Barcelona Atletisme
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Mejores posteadores
Tuareg
IV Meeting de veterans Vote_lcapIV Meeting de veterans Voting_barIV Meeting de veterans Vote_rcap 
nu
IV Meeting de veterans Vote_lcapIV Meeting de veterans Voting_barIV Meeting de veterans Vote_rcap 
Xandri
IV Meeting de veterans Vote_lcapIV Meeting de veterans Voting_barIV Meeting de veterans Vote_rcap 
admin
IV Meeting de veterans Vote_lcapIV Meeting de veterans Voting_barIV Meeting de veterans Vote_rcap 
bubul
IV Meeting de veterans Vote_lcapIV Meeting de veterans Voting_barIV Meeting de veterans Vote_rcap 
Carlos
IV Meeting de veterans Vote_lcapIV Meeting de veterans Voting_barIV Meeting de veterans Vote_rcap 
piececitos
IV Meeting de veterans Vote_lcapIV Meeting de veterans Voting_barIV Meeting de veterans Vote_rcap 
Husky
IV Meeting de veterans Vote_lcapIV Meeting de veterans Voting_barIV Meeting de veterans Vote_rcap 
menotti
IV Meeting de veterans Vote_lcapIV Meeting de veterans Voting_barIV Meeting de veterans Vote_rcap 
toni
IV Meeting de veterans Vote_lcapIV Meeting de veterans Voting_barIV Meeting de veterans Vote_rcap 

Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dc Mar 01, 2023 10:50 pm
Últimos temas
» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
IV Meeting de veterans EmptyDt Nov 15, 2011 10:22 pm por rayjard

» 27/11/11 CURSA DE MUNTANYA CEC-COLLSEROLA
IV Meeting de veterans EmptyDt Nov 15, 2011 10:20 pm por rayjard

» Curses diverses o diverses curses...
IV Meeting de veterans EmptyDg Jun 05, 2011 2:08 pm por bubul

» Ha fallecido Rossend Cals
IV Meeting de veterans EmptyDt Maig 03, 2011 10:02 pm por Dani

» campionat espanya
IV Meeting de veterans EmptyDt Mar 15, 2011 7:13 pm por menotti

» Fotos de atletas de Barcelona Atletisme
IV Meeting de veterans EmptyDv Feb 25, 2011 5:04 pm por Tuareg

» CAMPIONAT DE CATALUNYA DE VETERANS EN PISTA COBERTA
IV Meeting de veterans EmptyDj Feb 24, 2011 11:52 am por menotti

» MARCAS Y RANKING
IV Meeting de veterans EmptyDc Feb 23, 2011 5:35 pm por piececitos

» MARCAS DEL JOSE- TODO UN RÉCORD DE RAPIDEZ
IV Meeting de veterans EmptyDc Feb 23, 2011 11:17 am por piececitos

Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Estadístiques
Tenim 58 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Tiotidesgold

Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.

IV Meeting de veterans

+12
Tuareg
Husky
ElJovenCalvo
piececitos
menotti
sergi
toni
nu
elperroquehabla
Xandri
admin
bubul
16 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty IV Meeting de veterans

Missatge  bubul Dl Mar 30, 2009 1:29 pm

Hola, he provat d`inscriure la Marina a l`enllaç que surt al reglament, i diu que "este enlace está roto" i no m`ha deixat fer la inscripciò. Sad

Bubul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  admin Dl Mar 30, 2009 5:12 pm

Hola Bubul, les inscripcions encara no estan obertes... espero que aquesta setmana ja estigui enllestit Rolling Eyes

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  bubul Dl Mar 30, 2009 8:38 pm

Gracies per contestar aouita, hem treus un pes de sobre, es que sempre volem ser els primers en tot, no tenim aturador. Very Happy

bubul
bubul
bubul
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  Xandri Dt Abr 14, 2009 3:46 pm

El Meeting definitivament el farem a CAN DRAGÓ el dissabte 23 de maig a la tarda (es veu que l'Estadi està en obres per aquelles dates). I ja estan obertes les inscripcions d'adults. Les de nens no trigaran a obrir-se!!
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Els pre-veterans també existeixen

