Qui està Connectat
En total hi ha 24 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 24 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 101 el Dl Nov 18, 2024 4:40 pm
Últimos temas
Estadístiques
Tenim 58 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Tiotidesgold
Els nostres usuaris han publicat un total de 981 missatges en 106 argumentos.
IV Meeting de veterans
+12
Tuareg
Husky
ElJovenCalvo
piececitos
menotti
sergi
toni
nu
elperroquehabla
Xandri
admin
bubul
16 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
IV Meeting de veterans
Hola, he provat d`inscriure la Marina a l`enllaç que surt al reglament, i diu que "este enlace está roto" i no m`ha deixat fer la inscripciò.
Bubul
Bubul
bubul- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 19/01/2009
Re: IV Meeting de veterans
Hola Bubul, les inscripcions encara no estan obertes... espero que aquesta setmana ja estigui enllestit
Gracies per contestar aouita, hem treus un pes de sobre, es que sempre volem ser els primers en tot, no tenim aturador.
bubul
bubul
bubul- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 149
El Meeting definitivament el farem a CAN DRAGÓ el dissabte 23 de maig a la tarda (es veu que l'Estadi està en obres per aquelles dates). I ja estan obertes les inscripcions d'adults. Les de nens no trigaran a obrir-se!!
Xandri- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 157
Els pre-veterans també existeixen
Últimament estic molt sensible , fa dies que el "grupillo" de pre-veterans "nixixanilimoná" anem boixos per competir una miqueta i darle una alegria al cuerpo. Tot s'ha de dir, que aquest any ha estat una mica especial, pq encara que jo (DaniC) vaig començar una mica abanç que els meus companys (Vicen, Jordi), no ens ha donat temps a preparar la pista coberta i portem desde el setembre entrenant i sense competir. Si aixó li sumem que estem a una edat atlèticament parlant "tonta" i amb unes possibles marques una mica fora de mercat, es redueix encara més les possibilitats de competir i passar-ho tant bé com la resta. Aprofito la oportunitat de reivindicar l'existència de un nuevo movimiento que está en plena efervescencia, los "treintañeros-preveteranos-aficionaos", que estaria bé que en pròximes edicions del Meeting, no se de quina forma ni de quina manera, es poguessin apuntar, alguna avantatge hem de tenir per ser associats, no?
elperroquehabla- acabo/a d'entrar
- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 02/03/2009
"Gràcies per recordar-se d'aquests sector oblidat, els dels 30-35-..., en el quan m'incloc. Encara i per sempre joves, i sense síndrome de Peter Pan."
Extret de la pàgina
http://laincomprensiodecasandra.blogspot.com/2008/05/fins-quina-edat-un-s-jove.html
I no us queixeu tant que a vosaltres fins els 35 us qualifiquen de JOVES en carnets, subvencions, etc. I nosaltres a banda de "què fan aquests iaios/iaies pirats saltant i corrent per la pista" poca cosa més...
Suposo que a més d'un ens hagués agradat veure-us amb la indumentària negra i vermella competint p. ex. a la Lliga Catalana de Clubs encara que el "nostre" nivell sigui modest. En qualsevol cas teniu per davant (i heu tingut a pista coberta) nombrosos controls i competicions absoluts. La meva opinió personal és que el Meeting de Veterans ha de ser per veterans (i més si aquestes competicions no abunden) per encoratjar i reforçar l'atletisme en aquesta etapa i aprofitar per convertir-lo en una cita "clàssica" del calendari.
És el que té el "sector oblidat 30-35" ets jove, però s'han de començar a acceptar certes "limitacions". I que ningú s'ho prengui a pit, eh? És una opinió absolutament personal.
Extret de la pàgina
http://laincomprensiodecasandra.blogspot.com/2008/05/fins-quina-edat-un-s-jove.html
I no us queixeu tant que a vosaltres fins els 35 us qualifiquen de JOVES en carnets, subvencions, etc. I nosaltres a banda de "què fan aquests iaios/iaies pirats saltant i corrent per la pista" poca cosa més...
