Barcelona Atletisme
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Mejores posteadores
Tuareg
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_lcapPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Voting_barPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_rcap 
nu
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_lcapPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Voting_barPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_rcap 
Xandri
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_lcapPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Voting_barPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_rcap 
admin
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_lcapPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Voting_barPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_rcap 
bubul
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_lcapPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Voting_barPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_rcap 
Carlos
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_lcapPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Voting_barPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_rcap 
piececitos
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_lcapPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Voting_barPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_rcap 
Husky
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_lcapPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Voting_barPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_rcap 
menotti
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_lcapPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Voting_barPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_rcap 
toni
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_lcapPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Voting_barPRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Vote_rcap 

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dc Mar 01, 2023 10:50 pm
Últimos temas
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME EmptyDt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard

» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME EmptyDt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard

» Curses diverses o diverses curses...
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME EmptyDg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul

» Ha fallecido Rossend Cals
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME EmptyDt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani

» campionat espanya
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME EmptyDt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti

» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME EmptyDv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg

» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME EmptyDj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti

» MARCAS Y RANKING
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME EmptyDc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos

» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME EmptyDc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos

Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Estadístiques
Tenim 58 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Tiotidesgold

Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.

PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME

3 participantes

Ir abajo

PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Empty PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME

Missatge  Husky Dc Gen 21, 2009 3:21 pm

Hola,

ahir al Poliesportiu de l'Estació del Nord una noia-dona (edat de veterana) em va comentar que diumenge em va veure al Cross de La Maternitat, ella hi era acompanyant la seva filla.

Em va preguntar si ens dedicavem a organitzar esdeveniments esportius i li vaig explicar més o meyns què feiem quant a l'organització del cross. Al explicar-li que erem un grup d'atletes veterans que haviem format un club i que tots seguiem un entrenament dirigit, en el meu cas desde la distància però en contacte sovint, em va sembla que la senyora tenia certa curiositat en això de l'entrenament dirigit. Em va explicar que ella corria, que feia curses de 10 km però que volia millorar el seu rendiment ja que era lenta. Em va preguntar el preu per fer-se soci del BCN atletisme i ..... li vaig explicar alguna coseta a corre cuita. (Jo tenia pressa) Li vaig recomanar que visités la nostra pàgina web peròooooooo A LA NOSTRA WEB NO HI HA INFORMACIÓ DEL CLUB!!!! O bé jo no l'he sabut trobar.

Caldria presentar-nos, informar del nostre funcionament, dels nostres representants, oferir el telèfon d'alguna persona de contacte per consultes varies (no sempre es consulta desde la web), on ens poden trobar, quins drets i obligacions suposen ser membre del bcn atletisme, explicar els grups en actiu que tenim ara mateix entrenant, .... Que si un te curiositat pugui fer el primer tast. (Que es pugui entrenar a un maratonià i tambè a un velocista, o bé que puguis entrenar en unes pistes d'atletisme o seguir un entrenament desde la distància em semblen molt bons arguments per captar més socis!)

Ah, i molt important per a mi, jo fugiria de llenguatges massa tècnics que ha vegades semblen qui sap què.

Fins aviat.

Mireia
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Empty Re: PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME

Missatge  Husky Dc Gen 21, 2009 5:53 pm

David,

o qui sigui que sàpiga com es fa, què he de fer per canviar el títol d'aquest tema? Si algu ens visita pot donar peu a que pensi que hi trobarà informació.

Siusplau, com es fa per poder insertar ninotets-emoticons al text???? És més divertit Wink

Gràcies!!!!
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Empty Re: PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME

Missatge  admin Dc Gen 21, 2009 10:57 pm

Em sembla perfecte el que dius!!! tens tota la raó. Basketball
La Poppy tenia alguna cosa feta de presentació, seria actualitzar-la amb els punts que dius (Sandra o qui sigui) i crear un apartat a la web (jo mateix)

Veig que ja saps posar emoticons. pig rabbit bounce confused affraid bom

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Empty Re: PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME

Missatge  Xandri Dt Gen 27, 2009 10:25 am

Hola foristes!!