Missatge  elperroquehabla Dc Abr 15, 2009 7:01 pm

Últimament estic molt sensible Sad , fa dies que el "grupillo" de pre-veterans "nixixanilimoná" anem boixos per competir una miqueta i darle una alegria al cuerpo. Tot s'ha de dir, que aquest any ha estat una mica especial, pq encara que jo (DaniC) vaig començar una mica abanç que els meus companys (Vicen, Jordi), no ens ha donat temps a preparar la pista coberta i portem desde el setembre entrenant i sense competir. Si aixó li sumem que estem a una edat atlèticament parlant "tonta" i amb unes possibles marques una mica fora de mercat, es redueix encara més les possibilitats de competir i passar-ho tant bé com la resta. Aprofito la oportunitat de reivindicar l'existència de un nuevo movimiento que está en plena efervescencia, los "treintañeros-preveteranos-aficionaos", que estaria bé que en pròximes edicions del Meeting, no se de quina forma ni de quina manera, es poguessin apuntar, alguna avantatge hem de tenir per ser associats, no? Rolling Eyes
elperroquehabla
elperroquehabla
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 02/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  nu Dj Abr 16, 2009 1:10 am

"Gràcies per recordar-se d'aquests sector oblidat, els dels 30-35-..., en el quan m'incloc. Encara i per sempre joves, i sense síndrome de Peter Pan."

Extret de la pàgina
http://laincomprensiodecasandra.blogspot.com/2008/05/fins-quina-edat-un-s-jove.html

I no us queixeu tant que a vosaltres fins els 35 us qualifiquen de JOVES en carnets, subvencions, etc. I nosaltres a banda de "què fan aquests iaios/iaies pirats saltant i corrent per la pista" poca cosa més...

Suposo que a més d'un ens hagués agradat veure-us amb la indumentària negra i vermella competint p. ex. a la Lliga Catalana de Clubs encara que el "nostre" nivell sigui modest. En qualsevol cas teniu per davant (i heu tingut a pista coberta) nombrosos controls i competicions absoluts. La meva opinió personal és que el Meeting de Veterans ha de ser per veterans (i més si aquestes competicions no abunden) per encoratjar i reforçar l'atletisme en aquesta etapa i aprofitar per convertir-lo en una cita "clàssica" del calendari.

És el que té el "sector oblidat 30-35" ets jove, però s'han de començar a acceptar certes "limitacions". Twisted Evil I que ningú s'ho prengui a pit, eh? És una opinió absolutament personal. Smile

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  Xandri Dj Abr 16, 2009 12:38 pm

Ohhh!! Estic d'acord amb la Nu i la seva extracció novel·lística!
Crec que el "movimiento que está en plena efervescencia, de los treintañeros-preveteranos-aficionaos" està súper ben representat al meeting de Veterans. Teniu la exhausta i important tasca d'encarregar-vos de l'organització, per aconseguir, com diu la Nu, que el Meeting sigui un "clàssic" del calendari... Cool
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Alguna opinió més?

Missatge  elperroquehabla Dv Abr 17, 2009 2:33 pm

Sincerament i no solament ho penso jo, crec que aquesta franja d'edat entre els 30 i 35 anys (parlo sempre de l'atletisme de pista i claus), per la gent com jo que entrenem i competim amb moltes ganes però amb marques bastant humils, ens ve una mica gran el nivell que exigeix la categoria i això ens exclou de moltes competicions. Molts del "nostres" ens trobem que comencem a formar una família pale (no ho dic per mi) o a assumir més responsabilitats al treball Razz (tampoc ho dic per mi) o a reciclar-nos laborablement parlant study (aquest si que és el meu cas). Totes aquestes noves responsabilitats fa que la dedicació als entrenos i les possibles competicions sigui ajustadet. No vull que tot això soni "pataleta" ni molt menys Sad , jo m'ho passo de conya als entrenos i agraeixo l'esforç que fa el Gabi per tots nosaltres, però seria la ostia si a mes poguéssim competir mes sovint cheers . Per això proposo la idea de incloure aquesta franja de edat en el Meeting i m'agradaría que es tingués en conte i o al menys que la gent opinés una mica. Bueno ja deixo d'escriure que mes d'un ja... Sleep
elperroquehabla
elperroquehabla
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 02/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  toni Dv Abr 17, 2009 7:26 pm

Tot són escuses............


JA, JA, JA.....