Suposo que a més d'un ens hagués agradat veure-us amb la indumentària negra i vermella competint p. ex. a la Lliga Catalana de Clubs encara que el "nostre" nivell sigui modest. En qualsevol cas teniu per davant (i heu tingut a pista coberta) nombrosos controls i competicions absoluts. La meva opinió personal és que el Meeting de Veterans ha de ser per veterans (i més si aquestes competicions no abunden) per encoratjar i reforçar l'atletisme en aquesta etapa i aprofitar per convertir-lo en una cita "clàssica" del calendari.
És el que té el "sector oblidat 30-35" ets jove, però s'han de començar a acceptar certes "limitacions". I que ningú s'ho prengui a pit, eh? És una opinió absolutament personal.
nu- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 192
Ohhh!! Estic d'acord amb la Nu i la seva extracció novel·lística!
Crec que el "movimiento que está en plena efervescencia, de los treintañeros-preveteranos-aficionaos" està súper ben representat al meeting de Veterans. Teniu la exhausta i important tasca d'encarregar-vos de l'organització, per aconseguir, com diu la Nu, que el Meeting sigui un "clàssic" del calendari...
Crec que el "movimiento que está en plena efervescencia, de los treintañeros-preveteranos-aficionaos" està súper ben representat al meeting de Veterans. Teniu la exhausta i important tasca d'encarregar-vos de l'organització, per aconseguir, com diu la Nu, que el Meeting sigui un "clàssic" del calendari...
Xandri- soci/a fundador
Alguna opinió més?
Sincerament i no solament ho penso jo, crec que aquesta franja d'edat entre els 30 i 35 anys (parlo sempre de l'atletisme de pista i claus), per la gent com jo que entrenem i competim amb moltes ganes però amb marques bastant humils, ens ve una mica gran el nivell que exigeix la categoria i això ens exclou de moltes competicions. Molts del "nostres" ens trobem que comencem a formar una família (no ho dic per mi) o a assumir més responsabilitats al treball (tampoc ho dic per mi) o a reciclar-nos laborablement parlant (aquest si que és el meu cas). Totes aquestes noves responsabilitats fa que la dedicació als entrenos i les possibles competicions sigui ajustadet. No vull que tot això soni "pataleta" ni molt menys , jo m'ho passo de conya als entrenos i agraeixo l'esforç que fa el Gabi per tots nosaltres, però seria la ostia si a mes poguéssim competir mes sovint . Per això proposo la idea de incloure aquesta franja de edat en el Meeting i m'agradaría que es tingués en conte i o al menys que la gent opinés una mica. Bueno ja deixo d'escriure que mes d'un ja...
Tot són escuses............
JA, JA, JA.....
El que passa, és qe ja comenceu a tenir una edat..............
JA, JA, JA.....
El que passa, és qe ja comenceu a tenir una edat..............
toni- soci/a accionista
- Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2009
Dani, estic amb el Toni. Les categories atlètiques, ens agradi o no estableixen unes edats i marques. Que dins la teva franja hi ha gent millor, segur, però també pitjor.
Això és com quan vas al cole: al mateix curs hi ha nens d'excel·lent i de sufi. Si fos pel que dius una servidora no hauria ni de sortir a la pista, pq hi ha dones de 60 anys que em guanyen en tot. No és fàcil d'acceptar que un no és d'"excel·lent", en el meu cas ni de sufi. Jo m'empasso la vergonya a cabassos pq pot més el fet que m'agrada i m'ho passo bé. Ningú et priva de competir on vulguis, ara si tú tens "vergonya" dels resultats com per no fer-ho crec que és cosa teva.
Per cert has pensat si les teves marques podrien generar la mateixa situació quan passis a tota velocitat o saltis molt més lluny que un veterà: i ells com es sentirien amb algú que els avantatja de manera estratosfèrica?
Això és com quan vas al cole: al mateix curs hi ha nens d'excel·lent i de sufi. Si fos pel que dius una servidora no hauria ni de sortir a la pista, pq hi ha dones de 60 anys que em guanyen en tot. No és fàcil d'acceptar que un no és d'"excel·lent", en el meu cas ni de sufi. Jo m'empasso la vergonya a cabassos pq pot més el fet que m'agrada i m'ho passo bé. Ningú et priva de competir on vulguis, ara si tú tens "vergonya" dels resultats com per no fer-ho crec que és cosa teva.
Per cert has pensat si les teves marques podrien generar la mateixa situació quan passis a tota velocitat o saltis molt més lluny que un veterà: i ells com es sentirien amb algú que els avantatja de manera estratosfèrica?
nu- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 192
Nu, personalment crec que no estàs enfocant del tot correctament el que vol dir el Daniperroquehabla, i que tampoc s'ha de ser tant dràstic(a)
Crec que el Dani es queixa principalment de la falta de competicions, i jo crec que té raó, pensa que ell no és fondero que pot córrer qualsevol cursa durant el mes d'abril/maig, si no surts a la lliga catalana, estàs mort competitivament fins al juny... (encara que penso que ell hauria d'haver estat seleccionat per la lliga catalana...).
O sigui que la culpa és del calendari.
Volen fomentar l'atletisme i ens venen un campionat de catalunya absolut (per a molts com jo la prova objectiu de l'any) en el que no poden accedir el 80%, el 90% dels atletes? amb mínimes (hauria de ser lliure i fer elim/sem/finals com els veterans) i ara des de fa uns anys fins i tot amb atletes estrangers que venen pagats i a sobre ens rebenten les proves... i si no en teniem prou ara han juntat un dels pocs meetings que valia la pena (palafrugell) amb el campionat de catalunya... i a sobre per rematar el foten el 30 de maig!
En el meu cas (i el del Dani) ens estrenem en aire lliure ni més ni menys que en la lliga de divisió d'honor!
En quant a córrer contra atletes de diferents edats, jo en tinc 33 (encara que no ho sembli ) i la única competició que he fet aquest any en pista coberta va ser contra una manada de nens de 20-23, en canvi a cada competició important que vas, sempre t'acabes trobant els mateixos treintañeros...
Si no recordo malament abans dels 35 a 40 anys no eres veterà si no pre-veterà... com funcionava? era com una categoria de veterans, però sense ser-ho?
Lo del tema del meeting? no crec que s'hagi de ser tant dràstic, es pot valorar de cara a l'any passat fer alguna prova pre-veterana... si ja fem cursa d'eliminació popular...
Crec que el Dani es queixa principalment de la falta de competicions, i jo crec que té raó, pensa que ell no és fondero que pot córrer qualsevol cursa durant el mes d'abril/maig, si no surts a la lliga catalana, estàs mort competitivament fins al juny... (encara que penso que ell hauria d'haver estat seleccionat per la lliga catalana...).
O sigui que la culpa és del calendari.
Volen fomentar l'atletisme i ens venen un campionat de catalunya absolut (per a molts com jo la prova objectiu de l'any) en el que no poden accedir el 80%, el 90% dels atletes? amb mínimes (hauria de ser lliure i fer elim/sem/finals com els veterans) i ara des de fa uns anys fins i tot amb atletes estrangers que venen pagats i a sobre ens rebenten les proves... i si no en teniem prou ara han juntat un dels pocs meetings que valia la pena (palafrugell) amb el campionat de catalunya... i a sobre per rematar el foten el 30 de maig!
En el meu cas (i el del Dani) ens estrenem en aire lliure ni més ni menys que en la lliga de divisió d'honor!
En quant a córrer contra atletes de diferents edats, jo en tinc 33 (encara que no ho sembli ) i la única competició que he fet aquest any en pista coberta va ser contra una manada de nens de 20-23, en canvi a cada competició important que vas, sempre t'acabes trobant els mateixos treintañeros...
Si no recordo malament abans dels 35 a 40 anys no eres veterà si no pre-veterà... com funcionava? era com una categoria de veterans, però sense ser-ho?
Lo del tema del meeting? no crec que s'hagi de ser tant dràstic, es pot valorar de cara a l'any passat fer alguna prova pre-veterana... si ja fem cursa d'eliminació popular...
Pot ser no m'he explicat bé...
No dic que el Toni no tingui raó, l'edat pesa i de quina manera , però jo no anava per aquí. El David m'ha entès perfectament, suposo que al ser de mi quinta... Em sembla perfecte ser sènior, tant debò ho fos molts anys més, però aquest no es el problema. Tampoc és la vergonya per les marques i per competir amb gent molt més jove, precisament això segons com em motiva encara més y crec que seria absurd, entrenar tot l'any dos/tres dies a la setmana i després no competir per que tinc vergonya, . El problema es que la categoria sènior està "oblidada" per la federació . Em refereixo, a les possibilitats de competir. Un sènior a diferència d'un veterà, si no competeix a la lliga amb el seu club, només te possibilitat de competir als controls que fa la fede, que sinó m'equivoco no comencen fins el 10 de Juny . Els veterans teniu l'oportunitat de competir als mateixos controls i apart teniu el campionat de Catalunya, el d'Espanya, el de clubs, els internacionals i també el nostre Meeting. Tot i això, segueixo dient que tot i les ganes de competir i l'enveja que os tinc, tinc molta sort de poder seguir entrenant cada setmana al costat dels meus colegas i amb un entrenador que m'està ensenyant un monton de coses (si te hubiera conocido antes...)
Dani jo també et dono la raó en la manca de proves per als sèniors que no són elit , encara que continuo sense entendre perquè no ets atleta del Barcelona Atletisme i participes amb nosaltres a la Lliga, espero que l'any que ve això canvïi, i et tinguem a tu i a d'altres al nostre equip.
De totes maneres si tens mono de competir sempre pots venir amb els fonderos patateros a fer alguna cursa i recordes vells temps quan fins i tot feies Mitges Maratons ("que tiempos aquellos")
De totes maneres si tens mono de competir sempre pots venir amb els fonderos patateros a fer alguna cursa i recordes vells temps quan fins i tot feies Mitges Maratons ("que tiempos aquellos")
sergi- soci/a simpatitzant
- Nombre de missatges : 36
Hola,
El perro que habla (pero que no salta porque no hay competis) i Aouita teneis mucha razón. Es un tema que si no estás bien metido en el ranquing o en un club que te saque en la liga estás fotut.
La próxima temporada te unes al Barcelona At. y tendrás jornadas de liga para hacer de todo.
Menotti
El perro que habla (pero que no salta porque no hay competis) i Aouita teneis mucha razón. Es un tema que si no estás bien metido en el ranquing o en un club que te saque en la liga estás fotut.
La próxima temporada te unes al Barcelona At. y tendrás jornadas de liga para hacer de todo.
Menotti
Doncs a mi em perdonareu, però no estic d'acord amb vosaltres. Els sèniors durant la temporada tenim un munt de competicions. A la pista coberta es fan 8 jornades organitzades per la FCA en què podem participar. I de cara a l'aire lliure, al juny i juliol que és el moment competitiu, hi ha tots els Campmanys, el Ponsati, el Consegal i demés. Almenys 8 jornades més per a competir. Sense comptar les competicions que organitzen clubs pel seu compte, com el teu, Dani, i en què pagant també pots participar. I a les competicions els sèniors no tenim limitacions, com els veterans en els salts, per exemple, que només amb una taula de batuda de 3 metres o començant l'alçada en 1'30 és impossible plantejar-se el fet de participar. És veritat, a l'abril i el maig no hi ha competicions, només la lliga (però això és per a tothom), que són 3 o 4 jornades, no més. Per tant, els sèniors som els que més facilitat tenim per competir (inclús més que els juvenils, júniors, cadets i veterans), i si no ho hem fet és perquè no hem volgut o pogut. Els veterans van als seus campionats perquè s'ho paguen ells i no hi ha mínimes, però també són en època competitiva, època en què com he dit hi ha un munt de coses. Així que no puc compartir la vostra opinió, tot i que em caigueu molt bé!!Jajaj!!
Xandri- soci/a fundador
Este finde competició ... solament per veterans?
Sense anar mes lluny, aquests cap de setmana competi per SOLO per veterans.
http://www.fcatletisme.cat/Veterans/reglaments/regaperturaveterans2009.pdf
TROFEU APERTURA PER A VETERANS/ES
AL PRAT DE LLOBREGAT
26/04/2009
... de totes maneres Sandra, t'he de donar una mica (solament una mica, eh!) la raó , he d'admetre que tot i conservar el físic d'un junior de primer any i unos dotes indiscutibles para la práctica del deporte (record poppyteam en salt d'alçada) , no crec que pugui competir en totes les jornades que comentes que queden pendents ( o sí ).
http://www.fcatletisme.cat/Veterans/reglaments/regaperturaveterans2009.pdf
TROFEU APERTURA PER A VETERANS/ES
AL PRAT DE LLOBREGAT
26/04/2009
... de totes maneres Sandra, t'he de donar una mica (solament una mica, eh!) la raó , he d'admetre que tot i conservar el físic d'un junior de primer any i unos dotes indiscutibles para la práctica del deporte (record poppyteam en salt d'alçada) , no crec que pugui competir en totes les jornades que comentes que queden pendents ( o sí ).
Teneis también el día 24 un control absoluto en Manresa, por la tarde, en el cual hay prueba de triple. Visitar la web de la Federación
El maig cada dia un raig!!!
sempre s'ha de llegir la lletra petita: En els controls juvenil-junior-promesa que hi han al maig, indicats dins la web de la fede diu el següent:
L’Àrea Tècnica de la FCA podrà autoritzar la participació d’atletes de la categoria senior sempre i quan es sol.liciti la seva participació amb suficient antelació i aquesta es consideri d’interès.
o sigui que el maig també podrem competir..., si la fede ens ho permet....
sigo buscando....
JR
sempre s'ha de llegir la lletra petita: En els controls juvenil-junior-promesa que hi han al maig, indicats dins la web de la fede diu el següent:
L’Àrea Tècnica de la FCA podrà autoritzar la participació d’atletes de la categoria senior sempre i quan es sol.liciti la seva participació amb suficient antelació i aquesta es consideri d’interès.
o sigui que el maig també podrem competir..., si la fede ens ho permet....
sigo buscando....
JR
ElJovenCalvo- Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 06/02/2009
Gràcies pel cable, JR i Pie!!!! Ja pensava que em guanyava la batalla el del perro!!
Sincerament penso que ara no hi ha competició per a ningú, i que a partir del moment de competir sempre n'hi ha més per als sèn. que per a la resta de categories, però no insistiré!
Sincerament penso que ara no hi ha competició per a ningú, i que a partir del moment de competir sempre n'hi ha més per als sèn. que per a la resta de categories, però no insistiré!
Xandri- soci/a fundador
Tambien hay que leer la letra pequeña, en el control de veteranos del Prat, los seniors también pueden competir, eso si al módico precio de 15 euros (que pasada).
La veritat és que com diu elperroquehabla, els pre-veterans que hem tornat a entrenar després de molts anys fóra de les pistes, i ara parlo per mi, justament hem tornat a entrenar per les sensacions que et dona la competició que no he trobat a cap altre esport, i veure que tothom competeix per lliga i categories, et dona una mica d'enveja... sana .
Fins ara, no teniem la forma i fins que tot estigues al seu lloc, per evitar lesions, no hem competit, sabent que teniem aquesta possibilitat a pista coberta.
I ara, que ja comencem a estar un mica bé, per poder sortir a competir (per provar-nos), veiem que no ho podriem fer fins el juny, i per això les revindicacions del perroquehabla.
Bé, al final han sortit controls que no son de lliga on podrem competir, i això ens omple de joia i alegria . i sortirem a saltar aquest divendres a Badalona. ole, ole!!!!
En el tema que els seniors son els que competeixen més, no estic d'acord , donat que no hi ha competicions de categoria senior, o sortim en absolut, o ens tenen que fer un favor per sortir en d'altres categories. En el tema dels concursos de salts, poden haver limitacions, sobretot en els verticals (alçada i pertiga), però én els horitzontals, si no hi han limitacions indicades pot demanar de saltar de més aprop, per les altres proves els controls absoluts pot sortir tothom perfectament.
Fins ara, no teniem la forma i fins que tot estigues al seu lloc, per evitar lesions, no hem competit, sabent que teniem aquesta possibilitat a pista coberta.
I ara, que ja comencem a estar un mica bé, per poder sortir a competir (per provar-nos), veiem que no ho podriem fer fins el juny, i per això les revindicacions del perroquehabla.
Bé, al final han sortit controls que no son de lliga on podrem competir, i això ens omple de joia i alegria . i sortirem a saltar aquest divendres a Badalona. ole, ole!!!!
En el tema que els seniors son els que competeixen més, no estic d'acord , donat que no hi ha competicions de categoria senior, o sortim en absolut, o ens tenen que fer un favor per sortir en d'altres categories. En el tema dels concursos de salts, poden haver limitacions, sobretot en els verticals (alçada i pertiga), però én els horitzontals, si no hi han limitacions indicades pot demanar de saltar de més aprop, per les altres proves els controls absoluts pot sortir tothom perfectament.
ElJovenCalvo- Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 06/02/2009
canviant de tema... heu vist la promo que ha fet el toño del meeting? properament en totes les teles de catalunya!
Boníssim i emocionant el video de promo del meeting. Gràcies Aouita i gràcies Toño
I parlant d'emocions ... estic preparant la música del meeting amb tot el carinyo del mon i amb el que tinc per a casa.
(Paco, aviat t'enviaré una llisteta amb el que tinc i en parlem o bé ho ballem, directament )
I com que el meeting és de tots nosaltres, m'agradaria que opinesiu quant a quin tema us agradaria sentir pels altaveus quan hi hagi el lliurament de premis al podi.
Faig alguna proposta ben diversa, encara que no siguin himnes, expressament:
- We ares the Champions dels Queen
- Escalera para subir al cielo dels Leed Zeppelin
- Local Hero dels Dire Straits
- New York New York del mestre Sinatra
- Mediterraneo del mestre Serrat
- Viva la Vida dels xicotets de Coldplay
- Wonderful day de l'inigualable Louis Amstrong
Apa, ja en teniu una mica per anar fent. Podeu votar algun d'aquests temes o proposar-ne de nous ...
I parlant d'emocions ... estic preparant la música del meeting amb tot el carinyo del mon i amb el que tinc per a casa.
(Paco, aviat t'enviaré una llisteta amb el que tinc i en parlem o bé ho ballem, directament )
I com que el meeting és de tots nosaltres, m'agradaria que opinesiu quant a quin tema us agradaria sentir pels altaveus quan hi hagi el lliurament de premis al podi.
Faig alguna proposta ben diversa, encara que no siguin himnes, expressament:
- We ares the Champions dels Queen
- Escalera para subir al cielo dels Leed Zeppelin
- Local Hero dels Dire Straits
- New York New York del mestre Sinatra
- Mediterraneo del mestre Serrat
- Viva la Vida dels xicotets de Coldplay
- Wonderful day de l'inigualable Louis Amstrong
Apa, ja en teniu una mica per anar fent. Podeu votar algun d'aquests temes o proposar-ne de nous ...
Husky- soci/a fundador
- Nombre de missatges : 111
jo voto pel viva la vida de Coldplay!
Encara que el higway to hell cantat pel casal rock podria pegar, no?
http://www.tv3.cat/casalrock/cancons/highwaytohell
Encara que el higway to hell cantat pel casal rock podria pegar, no?
http://www.tv3.cat/casalrock/cancons/highwaytohell
Pàgina 1 de 2 • 1, 2