Barcelona Atletisme
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Mejores posteadores
Tuareg
Motivacio per la marato Vote_lcapMotivacio per la marato Voting_barMotivacio per la marato Vote_rcap 
nu
Motivacio per la marato Vote_lcapMotivacio per la marato Voting_barMotivacio per la marato Vote_rcap 
Xandri
Motivacio per la marato Vote_lcapMotivacio per la marato Voting_barMotivacio per la marato Vote_rcap 
admin
Motivacio per la marato Vote_lcapMotivacio per la marato Voting_barMotivacio per la marato Vote_rcap 
bubul
Motivacio per la marato Vote_lcapMotivacio per la marato Voting_barMotivacio per la marato Vote_rcap 
Carlos
Motivacio per la marato Vote_lcapMotivacio per la marato Voting_barMotivacio per la marato Vote_rcap 
piececitos
Motivacio per la marato Vote_lcapMotivacio per la marato Voting_barMotivacio per la marato Vote_rcap 
Husky
Motivacio per la marato Vote_lcapMotivacio per la marato Voting_barMotivacio per la marato Vote_rcap 
menotti
Motivacio per la marato Vote_lcapMotivacio per la marato Voting_barMotivacio per la marato Vote_rcap 
toni
Motivacio per la marato Vote_lcapMotivacio per la marato Voting_barMotivacio per la marato Vote_rcap 

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats :: 1 Motor de búsqueda

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dc Mar 01, 2023 10:50 pm
Últimos temas
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Motivacio per la marato EmptyDt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard

» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Motivacio per la marato EmptyDt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard

» Curses diverses o diverses curses...
Motivacio per la marato EmptyDg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul

» Ha fallecido Rossend Cals
Motivacio per la marato EmptyDt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani

» campionat espanya
Motivacio per la marato EmptyDt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti

» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
Motivacio per la marato EmptyDv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg

» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
Motivacio per la marato EmptyDj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti

» MARCAS Y RANKING
Motivacio per la marato EmptyDc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos

» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
Motivacio per la marato EmptyDc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos

Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Estadístiques
Tenim 58 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Tiotidesgold

Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.

Motivacio per la marato

2 participantes

Ir abajo

Motivacio per la marato Empty Motivacio per la marato

Missatge  Yanki Ds Feb 27, 2010 7:35 pm

Hola, penjo el link per un documental sobre un grup de persones, tant atletas de elite com mes normalets, que estaven entrenant per la marato de Chicago al 2007. La pelicula es bastant bona encara que esta en angles, pero igual he pensat que podria interessar pels que esteu motivant aquesta setmana!. Laughing

Yanki

http://vimeo.com/8387582

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 47
Data d'inscripció : 15/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Motivacio per la marato Empty Re: Motivacio per la marato

Missatge  Husky Dg Feb 28, 2010 1:40 am

L'havia buscat aquest documental però no l'havia pogut descarregar sencer. Me l'he empassat tot. Val a dir que només l'he entés una mica, però si que he copsat l'"spirit of de marathon". Això era fàcil i més a aquestes alçades de la meva primera marató, la de la meva ciutat.

Fa uns anys vaig començar a viure la marató de Barcelona anant a veure al Francesc, el meu germà. I sempre ho he trobat molt emocionant. Tant, que un dia em vaig dir a mi mateixa que abans dels 50 anys n'havia de fer una. I els faig aquest any. Diumenge 7 de març serà un gran dia, no en tinc cap dubte. Les emocions estan garantides i la duresa també, ho tinc molt present tot. Precisament serà el meu germà qui m'acompanyarà del 30 fins al final.

Moltes gràcies Yanki. Espero veure't per la foto de grup abans de la sortida i poder-te desitjar una bona cursa en persona. No et conec encara.
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Motivacio per la marato Empty Re: Motivacio per la marato

Missatge  Yanki Dg Feb 28, 2010 2:17 am

Es clar que estare alla per la foto de grupo Husky! Fins i tot m'afaitare, per quedar be si penjan la foto al foro... Very Happy

Genial que t'hagi agradat la peli, a mi tambe em sembla bona... La meva primera marato va ser, de fet, a Chicago, si no recordo malament al 2001 (les dades exactes ja se m'escapen!), amb un temps de 4:08 -d'aixo m'enrecordo millor. Ho vaig passar realment be, encara que va ser dura em recordo que vaig gaudir molt de la experiencia. Es clar que la meva primera marato a Barcelona tambe em fa moltissima il.lusio!!! Laughing

Apa fins el diumenge, a veure a on quedem tots per fer una bona foto! ja decidireu vosaltres un bon lloc a prop de la sortida.

fins aviat,

el yanki

Yanki
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 47
Data d'inscripció : 15/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Motivacio per la marato Empty Re: Motivacio per la marato

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum