayor, jajajaj. De 27 quedo el 23 (aunque por un pezoncillo no me cargo a dos más, y gano un par de puestos); ahora a descansar un poco, mañana turismo (sábado); domingo relax y lunes caña; espero ver al resto del equipo (Germán, Menotti, Lluisa, Marta).
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Xandri Dl Jul 19, 2010 9:49 am

Piececitos!! Ya sabes, tendrás que hacer mucho pectoral toda la temporada que viene para que eso del pezoncillo no se repita!!!

Mucha suerte (ahora) en el 400!!!

La Lluïsa ha estat tercera d'Europa en l'alçada amb 1,25m. !!!! Congratulations, Rúbia!!!
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Xandri Dl Jul 19, 2010 11:56 am

El Germán ha passat ronda en 400. A la tarda corre semifinals.

La Lluïsa ha estat 8a a la llargada amb 3,77m.
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Xandri Dl Jul 19, 2010 12:26 pm

José i Menotti txung...

27è de 31 CANTO Jose 1961 M45 ESP SPAIN 1:02.23
23è de 27 MENA Juan Carlos 1970 M40 ESP SPAIN 58.24
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya, España, Europa Empty Re: Catalunya, España, Europa

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum