Barcelona Atletisme
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Mejores posteadores
Tuareg
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_lcapla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Voting_barla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_rcap 
nu
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_lcapla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Voting_barla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_rcap 
Xandri
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_lcapla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Voting_barla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_rcap 
admin
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_lcapla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Voting_barla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_rcap 
bubul
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_lcapla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Voting_barla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_rcap 
Carlos
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_lcapla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Voting_barla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_rcap 
piececitos
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_lcapla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Voting_barla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_rcap 
Husky
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_lcapla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Voting_barla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_rcap 
menotti
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_lcapla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Voting_barla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_rcap 
toni
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_lcapla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Voting_barla meva primera competició oficial amb la samarreta del club Vote_rcap 

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat :: 1 Motor de búsqueda

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dc Mar 01, 2023 10:50 pm
Últimos temas
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club EmptyDt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard

» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club EmptyDt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard

» Curses diverses o diverses curses...
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club EmptyDg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul

» Ha fallecido Rossend Cals
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club EmptyDt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani

» campionat espanya
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club EmptyDt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti

» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club EmptyDv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg

» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club EmptyDj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti

» MARCAS Y RANKING
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club EmptyDc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos

» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
la meva primera competició oficial amb la samarreta del club EmptyDc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos

Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Estadístiques
Tenim 58 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Tiotidesgold

Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.

la meva primera competició oficial amb la samarreta del club

4 participantes

Ir abajo

la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Empty la meva primera competició oficial amb la samarreta del club

Missatge  Manel Sputnik Dl Gen 24, 2011 3:26 pm

hola a tothom, ahir vaig fer la meva primera competició amb la samarreta del club i la veritat vaig sortir força satisfet del resultat obtingut. Vaig igualar marca personal amb la obtinguda l'any passat a Vilafranca (7"90), 7"91 als 60 metres.

Després de 10 dies sense entrenar gràcies a un refredat de nassos vaig entregar-me al 100% en la carrera.
Vaig sortir tard però assegurant de no fer un nul (el jutge va aguantar molt amb el tret de sortida), la posta en marxa va ser amb una bona progressió i un bon final.

Cal dir que a la pista nova de Sabadell es pot competir molt més bé que a la de Vilafranca, per lo menys no fa fred!!!

Bé ara amb aquest resultat dissabte vinent si tot va bé, tornaré a provar a veure si puc rebaixar el temps i si és així aniré ben motivat per de cara el Campionat de Catalunya del dia 20 de febrer.

Vinga amics que l'SPUTNIK ja està en òrbita!!!

Tot és possible, tot es pot fer, encara hi ha temps...


Manel SpK
Manel Sputnik
Manel Sputnik

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 29/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Empty primer control a Sabadell PC

Missatge  rubia Dl Gen 31, 2011 10:38 pm

Hello, dissabte em vaig estrenar triplement: nova equipació del club, noves pistes a Sabadell, i nova i marca personal als 60 metres llisos. Fantàstic. M'animo a mi mateixa a continuar.
I us animo a tots a fer el mateix!!!
rubia
rubia
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 48
Data d'inscripció : 24/01/2009
Edad : 72

Tornar a dalt Ir abajo

la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Empty Qui és en manel sputnik???

Missatge  rubia Dl Gen 31, 2011 10:39 pm

Manel Sputnik escrigué:hola a tothom, ahir vaig fer la meva primera competició amb la samarreta del club i la veritat vaig sortir força satisfet del resultat obtingut. Vaig igualar marca personal amb la obtinguda l'any passat a Vilafranca (7"90), 7"91 als 60 metres.

Després de 10 dies sense entrenar gràcies a un refredat de nassos vaig entregar-me al 100% en la carrera.
Vaig sortir tard però assegurant de no fer un nul (el jutge va aguantar molt amb el tret de sortida), la posta en marxa va ser amb una bona progressió i un bon final.

Cal dir que a la pista nova de Sabadell es pot competir molt més bé que a la de Vilafranca, per lo menys no fa fred!!!

Bé ara amb aquest resultat dissabte vinent si tot va bé, tornaré a provar a veure si puc rebaixar el temps i si és així aniré ben motivat per de cara el Campionat de Catalunya del dia 20 de febrer.

Vinga amics que l'SPUTNIK ja està en òrbita!!!

Tot és possible, tot es pot fer, encara hi ha temps...


Manel SpK
rubia
rubia
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 48
Data d'inscripció : 24/01/2009
Edad : 72

Tornar a dalt Ir abajo

la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Empty Re: la meva primera competició oficial amb la samarreta del club

Missatge  Xandri Dt Feb 01, 2011 10:11 am

Benvingut Manel SpK!!!

Rúbia, impressionant aquest 60!!! Im-pres-si-o-nant!!!
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Empty Jo sóc l'Sputnik...

Missatge  Manel Sputnik Dt Feb 01, 2011 11:55 am

Hola Rúbia, hola a tothom...

no recordes qui sóc? si em vas veure el passat dissabte a Sbdll. Potser vaig passar massa ràpid no? Dissabte passat no vaig fer una brillant carrera però no vaig allunyar-me massa de la marca 7"98s. Segur que el proper cop serà la meva carrera.

aahhh i quan sigui de nit mireu al cel i em veureu, estic en òrbita!!!

Tot és possible, tot es pot fer, encara hi ha temps per fer-ho...


Manel SpK
Manel Sputnik
Manel Sputnik

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 29/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Empty Re: la meva primera competició oficial amb la samarreta del club

Missatge  Husky Dt Feb 01, 2011 9:48 pm

(Quin embolic, no sé on escriure Shocked per no penjar una nota a cada tema) Laughing

Piececitos, aupa, siempre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La Rubia, ets una canya. Quin goig!!!!!
Toni, et veuré a la meta (segur que triomfant) el 6 de març (jo, de públic)
Sergi, per ser que has estat entrenant poc, nostanadamal ehhhh. Àmins compi. El 6 de març em sentiràs cridar quan et vegi. (Aquest any també la correrà el meu germà i el Josep. Estaré molt entretinguda aquell dia. Arribeu esgalonadament, siusplau, no fos cas que no us veies a tots ji ji ji)
Sputnik, aquesta nit miraré el cel a veure si hi veig alguna samarreta de BCN Atletisme. Celebro el teu bon humor i em quedo amb la darrera frase del teu missatge
Wink

Molts records i ànims per a tothom.

Bubul, l'any vinent, tu i jo també, fotent-li amb mesura però, per evitar-nos el quiròfan.


:dacord:
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Empty Ara ja sé qui és en Manel SpK!!! Tot és possible... hi tant!

Missatge  rubia Dc Feb 02, 2011 3:15 pm

Caramb Manel SpK....ok ara ja et conéc!. Noi simpàtic amb "alias" de programa musical...
espero i desitjo que facis una gran serenata de récords aquesta temporada amb el club.
See y.
rubia
rubia
soci/a de junta
soci/a de junta

Nombre de missatges : 48
Data d'inscripció : 24/01/2009
Edad : 72

Tornar a dalt Ir abajo

la meva primera competició oficial amb la samarreta del club Empty Re: la meva primera competició oficial amb la samarreta del club

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum