Qui està Connectat
En total hi ha 23 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 23 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
Estadístiques
Tenim 58 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Tiotidesgold
Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.
Motivacio per la marato
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Motivacio per la marato
Hola, penjo el link per un documental sobre un grup de persones, tant atletas de elite com mes normalets, que estaven entrenant per la marato de Chicago al 2007. La pelicula es bastant bona encara que esta en angles, pero igual he pensat que podria interessar pels que esteu motivant aquesta setmana!.
Yanki
http://vimeo.com/8387582
Yanki
http://vimeo.com/8387582
Yanki- soci/a de junta
- Nombre de missatges : 47
Data d'inscripció : 15/12/2009
Re: Motivacio per la marato
L'havia buscat aquest documental però no l'havia pogut descarregar sencer. Me l'he empassat tot. Val a dir que només l'he entés una mica, però si que he copsat l'"spirit of de marathon". Això era fàcil i més a aquestes alçades de la meva primera marató, la de la meva ciutat.
Fa uns anys vaig començar a viure la marató de Barcelona anant a veure al Francesc, el meu germà. I sempre ho he trobat molt emocionant. Tant, que un dia em vaig dir a mi mateixa que abans dels 50 anys n'havia de fer una. I els faig aquest any. Diumenge 7 de març serà un gran dia, no en tinc cap dubte. Les emocions estan garantides i la duresa també, ho tinc molt present tot. Precisament serà el meu germà qui m'acompanyarà del 30 fins al final.
Moltes gràcies Yanki. Espero veure't per la foto de grup abans de la sortida i poder-te desitjar una bona cursa en persona. No et conec encara.
Fa uns anys vaig començar a viure la marató de Barcelona anant a veure al Francesc, el meu germà. I sempre ho he trobat molt emocionant. Tant, que un dia em vaig dir a mi mateixa que abans dels 50 anys n'havia de fer una. I els faig aquest any. Diumenge 7 de març serà un gran dia, no en tinc cap dubte. Les emocions estan garantides i la duresa també, ho tinc molt present tot. Precisament serà el meu germà qui m'acompanyarà del 30 fins al final.
Moltes gràcies Yanki. Espero veure't per la foto de grup abans de la sortida i poder-te desitjar una bona cursa en persona. No et conec encara.
Husky- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009
Re: Motivacio per la marato
Es clar que estare alla per la foto de grupo Husky! Fins i tot m'afaitare, per quedar be si penjan la foto al foro...
Genial que t'hagi agradat la peli, a mi tambe em sembla bona... La meva primera marato va ser, de fet, a Chicago, si no recordo malament al 2001 (les dades exactes ja se m'escapen!), amb un temps de 4:08 -d'aixo m'enrecordo millor. Ho vaig passar realment be, encara que va ser dura em recordo que vaig gaudir molt de la experiencia. Es clar que la meva primera marato a Barcelona tambe em fa moltissima il.lusio!!!
Apa fins el diumenge, a veure a on quedem tots per fer una bona foto! ja decidireu vosaltres un bon lloc a prop de la sortida.
fins aviat,
el yanki
Genial que t'hagi agradat la peli, a mi tambe em sembla bona... La meva primera marato va ser, de fet, a Chicago, si no recordo malament al 2001 (les dades exactes ja se m'escapen!), amb un temps de 4:08 -d'aixo m'enrecordo millor. Ho vaig passar realment be, encara que va ser dura em recordo que vaig gaudir molt de la experiencia. Es clar que la meva primera marato a Barcelona tambe em fa moltissima il.lusio!!!
Apa fins el diumenge, a veure a on quedem tots per fer una bona foto! ja decidireu vosaltres un bon lloc a prop de la sortida.
fins aviat,
el yanki
Yanki- soci/a de junta
- Nombre de missatges : 47
Data d'inscripció : 15/12/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Dt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard
» Curses diverses o diverses curses...