Qui està Connectat
En total hi ha 26 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 26 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
Estadístiques
Tenim 58 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Tiotidesgold
Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.
II Cursa i Caminada Lluís Companys
4 participantes
Pàgina 1 de 1
II Cursa i Caminada Lluís Companys
El proper 3 d'octubre el Barcelona Atletisme portarà la direcció tècnica de la II Cursa i Caminada Lluís Companys
La web ja ha començat a funcionar a: www.cursacompanys.cat
La web ja ha començat a funcionar a: www.cursacompanys.cat
Re: II Cursa i Caminada Lluís Companys
Aixó si que és treballar amb previsió!!
Bé, jo m'apunto. Al que faci falta, a l'organització, a caminar, a córrer, a preparar el vermouth.... (particularment m'agrada el de l'Espinaler, el vermouth blanc el tenen bonissim, i les escopinyes també. Una mica massa cars, això, si. A vegades preparem l'aperitiu a casa amb algun dels seus productes, llavors afegeixo una mica de pernil, formatge holandés (del bo), obrim una ampolla de cava ben freda i a la copa li afegim unes gotes de vertouth blanc i dues olives farcides punxades en un palillo, ...........) Uixxxxxx paro perquè encara no he esmorçat i ja tinc ganes d'anar a fer un aperitiu, s'ha notat??
David i Iol, una abraçada gran.
Bé, jo m'apunto. Al que faci falta, a l'organització, a caminar, a córrer, a preparar el vermouth.... (particularment m'agrada el de l'Espinaler, el vermouth blanc el tenen bonissim, i les escopinyes també. Una mica massa cars, això, si. A vegades preparem l'aperitiu a casa amb algun dels seus productes, llavors afegeixo una mica de pernil, formatge holandés (del bo), obrim una ampolla de cava ben freda i a la copa li afegim unes gotes de vertouth blanc i dues olives farcides punxades en un palillo, ...........) Uixxxxxx paro perquè encara no he esmorçat i ja tinc ganes d'anar a fer un aperitiu, s'ha notat??
David i Iol, una abraçada gran.
Husky- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009
La cursa a la web de l'ajuntament de bcn :
http://w3.bcn.cat/V25/Serveis/Noticies/V25NoticiesLlistatNoticiesCtl/0,2138,5004038_5184167_1_992460379,00.html?accio=detall&home=
http://w3.bcn.cat/V25/Serveis/Noticies/V25NoticiesLlistatNoticiesCtl/0,2138,5004038_5184167_1_992460379,00.html?accio=detall&home=
Hola! m'agradaria transmetre a tota la gent del club les nombroses felicitacions que vàrem rebre durant tot el dia! molta gent em preguntava que qui éreu i que com és que "en sabíeu tant" ..., no se la vostra impressió, però pel que fa a mi, tot va funcionar a la perfecció, es va esmenar algun error de l'any passat i la gent va sortir molt i molt contenta tant de la cursa com de la caminada! felicitats i moltes gràcies a tothom!!!
La única cosa que veig que no acaba de funcionar, és el gran nombre de baixes de gent que s'ha apuntat prèviament. A falta d'una setmana teníem la inscripció tancada de la cursa en 350 participants, i tothom estava avisat per activa i per passiva un cop formulaves la inscripció, i en correus recordatoris que s'avisés, si no es podia participar per alliberar places.
Van avisar 40 persones, 350-40= 310 que en teoria havien de córrer, però al final ho van fer 200! com podem solucionar això si volem que segueixi sent una cursa gratuïta? ampliar a 500 i que vinguin 300?
La única cosa que veig que no acaba de funcionar, és el gran nombre de baixes de gent que s'ha apuntat prèviament. A falta d'una setmana teníem la inscripció tancada de la cursa en 350 participants, i tothom estava avisat per activa i per passiva un cop formulaves la inscripció, i en correus recordatoris que s'avisés, si no es podia participar per alliberar places.
Van avisar 40 persones, 350-40= 310 que en teoria havien de córrer, però al final ho van fer 200! com podem solucionar això si volem que segueixi sent una cursa gratuïta? ampliar a 500 i que vinguin 300?
Este año, con la experiencia del año pasado, todo ha funcionado muy bien. Al menos por la parte donde estaba yo se ha notado que ha ido todo bien.
Si que es verdad que se tendría que dejar apuntarse a mas gente ya que una parte no se presenta.
Si que es verdad que se tendría que dejar apuntarse a mas gente ya que una parte no se presenta.
Impossible de solucionar amb inscripcions gratuïtes, nomes ens quedarà ampliar però veien com s'ha controlat aquest any no crec pas que sigui un problema.
enric- soci/a simpatitzant
- Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 20/01/2009