El que passa, és qe ja comenceu a tenir una edat..............
toni
toni
soci/a accionista
soci/a accionista

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  nu Dv Abr 17, 2009 10:15 pm

Dani, estic amb el Toni. Les categories atlètiques, ens agradi o no estableixen unes edats i marques. Que dins la teva franja hi ha gent millor, segur, però també pitjor.

Això és com quan vas al cole: al mateix curs hi ha nens d'excel·lent i de sufi. Si fos pel que dius una servidora no hauria ni de sortir a la pista, pq hi ha dones de 60 anys que em guanyen en tot. No és fàcil d'acceptar que un no és d'"excel·lent", en el meu cas ni de sufi. Jo m'empasso la vergonya a cabassos pq pot més el fet que m'agrada i m'ho passo bé. Ningú et priva de competir on vulguis, ara si tú tens "vergonya" dels resultats com per no fer-ho crec que és cosa teva.

Per cert has pensat si les teves marques podrien generar la mateixa situació quan passis a tota velocitat o saltis molt més lluny que un veterà: i ells com es sentirien amb algú que els avantatja de manera estratosfèrica?

nu
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 192
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  admin Ds Abr 18, 2009 3:05 am

Nu, personalment crec que no estàs enfocant del tot correctament el que vol dir el Daniperroquehabla, i que tampoc s'ha de ser tant dràstic(a) Razz

Crec que el Dani es queixa principalment de la falta de competicions, i jo crec que té raó, pensa que ell no és fondero que pot córrer qualsevol cursa durant el mes d'abril/maig, si no surts a la lliga catalana, estàs mort competitivament fins al juny... (encara que penso que ell hauria d'haver estat seleccionat per la lliga catalana...).

O sigui que la culpa és del calendari.

Volen fomentar l'atletisme i ens venen un campionat de catalunya absolut (per a molts com jo la prova objectiu de l'any) en el que no poden accedir el 80%, el 90% dels atletes? amb mínimes (hauria de ser lliure i fer elim/sem/finals com els veterans) i ara des de fa uns anys fins i tot amb atletes estrangers que venen pagats i a sobre ens rebenten les proves... i si no en teniem prou ara han juntat un dels pocs meetings que valia la pena (palafrugell) amb el campionat de catalunya... i a sobre per rematar el foten el 30 de maig!

En el meu cas (i el del Dani) ens estrenem en aire lliure ni més ni menys que en la lliga de divisió d'honor! Shocked

En quant a córrer contra atletes de diferents edats, jo en tinc 33 (encara que no ho sembli Cool ) i la única competició que he fet aquest any en pista coberta va ser contra una manada de nens de 20-23, en canvi a cada competició important que vas, sempre t'acabes trobant els mateixos treintañeros...

Si no recordo malament abans dels 35 a 40 anys no eres veterà si no pre-veterà... com funcionava? era com una categoria de veterans, però sense ser-ho?

Lo del tema del meeting? no crec que s'hagi de ser tant dràstic, es pot valorar de cara a l'any passat fer alguna prova pre-veterana... si ja fem cursa d'eliminació popular...

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Pot ser no m'he explicat bé...

Missatge  elperroquehabla Dg Abr 19, 2009 1:32 pm

No dic que el Toni no tingui raó, l'edat pesa i de quina manera Suspect , però jo no anava per aquí. El David m'ha entès perfectament, suposo que al ser de mi quinta... Em sembla perfecte ser sènior, tant debò ho fos molts anys més, però aquest no es el problema. Tampoc és la vergonya per les marques i per competir amb gent molt més jove, precisament això segons com em motiva encara més y crec que seria absurd, entrenar tot l'any dos/tres dies a la setmana i després no competir per que tinc vergonya, scratch . El problema es que la categoria sènior està "oblidada" per la federació Sad . Em refereixo, a les possibilitats de competir. Un sènior a diferència d'un veterà, si no competeix a la lliga amb el seu club, només te possibilitat de competir als controls que fa la fede, que sinó m'equivoco no comencen fins el 10 de Juny Shocked . Els veterans teniu l'oportunitat de competir als mateixos controls i apart teniu el campionat de Catalunya, el d'Espanya, el de clubs, els internacionals i també el nostre Meeting. Tot i això, segueixo dient que tot i les ganes de competir i l'enveja que os tinc, tinc molta sort de poder seguir entrenant cada setmana al costat dels meus colegas i amb un entrenador que m'està ensenyant un monton de coses (si te hubiera conocido antes...) Basketball
elperroquehabla
elperroquehabla
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 02/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  sergi Dl Abr 20, 2009 10:03 am

Dani jo també et dono la raó en la manca de proves per als sèniors que no són elit pirat , encara que continuo sense entendre perquè no ets atleta del Barcelona Atletisme i participes amb nosaltres a la Lliga, espero que l'any que ve això canvïi, i et tinguem a tu i a d'altres al nostre equip.
De totes maneres si tens mono de competir sempre pots venir amb els fonderos patateros a fer alguna cursa i recordes vells temps quan fins i tot feies Mitges Maratons ("que tiempos aquellos") Cool
sergi
sergi
soci/a simpatitzant
soci/a simpatitzant

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 60

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  menotti Dl Abr 20, 2009 3:01 pm

Hola,

El perro que habla (pero que no salta porque no hay competis) i Aouita teneis mucha razón. Es un tema que si no estás bien metido en el ranquing o en un club que te saque en la liga estás fotut.

La próxima temporada te unes al Barcelona At. y tendrás jornadas de liga para hacer de todo.

Menotti
menotti
menotti
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 110
Data d'inscripció : 19/01/2009

http://www.babelan.net

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  Xandri Dt Abr 21, 2009 10:07 am

Doncs a mi em perdonareu, però no estic d'acord amb vosaltres. Els sèniors durant la temporada tenim un munt de competicions. A la pista coberta es fan 8 jornades organitzades per la FCA en què podem participar. I de cara a l'aire lliure, al juny i juliol que és el moment competitiu, hi ha tots els Campmanys, el Ponsati, el Consegal i demés. Almenys 8 jornades més per a competir. Sense comptar les competicions que organitzen clubs pel seu compte, com el teu, Dani, i en què pagant també pots participar. I a les competicions els sèniors no tenim limitacions, com els veterans en els salts, per exemple, que només amb una taula de batuda de 3 metres o començant l'alçada en 1'30 és impossible plantejar-se el fet de participar. És veritat, a l'abril i el maig no hi ha competicions, només la lliga (però això és per a tothom), que són 3 o 4 jornades, no més. Per tant, els sèniors som els que més facilitat tenim per competir (inclús més que els juvenils, júniors, cadets i veterans), i si no ho hem fet és perquè no hem volgut o pogut. Els veterans van als seus campionats perquè s'ho paguen ells i no hi ha mínimes, però també són en època competitiva, època en què com he dit hi ha un munt de coses. Així que no puc compartir la vostra opinió, tot i que em caigueu molt bé!!Jajaj!! bounce Cool
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Este finde competició ... solament per veterans?

Missatge  elperroquehabla Dt Abr 21, 2009 4:44 pm

Sense anar mes lluny, aquests cap de setmana competi per SOLO per veterans. Rolling Eyes

http://www.fcatletisme.cat/Veterans/reglaments/regaperturaveterans2009.pdf

TROFEU APERTURA PER A VETERANS/ES
AL PRAT DE LLOBREGAT
26/04/2009

... de totes maneres Sandra, t'he de donar una mica (solament una mica, eh!) la raó Embarassed , he d'admetre que tot i conservar el físic d'un junior de primer any i unos dotes indiscutibles para la práctica del deporte (record poppyteam en salt d'alçada) queen , no crec que pugui competir en totes les jornades que comentes que queden pendents ( o sí ).
elperroquehabla
elperroquehabla
acabo/a d'entrar
acabo/a d'entrar

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 02/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  piececitos Dt Abr 21, 2009 6:52 pm

Teneis también el día 24 un control absoluto en Manresa, por la tarde, en el cual hay prueba de triple. Visitar la web de la Federación
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  ElJovenCalvo Dt Abr 21, 2009 10:52 pm

El maig cada dia un raig!!! sunny

sempre s'ha de llegir la lletra petita: En els controls juvenil-junior-promesa que hi han al maig, indicats dins la web de la fede diu el següent:

L’Àrea Tècnica de la FCA podrà autoritzar la participació d’atletes de la categoria senior sempre i quan es sol.liciti la seva participació amb suficient antelació i aquesta es consideri d’interès. cheers

o sigui que el maig també podrem competir..., si la fede ens ho permet.... Very Happy

sigo buscando.... study

JR

ElJovenCalvo

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 06/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  Xandri Dc Abr 22, 2009 12:31 am

Gràcies pel cable, JR i Pie!!!! Ja pensava que em guanyava la batalla el del perro!!

Sincerament penso que ara no hi ha competició per a ningú, i que a partir del moment de competir sempre n'hi ha més per als sèn. que per a la resta de categories, però no insistiré!
Xandri
Xandri
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 157
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  piececitos Dc Abr 22, 2009 12:39 am

Tambien hay que leer la letra pequeña, en el control de veteranos del Prat, los seniors también pueden competir, eso si al módico precio de 15 euros (que pasada).
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  ElJovenCalvo Dc Abr 22, 2009 12:59 pm

La veritat és que com diu elperroquehabla, els pre-veterans que hem tornat a entrenar després de molts anys fóra de les pistes, i ara parlo per mi, justament hem tornat a entrenar per les sensacions que et dona la competició que no he trobat a cap altre esport, i veure que tothom competeix per lliga i categories, et dona una mica d'enveja... sana Wink .
Fins ara, no teniem la forma i fins que tot estigues al seu lloc, per evitar lesions, no hem competit, sabent que teniem aquesta possibilitat a pista coberta.
I ara, que ja comencem a estar un mica bé, per poder sortir a competir (per provar-nos), veiem que no ho podriem fer fins el juny, i per això les revindicacions del perroquehabla.
Bé, al final han sortit controls que no son de lliga on podrem competir, i això ens omple de joia i alegria Very Happy . i sortirem a saltar bounce aquest divendres a Badalona. ole, ole!!!! cheers
En el tema que els seniors son els que competeixen més, no estic d'acord Razz , donat que no hi ha competicions de categoria senior, o sortim en absolut, o ens tenen que fer un favor per sortir en d'altres categories. En el tema dels concursos de salts, poden haver limitacions, sobretot en els verticals (alçada i pertiga), però én els horitzontals, si no hi han limitacions indicades pot demanar de saltar de més aprop, per les altres proves els controls absoluts pot sortir tothom perfectament.

ElJovenCalvo

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 06/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  admin Dv Abr 24, 2009 12:28 am

canviant de tema... heu vist la promo que ha fet el toño del meeting? properament en totes les teles de catalunya!


admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  Husky Dv Maig 01, 2009 12:23 am

Boníssim i emocionant el video de promo del meeting. Gràcies Aouita i gràcies Toño

I parlant d'emocions ... estic preparant la música del meeting amb tot el carinyo del mon i amb el que tinc per a casa.
(Paco, aviat t'enviaré una llisteta amb el que tinc i en parlem o bé ho ballem, directament Very Happy )

I com que el meeting és de tots nosaltres, m'agradaria que opinesiu quant a quin tema us agradaria sentir pels altaveus quan hi hagi el lliurament de premis al podi. Wink

Faig alguna proposta ben diversa, encara que no siguin himnes, expressament:

- We ares the Champions dels Queen
- Escalera para subir al cielo dels Leed Zeppelin
- Local Hero dels Dire Straits
- New York New York del mestre Sinatra
- Mediterraneo del mestre Serrat
- Viva la Vida dels xicotets de Coldplay
- Wonderful day de l'inigualable Louis Amstrong

Apa, ja en teniu una mica per anar fent. Podeu votar algun d'aquests temes o proposar-ne de nous ... drunken drunken
Husky
Husky
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  admin Dv Maig 01, 2009 2:17 pm

Rolling Eyes jo voto pel viva la vida de Coldplay!

Encara que el higway to hell cantat pel casal rock podria pegar, no? Laughing
http://www.tv3.cat/casalrock/cancons/highwaytohell

admin
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 155
Data d'inscripció : 19/01/2009

https://bcnatletisme.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  piececitos Dv Maig 01, 2009 7:03 pm

Mi carro de Manolo Escobar, o angelitos de Antonio Machin,
piececitos
piececitos
soci/a fundador
soci/a fundador

Nombre de missatges : 113
Data d'inscripció : 19/01/2009
Edad : 62

http://nonononno.elbruto.es

Tornar a dalt Ir abajo

IV Meeting de veterans Empty Re: IV Meeting de veterans

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum