Qui està Connectat
En total hi ha 31 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 31 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
Estadístiques
Tenim 58 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Tiotidesgold
Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.
Ciutat de les Persones
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Ciutat de les Persones
Notícia a la web del 20è Campionat Europeu d'Atletisme, BARCELONA 2010: (fer clic al titular)
El jove club Barcelona Atletisme coordinarà les activitats atlètiques al Passeig de Gràcia
El jove club Barcelona Atletisme coordinarà les activitats atlètiques al Passeig de Gràcia
Re: Ciutat de les Persones
Magnífica experiència aquest matí en la meva estada a l'estand de BCN2010. Malgrat ha fet molta calor i no hem parat, el contacte amb els nens ha estat molt gratificant.
Suposo que els que heu acabat a les 9 del vespre després de tot el dia estareu fets pols i potser no compartireu obviament el meu entusiasme.
Però he vist les cares dels nens, les ganes d'aprendre i divertir-se, i fins i tot la il.lusió d'alguns pares a qui els queia la bava mirant el seu fill jugant a ser atleta.
Suposo que els que heu acabat a les 9 del vespre després de tot el dia estareu fets pols i potser no compartireu obviament el meu entusiasme.
Però he vist les cares dels nens, les ganes d'aprendre i divertir-se, i fins i tot la il.lusió d'alguns pares a qui els queia la bava mirant el seu fill jugant a ser atleta.
nu- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009
Estic amb tu Nu. Els nens estaven contents i els pares somreien sovint, especialment en els moments de circuit. Els nostres hi han posat molt entusiasme i sembla que hem aprovat en aquesta primera experiència.
Ara a continuar endavant i continuar promovent el nostre esport allà on puguem.
Ara a continuar endavant i continuar promovent el nostre esport allà on puguem.
Xandri- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 157
De part de la gent de BCN 2010, Moltes felicitats a totes les persones que heu participat a la Ciutat de les Persones, heu fet una gran feina, complint de sobres el objectius marcats. Gracies
pacor- acabo/a d'entrar
- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 20/01/2009
No és per tirar-nos floretes, però dues famílies que conec van passar amb els seus fills per l'estand i m'han comentat que ho van trobar molt ben organitzat i que els nens ho havien passat molt bé.
nu- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 192
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
Dt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard
» Curses diverses o diverses curses...
Dg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul
» Ha fallecido Rossend Cals