En un dia d'inspiració i tranquil·litat com el d'ahir, a casa meva vam fer l'explicació de qui som i ho vam enviar a la secretaria del Club, perquè, un cop retocat el que calgui, tothom pugui saber qui és Barcelona ATletisme...

A l'espera de la seva publicació i desitjant que us agradi... Very Happy
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Empty Re: PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME

Missatge  Husky Dl Abr 20, 2009 1:04 am

A la directiva del Barcelona Atletisme: (sona gros, eh)

He pensat que podriem fer algun tipus de folletó per fer publicitat del Meeting i del Km de Les Corts. El dia de la o les finals de La LLiga són un bon moment per repartir publicitat. No hi ha massa veterans/es competint, però a les grades hi haurà gent dels clubs.

No es podria fer un folletó amb el poster del meeeting i la informació del Km Les Corts a sota? (Tamany octaveta) Jo m'ofereixo per repartir-ho, i la Montse i la Iol tambè, oi? Very Happy

Una altra cosa: podríem enviar un mail convidant amb quatre ratlles personalitzades als diferents clubs d'atletisme de Catalunya amb el poster informatiu del IV meeting. Si tenim interès en què hi participin més atletes, és una manera força directa. (Ep que potser ja ho feu i jo baixo de la figuera).

Si no ho veieu adequat, cap problema.

Si ho trobeu adequat, puc donar un cop de ma enviant aquests mails d'invitació. (Bé, no n'estic massa segura del que acabo de dir. De fet caldria enviar-ho desde l'adreça de correu del Barcelona Atletisme). Suposo que a la pàgina de la federació hi trobarem les webs dels diferents clubs. Potser no. drunken

Ja direu el què. O no.
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Empty Re: PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME

Missatge  Xandri Dt Abr 21, 2009 9:54 am

Husky! Estàs a tope eh! El flyer el vam fer l'any passat, tot i que més tard. Està bé que hi pensis per posar-ho en marxa ja. Comptem amb les anomenades per al repartiment.

La invitació també la fèiem i també havíem pensat això de clubs (un pèl diferent però sí). D'altra banda l'any passat vam enviar un mail a la fca perquè el re-enviés a tots els clubs i tots en van tenir informació. Aviam si aquest any podem comptar amb tots els atletes de l'any passat i amb potser alguns de nous.

Seguim pensant i innovant...
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Empty Re: PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME

Missatge  Husky Dt Abr 21, 2009 10:37 am

Hola,

no Sandra, no estic a tope. Dius que ja està en marxa, que ja es va fer l'any passat, doncs millor!. No ho savia o no ho recordo ...
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Empty Re: PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME

Missatge  Husky Dt Abr 21, 2009 10:03 pm

Xandri,

m'he quedat pensant una estona.... drunken Arrow i...... ja se a que es deu la meva proposta Shocked Shocked

És que ara hi ha Construmat! Very Happy i tinc a la memòria (no massa llunyana) el que això significa quant a publicitat, informació a l'estand, repartiment d'això que ara anomenem flyers, invitacions,.... drunken juas juas juas Aixxxxx Valeeeeeeee.

Barcelona Atletisme no té res a veure, ho se de sobres, però porfi, porfi, no caiguem en la tentació d'utilitzar com a medi vehicular de la informació els camins ja oberts pels organismes i les institucions només .... Que són molt sosos, molt seriosos i molt carcas!!!! bounce bounce La pàgina de la Federació és brutalment avorrida Rolling Eyes , però no tens més remei que visitar-la per tenir segons quina informació. No em cansaré de repetir-ho, a vegades cal ser més gamberro, més directe, més insolent, més transgressor, per provocar. (Una mica com el cartell que ha fet l'Auita pel km de Les Corts) Aixxxxx ja paro, ja paro .....

Bé, tot això no és res més que un pensamientu, com el cuentu de la Maria Salamientu.

Segur que m'entens. Laughing O no
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Empty Re: PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME

Missatge  Xandri Dc Abr 22, 2009 12:24 am

monkey Shocked Embarassed rabbit
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME Empty Re: PRESENTACIÓ-INFORMACIÓ BCN ATLETISME

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum